Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBestelling komt niet aan

Bestelling komt niet aan

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
Maaike90Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb twee keer in een korte periodeeen kleine bestelling gedaan bij een Nederlandse RC vendor, waar ik in het verleden goede ervaringen mee had. Na een werkdag werd het al bezorgd.

Maar nu is het dus al twee keer niet bezorgd. Contact gezocht, 'het is wel op de post gegaan'. Het lijkt me sterk als het dan twee keer zoekraakt ofzo. Andere optie is Track and Trace, kan ik dat beter doen? Of op zoek naar een andere leverancier..?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
damn!

klote voor je, en ik baal er zelf ook van. ik wil zelf ook binnenkort eens wat RC's bestellen, maar ik weet bij god niet welke RC's een beetje betrouwbaar zijn. en dankzij de een of andere stomme wet uit een land waar ik geeneens inwoner van ben mogen ervaringen met bepaalde RC's dus niet gedeeld worden.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Track and trace zou ik zelf nog proberen en anders een andere vendor zoeken.

Neem aan dat ze je wel tegemoet komen voor het feit dat het niet is aangekomen?
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb toen ik nog op kot (kamers voor de nederlanders hier) eens gehad dat het wel was toegekomen, maar iemand anders (ik vermoed een wantrouwige huisbaas) het reeds geopend had. Gelukkig leken de pellets die ik toen besteld had in een soort tussencompartiment in de brief te zitten en heb ik alsnog in de vuilbak terug gevonden :)
M
Maaike90Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedankt voor jullie reacties.
Ze zeggen dat het aan PostNL ligt, omdat die een nieuw sorteersysteem heeft. Vind ik zelf wat ongeloofwaardig, want mijn andere post komt wel aan.
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk dat je je eigen vraag hebt beantwoord Maaike, vind het wel oprecht vervelend voor je. Je hebt al contact gezocht, dan blijven er niet zoveel opties meer over :wink: Succes! :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."