Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMethox; echt niet fun.

Methox; echt niet fun.

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
C
CocalculusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ten eerste wist ik niet wat het spul was, ten tweede had ik ook van de dosis geen benul, ten derde had ik geen flauw idee dat pas, na nasaal gebruik, dit spul zo laat inkicked.

Dus deed ik drie lijnen van 150 mg. bijna vlak na elkaar: niet slim dus.

Ik was helemaal niet meer responsief en die nacht hebben ze mij met de brandweer uit mijn appartement getakeld en ergens op de intensive kwam ik weer bij, ware het enorm vaag - het enige wat ik wist is dat het een dissociatief was.

Toen ik 's ochtends naar huis mocht, was ik nog steeds mega vaag, heel de dag door, en zelfs na een nacht geslapen te hebben nog steeds.

Zou dit een overdosis geweest zijn?
G
Game&WatchLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens mij kan je niet zo snel overdosen op dissociatieven. Als in, je gaat niet snel dood ervan. Maar als je met overdose bedoelt dat je knockie bent gegaan dan ja. Je had een overdose ver voorbij het recreatieve.

Het is niet snugger wat je gedaan hebt. Maar het goede nieuws is dat je hier gewoon overheen komt en er dan alleen een vervelende herinnering overblijft en hooguit de kosten gemoeid met de IC (eigen risico?). Sterkte daarmee!
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heftig. Waarom neem je 450 mg in 3 lijnen waarvan niet eens weet wat het is? Bij bijna elk snuifbaar goedje is dit een enorme dosis.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."