#1
Laatst besteld bij nl vendors. Nog niet afzonderlijke gebruikt.
Maar de smaak is er zoetig..ervaring heb mee?
Of is t versneden? Ik zal vandaag na 3 rustdagen phenazepam een dosis gebruiken. Mr dit viel me erg op.
Nog meer tekens DF...?![:wink:]()
Maar de smaak is er zoetig..ervaring heb mee?
Of is t versneden? Ik zal vandaag na 3 rustdagen phenazepam een dosis gebruiken. Mr dit viel me erg op.
Nog meer tekens DF...?