#1
3 a 4 x per maand is inderdaad te veel. Dat is bijna elke week. Ga je helemaal kapot van. Begrijpelijk dat je dit soort klachten krijgt. Kappen met dergelijk misbruik anders zal jou dat zuur opbreken.
Jaa ik stop er verlopig even mee, denk een halfjaar.Die koude wind is een duidelijk teken van vaatvernauwing. Je bent je lichaam echt aan het mishandelen. Inderdaad stoppen met zo vaak en houd de dosis zo laag mogelijk.
Thanks voor je hulp, het is nu al weg. Zal gewoon een tijd niet meer gebruiken!
@Wonderboefje
Je gebruikt een serotonineslurper die je je serotoninevoorraad leeg trekt en het duurt 2 a 3 maanden eer die volledig is aangevuld.
Dus is het erg verstandig om die serotonineslurper maar 1 keer in de 2 a 3 maanden te gebruiken.
Jij misbruikt deze serotonineslurper door die vrijwel elke week te gebruiken, en ja, dan ga je allerlei klachten ontwikkelen, das geen hogere wiskunde.
Dus, stop met 3MMC te misbruiken, of ga door en ga er lekker van naar de klote.
Info opzoeken/naar info vragen over een bepaalde drug doe je het beste VOOR je die drug gaat gebruiken, dan had je dit allemaal al geweten en was het waarschijnlijk niet zo ver gekomen (of je moet echt schijt hebben aan je lichaam en je geest)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."