Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMirtazapine en 4fmp/xtc

Mirtazapine en 4fmp/xtc

25 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
Drugslover43Lid
01-01-2024, 00:00
#1
  • Roze olifant zei:
    Hoewel ik het er absoluut mee oneens ben dat alcohol sociaal geaccepteerd is en drugsgebruik niet, ben ik er wel blij om dat dat in ieder geval nog níet verboden is. Zou me wat zijn als ik nu ook nog eens mijn Belgische pintjes niet meer vrijuit kon drinken. :beer:
    Klik om te vergroten...
    Dat kan ik ook wel weer begrijpen Haha. Dronk vroeger aardig wat flessen Bacardi leeg zelf, maar een jaar of 3 geleden helemaal gestopt en mis t ook niet meer.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drugslover43 zei:
Dat kan ik ook wel weer begrijpen Haha. Dronk vroeger aardig wat flessen Bacardi leeg zelf, maar een jaar of 3 geleden helemaal gestopt en mis t ook niet meer.
Klik om te vergroten...

Ik zou 't wel missen geef ik eerlijk toe, maar ik heb mijn alcoholgebruik gelukkig prima in de hand. Drink vooral voor de smaak (goeie wijn, whiskey, bier), dronken zijn vind ik niks aan en de kater vind ik al helemaal afgrijselijk, dus ik drink zelden veel.
D
Drugslover43Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Roze olifant zei:
Ik zou 't wel missen geef ik eerlijk toe, maar ik heb mijn alcoholgebruik gelukkig prima in de hand. Drink vooral voor de smaak (goeie wijn, whiskey, bier), dronken zijn vind ik niks aan en de kater vind ik al helemaal afgrijselijk, dus ik drink zelden veel.
Klik om te vergroten...
Verstandig bezig jij met de alcohol, zouden er meer moeten doen.
Ik dronk t zelf ook omdat ik t lekker vond maar ook meestal om dronken te worden. Daarom ben ik een jaar of 3 geleden rigoureus gestopt. Heb t afgelopen oud & nieuw nog geprobeerd maar moest zowat kotsen, zo smerig vind ik alcohol inmiddels.
Nou heb ik helaas wel een paar andere valkuilen nog:blush:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Slim! Als je gevoelig bent voor verslaving (en als je vooral drinkt voor het dronken worden dan lijkt me dat je dat bent), dan denk ik dat je er goed aan doet om gestopt te zijn. Alcohol kan veel kwaad doen.

Ik kreeg trouwens zelf van XTC ook altijd een mega-kater (echt eentje van twee tot drie dagen lang, super nasty, en dan vooral fysiek: migraine, duizelig, misselijk), één van de redenen waarom ik het niet zo vaak meer gebruik. Ben er wrs. gevoelig voor. Maar vind die kater - van zowel XTC als alcohol - eigenlijk ergens wel nuttig, dat weerhoudt je ervan om er te losbandig mee om te gaan.

Sorry voor de offtopic berichten trouwens, zal er nu mee ophouden. :innocent:
A
Anoniem23Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallo!

Over een paar weekjes is het tijd voor Q-base maar ik heb een probleempje en hoop dat iemand mij verder kan helpen.

Ik neem normaal ongeveer 1x per maand op een feest 4fmp en een kwartje xtc.
Nu is mijn vraag als het gecombineerd kan worden met mirtazipine die ik nu 3 weken slik.
Is het helemaal een no-go of opletten met doseren?


Met vriendelijke groeten,

Anoniem23
D
Drugslover43Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Anoniem23 zei:
Hallo!

Over een paar weekjes is het tijd voor Q-base maar ik heb een probleempje en hoop dat iemand mij verder kan helpen.

Ik neem normaal ongeveer 1x per maand op een feest 4fmp en een kwartje xtc.
Nu is mijn vraag als het gecombineerd kan worden met mirtazipine die ik nu 3 weken slik.
Is het helemaal een no-go of opletten met doseren?


Met vriendelijke groeten,

Anoniem23
Klik om te vergroten...

Antidepressiva en partydrugs zoals 4fmp en xtc, zijn een slechte combinatie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."