#1
Hallo mensen,
Ik ben nieuw op dit forum en heb een paar vragen. Eerst zal ik wel even mijn situatie omschrijven want ik denk dat dat wel zo handig is haha.
Ik ben 16 jaar oud en na een jaartje veel wiet te hebben gesmoked en aangezien al mijn vrienden het doen dacht ik een maand terug dat ik ook maar eens aan de harddrugs moest gaan. Ik heb toen 3mmc gesnoven en verder een geweldige avond gehad met mijn vrienden. Alleen 2 weken later heb ik ook meteen op Dance4Liberation XTC gebruikt, ik weet zelf niet precies hoeveel (ik was wel onwijs vaag).
Nu zijn er op dit forum mensen die erg positief zijn over 1x XTC in 3 maanden zodat je hersenen goed kunnen herstellen en dat was ik zelf ook van plan aangezien ik nog veel schooljaren voor me heb.
Alleen is 3mmc net zo schadelijk voor je hersenen als XTC? Als ik nu XTC heb gedaan alleen in 4 weken erna 3mmc ga doen, is dan dat 3 maanden geen XTC helemaal voor niks? Ik weet zelf niet erg veel over de 2 middelen en ook niet helemaal precies wat het in je hoofd doet, maar ik heb wel goed op dit forum( ook uit eigen ervaring) begrepen dat deze 2 goedjes erg veel op elkaar lijken. Misschien kan ik beter vragen: onderbreekt 3mmc de herstelperiode vam XTC?
Ik hoop dat jullie mijn vraag een beetje begrijpen en ik zou het erg fijn vinden als iemand zou willen reageren en als ik te onduidelijk ben het even zou willen zeggen aangezien ik dat best kan begrijpen. Alvast bedankt
Ik ben nieuw op dit forum en heb een paar vragen. Eerst zal ik wel even mijn situatie omschrijven want ik denk dat dat wel zo handig is haha.
Ik ben 16 jaar oud en na een jaartje veel wiet te hebben gesmoked en aangezien al mijn vrienden het doen dacht ik een maand terug dat ik ook maar eens aan de harddrugs moest gaan. Ik heb toen 3mmc gesnoven en verder een geweldige avond gehad met mijn vrienden. Alleen 2 weken later heb ik ook meteen op Dance4Liberation XTC gebruikt, ik weet zelf niet precies hoeveel (ik was wel onwijs vaag).
Nu zijn er op dit forum mensen die erg positief zijn over 1x XTC in 3 maanden zodat je hersenen goed kunnen herstellen en dat was ik zelf ook van plan aangezien ik nog veel schooljaren voor me heb.
Alleen is 3mmc net zo schadelijk voor je hersenen als XTC? Als ik nu XTC heb gedaan alleen in 4 weken erna 3mmc ga doen, is dan dat 3 maanden geen XTC helemaal voor niks? Ik weet zelf niet erg veel over de 2 middelen en ook niet helemaal precies wat het in je hoofd doet, maar ik heb wel goed op dit forum( ook uit eigen ervaring) begrepen dat deze 2 goedjes erg veel op elkaar lijken. Misschien kan ik beter vragen: onderbreekt 3mmc de herstelperiode vam XTC?
Ik hoop dat jullie mijn vraag een beetje begrijpen en ik zou het erg fijn vinden als iemand zou willen reageren en als ik te onduidelijk ben het even zou willen zeggen aangezien ik dat best kan begrijpen. Alvast bedankt