Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2-FDCK | Tips voor de eerste keer

2-FDCK | Tips voor de eerste keer

9 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Voor de mensen die nog interesse hebben, ik heb een trip reports geschreven van mijn eerste keer:

https://drugsforum.nl/threads/2-fdck-2f-ketamine-bedjesdroom.66002/
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wil voor het eerst een keer 2-FDCK proberen. Nu heb ik via mijn vertrouwde kanaal 0.5 gram pellets hiervan gekocht.

Ik vraag mij echter af hoe ik dit het beste in kan nemen. Op het internet kan ik verschillende dingen vinden maar ik heb werkelijk waar een hekel aan snuiven.

Ik kan wel wat dingen vinden voor het nemen van deze research chemical via de orale manier maar kom er niet echt achter wat een geschikte dosis hiervan is.

Heeft iemand hier ervaring mee of misschien tips hoe ik dit het beste aan kan pakken.

Alvast bedankt
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pellets ben ik nog nergens tegengekomen, ga er vanuit dat de nasale dosis ongeveer 3x zo heftig binnenkomt.
Dus doe de aangegeven nasale dosis x3.

Er is nog veel onbekend over dit middel dus ik zou als ik jou was je dosis gewoon lekker laag houden. en een beetje betasten met de hoeveelheid en langzaam opschroeven.

Het oraal herdoseren zal wel wat moeilijker gaan vanwege de lange come up, maar zeker niet onmogelijk.

Ikzelf vind het een fijne stof, en het experimenteren waard.
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#4
psychedelicoo zei:
ga er vanuit dat de nasale dosis ongeveer 3x zo heftig binnenkomt..
Klik om te vergroten...

Dus dat betekend door 3 delen
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#5
witte270 zei:
0.5 gram pellets
Klik om te vergroten...
Dus een pil met 500mg inhoudt? Zal wel een flink formaat pil wezen.

Als je in 1x 500mg 2F-DCK zou gebruiken zou dit in een zeer heftige ervaring resulteren. De effecten, potentie in gewicht, opkomst snelheid en duratie zijn vergelijkbaar aan die van Ketamine (2C-DCK) maar relatief net ietsje milder.

Voor een eerste keer zou ik eens 30-50mg 2F-DCK oraal nemen ofso en kijken hoe dat bevalt.
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Jmths zei:
Dus een pil met 500mg inhoudt? Zal wel een flink formaat pil wezen.

Als je in 1x 500mg 2F-DCK zou gebruiken zou dit in een zeer heftige ervaring resulteren. De effecten, potentie in gewicht, opkomst snelheid en duratie zijn vergelijkbaar aan die van Ketamine (2C-DCK) maar relatief net ietsje milder.

Voor een eerste keer zou ik eens 30-50mg 2F-DCK oraal nemen ofso en kijken hoe dat bevalt.
Klik om te vergroten...

Het is inderdaad een flinke joekel van een pil, iets wat mij was opgevallen toen ik m binnenkreeg. Toch nog gekeken voor de zekerheid op de website waar ik m aangeschaft heb en het is inderdaad 0.5 gram.

In een keer was ik ook niet van plan, ik ga je advies opvolgen en een kleine dosis eerst nemen en kijken hoe dit bevalt. Ik ben echter wel wat gewend aan tripmiddelen echter nog geen keta achtige effecten.

Wel benieuwd wat je bedoeld met heftige effecten? En is 500mg in een keer niet super gevaarlijk?

In ieder geval heel erg bedankt voor je advies
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou zeker geen 500 mg in 1 x nemen. Daar kan ik me een flink aantal uren mee vermaken. Kan je die pil niet goed opbreken en dan gaan stapelen?
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Purplext zei:
Ik zou zeker geen 500 mg in 1 x nemen. Daar kan ik me een flink aantal uren mee vermaken. Kan je die pil niet goed opbreken en dan gaan stapelen?
Klik om te vergroten...

Dat is voor nu ook het plan inderdaad.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#9
Over heftige effecten; ik neem weleens 250 mg in een kwartier in 2x en dat kan al stevig binnenkomen.
Ik bump dan vaak nog door en op hoge doses weet ik eigenlijk niks meer, snap ik niks meer, weet ik niet meer wat ik moet doen. Kan ik eigenlijk ook vrij weinig nog :grimacing:

Voor een eerste keer disso kan dat een beangstigende ervaring zijn. Ik vind het heel anders trippen dan op psychedelica.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#10
witte270 zei:
En is 500mg in een keer niet super gevaarlijk?
Klik om te vergroten...
Net als met Ketamine gaat het waarschijnlijk niet fataal wezen. Als je 500mg 2F-DCK in 1x neemt zul je vrijwel zeker in een hole ervaring resulteren al kan het ook in een meer blackout aanleunende ervaring resulteren wanneer je geen tolerantie hebt.

Als je met je gezicht naar beneden in je kussen de hole in knalt kan dit fataal worden. Zeer uitzonderlijk maar er is een geval bekend waarop volgend MXE waarschijnlijk verboden werd gemaakt.
witte270 zei:
In ieder geval heel erg bedankt voor je advies
Klik om te vergroten...
Graag gedaan, was nogal rauw op je dak gevallen was je hier nietsvermoedend ingegaan.
Zelfs al was het 'slechts' 250mg 2F-DCK wat waarschijnlijk alsnog in een hole ervaring kan resulteren, zeker met een oogmaskertje op. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."