Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums5-MeO-PCP

5-MeO-PCP

27 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Erg benieuwd naar de combi.

Het plan is 8-10mg 4-Ho-MET te nemen, als deze bijna van zijn piek af is neem ik 100mg M. De overgang zou geweldig moeten zijn. Vervolgens wacht ik tot het vooral M is, en als deze dan langzaam minder begint te worden neem ik een klein puntje keta zo nu en dan en bouw ik langzaam op tot een gewenst effect (10-20mg per keer denk ik). Ohja ook een jointje natuurlijk.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ah. Ziehier. De PCP....
Klopt allemaal. 3 Meo gaat oraal errug hard, ja. En, luistert verrekte nauw...
Zoals ik al elders heb neergezet ik stop met deze rc. Het gaat echt kei hard en idd een psychose heb je ook vlot te pakken. Bizar gewoon...
Bij mij zat er dus een tripsittter bij.
Toen ik op enig moment het plan opvatte om mijn voeten eraf te gaan snijden heeft deze tripsittter in moeten grijpen. Ja.
Voor mij....fini.
B
BrawlythebearLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stonologie zei:
Erg benieuwd naar de combi.

Het plan is 8-10mg 4-Ho-MET te nemen, als deze bijna van zijn piek af is neem ik 100mg M. De overgang zou geweldig moeten zijn. Vervolgens wacht ik tot het vooral M is, en als deze dan langzaam minder begint te worden neem ik een klein puntje keta zo nu en dan en bouw ik langzaam op tot een gewenst effect (10-20mg per keer denk ik). Ohja ook een jointje natuurlijk.
Klik om te vergroten...

Kitty flippen? Been there! Intens fijn, maar oh zo heftig. Al was dit misschien omdat ik flipte met 50mg keta. Have fun!
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Brawlythebear zei:
Kitty flippen? Been there! Intens fijn, maar oh zo heftig. Al was dit misschien omdat ik flipte met 50mg keta. Have fun!
Klik om te vergroten...
Het was echt geweldig!!! Keta en MDMA is echt GE-WEL-DIG in combinatie maar inderdaad erg heftig. De 4-HO-MET en MDMA was cool, vooral door de visuals tijdens de euforie, maar niks vergeleken met de kitty flip.

Alsof de drugs voor elkaar gemaakt zijn. Het maakt MDMA langer aanvoelen, minder opgefokt, intenser en zo lekker vaag. Heb nog nooit zo lekker gelegen, alsof de bank precies op centimeter aan mijn lichaam was aangepast. Ook had het geen ups en downs, maar een constante 8 uur durende piek als je goed doseert. Heb ook een rapportje online staan.
B
BrawlythebearLid
01-01-2024, 00:00
#5
Stonologie zei:
Het maakt MDMA langer aanvoelen, minder opgefokt, intenser en zo lekker vaag. Heb nog nooit zo lekker gelegen, alsof de bank precies op centimeter aan mijn lichaam was aangepast.
Klik om te vergroten...

Maar ook precies dat wat je zegt. Wat je zegt klinkt heel bekend! De ruimte om me heen voelde als een schouwspel en ik zat daar maar te observeren. Alles leek in zo'n goede flow te zijn. Alles was precies op elkaar afgestemd en ordelijk.

Het meubilair en de mensen leken zo geplaatst te zijn, dat het ook echt en alleen maar zo zou kunnen zijn. Ze hadden nergens anders moeten en kunnen staan.

Oorzaak was gevolg en gevolg was oorzaak. Geen vraagtekens. Gewoon vaag. Mooie ervaring.

Ik ga je reportje zeker even checken man:handfist1:
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Nou wat is dit topic populair geworden hahaha
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
OMFG DIE TWEEDE ALINEA...

Ik wou dat al gaan typen zonder dat ik het had gelezen.
Ik kan me herinneren dat we op de bank lagen en recht voor ons uit keken en dat mijn mattie zei: hee ik trip op beide manieren.
Toen allebei tegelijk: "kijk die kast, het is een los object wat daar perfect staat, maar toch los staat van de kamer maar ook weer niet".

Ik werd 3 minuten geleden wakker, ik las dat, en kreeg spontaan kippenvel omdat ik niet dacht dat iemand dat ooit ook zo had ervaren als wij.

Daarna zei ik: en de kleur intensie is ook heel raar, kleuren zijn intenser, maar niet fel zoals op een psychedelica.

Jij nam zeker ook een goede dosis M, en na een paar uur om de zoveel tijd kleine snufjes ket?

Held.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#8
Brawlythebear zei:
Het meubilair en de mensen leken zo geplaatst te zijn, dat het ook echt en alleen maar zo zou kunnen zijn. Ze hadden nergens anders moeten en kunnen staan.
Klik om te vergroten...
Stonologie zei:
Ik wou dat al gaan typen zonder dat ik het had gelezen.
Ik kan me herinneren dat we op de bank lagen en recht voor ons uit keken en dat mijn mattie zei: hee ik trip op beide manieren.
Toen allebei tegelijk: "kijk die kast, het is een los object wat daar perfect staat, maar toch los staat van de kamer maar ook weer niet".
Klik om te vergroten...
Grappig, ik zet net te twijfelen of ik precies dit in "Deel je inzicht" moest zetten! Een paar weken geleden bij @Spacey Ostrich en zijn vriendin keek ik naar de staande lamp die ze via via hebben gevonden, waar ze achteloos wat kleine dingetjes en een handtas aan gehangen hadden, en het klopte gewoon. "Alles is waar het hoort, en alles hoort waar het is."
Voelde als een heel diep inzicht maar ik betwijfelde of anderen er iets mee konden... kennelijk ben ik toch niet de enige die het ooit zo ervaren heeft ^_^

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."