#1
Ik heb twee keer in een korte periodeeen kleine bestelling gedaan bij een Nederlandse RC vendor, waar ik in het verleden goede ervaringen mee had. Na een werkdag werd het al bezorgd.
Maar nu is het dus al twee keer niet bezorgd. Contact gezocht, 'het is wel op de post gegaan'. Het lijkt me sterk als het dan twee keer zoekraakt ofzo. Andere optie is Track and Trace, kan ik dat beter doen? Of op zoek naar een andere leverancier..?
Maar nu is het dus al twee keer niet bezorgd. Contact gezocht, 'het is wel op de post gegaan'. Het lijkt me sterk als het dan twee keer zoekraakt ofzo. Andere optie is Track and Trace, kan ik dat beter doen? Of op zoek naar een andere leverancier..?