#1
Hoi allemaal,
Mijn favoriete stimulant op dit moment is 3-MMC, maar doordat deze nog redelijk werkt op je serotonine gebruik ik het liever niet meer dan eens per maand. Nu ben ik dus opzoek naar een soortgelijke RC stimulant die echter minder op je serotonine werkt waardoor je hem wat vaker (eens per week/twee weken) kunt gebruiken.
Tot nu toe heb ik hexen en ethylphenidaat geprobeerd, maar die deden beide eigenlijk niks voor me qua rush en euforie. Ik werd er voornamelijk erg jittery, anxious en zelf wat warrig van. Tijdens mijn tentamens gebruik ik meestal 2-FMA wat amper euforisch is, maar zelfs dat zorgt voor een plezierigere ervaring (en veel minder side-effects).
Hoewel de farmacologische eigenschappen van RC's vaak niet (uitgebreid) onderzocht zijn wordt verwacht dat zowel hexen als eph voornamelijk werken als reuptake inhibitors. Ik weet niet of het misschien daaraan ligt dat ik er weinig plezier van had, maar met releasers heb ik dus veel betere ervaringen tot nu toe.
Ik denk dus dat ik meer moet gaan kijken naar de gefluoreerde (meth)amfetamine, maar ik weet niet welke daarvan de best optie zou zijn. Of zijn er wellicht nog andere RC's die aan mijn eisen voldoen die niet die niet tot de gefluoreerde (meth)amfetamine behoren?
Mijn favoriete stimulant op dit moment is 3-MMC, maar doordat deze nog redelijk werkt op je serotonine gebruik ik het liever niet meer dan eens per maand. Nu ben ik dus opzoek naar een soortgelijke RC stimulant die echter minder op je serotonine werkt waardoor je hem wat vaker (eens per week/twee weken) kunt gebruiken.
Tot nu toe heb ik hexen en ethylphenidaat geprobeerd, maar die deden beide eigenlijk niks voor me qua rush en euforie. Ik werd er voornamelijk erg jittery, anxious en zelf wat warrig van. Tijdens mijn tentamens gebruik ik meestal 2-FMA wat amper euforisch is, maar zelfs dat zorgt voor een plezierigere ervaring (en veel minder side-effects).
Hoewel de farmacologische eigenschappen van RC's vaak niet (uitgebreid) onderzocht zijn wordt verwacht dat zowel hexen als eph voornamelijk werken als reuptake inhibitors. Ik weet niet of het misschien daaraan ligt dat ik er weinig plezier van had, maar met releasers heb ik dus veel betere ervaringen tot nu toe.
Ik denk dus dat ik meer moet gaan kijken naar de gefluoreerde (meth)amfetamine, maar ik weet niet welke daarvan de best optie zou zijn. Of zijn er wellicht nog andere RC's die aan mijn eisen voldoen die niet die niet tot de gefluoreerde (meth)amfetamine behoren?