Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDOC op een indoor feest

DOC op een indoor feest

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Komende zaterdag is Supremacy en ik ben van plan om daar 2,5mg DOC te proberen. Ik heb nog geen ervaring met DOC maar zo te lezen valt 2,5mg prima te handelen. Echter ben ik er een beetje bang voor dat het wellicht net wat te weinig is dus zat ik te denken om wat 4-FA of amfetamine mee te nemen. Echter heb ik geen idee of de 4-FA überhaupt wat gaat doen na de DOC. Andere mogelijkheid is 6-APB, is dit een optie? Ik ben bang dat ik het op de DOC alleen niet de hele nacht uithoud wat betreft energie.

Ik ga met partyvervoer en het zal een lange terugreis worden, gok dat merendeel aan de ket gaat op de terugweg. Afgelopen week voor het eerst 3-meo-pcp gedaan op 8 milligram waar ik bijzonder weinig van merkte in combinatie met 2-CB. Wel erg conservatief gedoseerd. Wat zou eventueel een goeie orale dosering zijn zonder extreme verlamming/dissociatie. DOC + 3-meo-pcp moet geen probleem zijn verder zover ik gelezen heb.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niemand? Ik kan niks vinden over combinaties met DOC.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgens mij kan je beter iets meer doc pakken en die disso laten voor wat ie is.

Kan flink heftig zijn, psychedelica en disso's tezamen.
O
OlderPsyErLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou DOC ook niet gebruiken op een feest. Heb niet super veel ervaring met DOC, heb het 1x gebruikt, 5mg maar vond het niet echt een party drug. Dan kun je beter 6-APB gebruiken.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
@OlderPsyEr
Nou, ik heb het toch wel heel erg naar mijn zin gehad dag 4 psy fi op DOC hoor.

Overigens vind ik het beetje raar om in plaats van psychedelicum DOC iets totaal anders aan te raden en wel serotonineslurper 6APB.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#6
OlderPsyEr zei:
Ik zou DOC ook niet gebruiken op een feest. Heb niet super veel ervaring met DOC, heb het 1x gebruikt, 5mg maar vond het niet echt een party drug. Dan kun je beter 6-APB gebruiken.
Klik om te vergroten...
acht.zes zei:
@OlderPsyEr
Nou, ik heb het toch wel heel erg naar mijn zin gehad dag 4 psy fi op DOC hoor.

Overigens vind ik het beetje raar om in plaats van psychedelicum DOC iets totaal anders aan te raden en wel serotonineslurper 6APB.
Klik om te vergroten...
Een beetje trippen op feest vind ik wel leuk, al een 2-cb ivm pep en lsd icm x gedaan op een festival. Vandaar dat ik vroeg naar de combi doc + pep/4f/6apb omdat ik denk het niet 12+ uur uit te houden op de doc alleen.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#7
DOC is van zichzelf al behoorlijk oppeppend, dus ik zou zeer voorzichtig doen met de pep/4 of beter nog is om helemaal geen pep/4f te pakken.

Een candyflip DOC/6apb kan natuurlijk wel.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Besloten om 2,5mg DOC te nemen vanavond, heb een capsule van 140mg 6-apb mee die ik denk ik op t+2/3 uur neem. En uiteraard een kleine packje met pep mee just in case. Maar dat doe ik met elk feest.

wellicht nog 20mg oxazepam mee voor de zekerheid.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#9
2,5mg doc was echt een aanfluiting. Visuals waren te vergelijken met threshold dosis 2-cb.
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jammer! :( Ook mentaal dus niet echt heel bijzonder? Ga je het nog een keer proberen op een feest in hogere dosering?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#11
probeer volgende keer eens 5 a 6mg. Daar ging ik keihard op op psy fi in ieder geval.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zinnentuimel zei:
Jammer! :( Ook mentaal dus niet echt heel bijzonder? Ga je het nog een keer proberen op een feest in hogere dosering?
Klik om te vergroten...
Mentaal helemaal niet, al voelde ik me tijdens de come up wel erg zenuwachtig en ongemakkelijk. Verder niet echt bodyload.

Ik weet het niet, er zijn niet vele feestje die hiervoor geschikt zijn, of waar ik echt van begin tot einde ben. Voorlopig niet iig.
acht.zes zei:
probeer volgende keer eens 5 a 6mg. Daar ging ik keihard op op psy fi in ieder geval.
Klik om te vergroten...

OlderPsyEr zei:
Ik ook, op 5mg :)
Klik om te vergroten...
Hoe ik me hier voelde had ik voor m'n gevoel wel 10mg aan gekund :tearsofjoy:
O
OlderPsyErLid
01-01-2024, 00:00
#13
acht.zes zei:
probeer volgende keer eens 5 a 6mg. Daar ging ik keihard op op psy fi in ieder geval.
Klik om te vergroten...

Ik ook, op 5mg :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."