Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3MMC - Koudgevoel en vaagheid??

3MMC - Koudgevoel en vaagheid??

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
3 a 4 x per maand is inderdaad te veel. Dat is bijna elke week. Ga je helemaal kapot van. Begrijpelijk dat je dit soort klachten krijgt. Kappen met dergelijk misbruik anders zal jou dat zuur opbreken.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
@Wonderboefje

Je gebruikt een serotonineslurper die je je serotoninevoorraad leeg trekt en het duurt 2 a 3 maanden eer die volledig is aangevuld.

Dus is het erg verstandig om die serotonineslurper maar 1 keer in de 2 a 3 maanden te gebruiken.

Jij misbruikt deze serotonineslurper door die vrijwel elke week te gebruiken, en ja, dan ga je allerlei klachten ontwikkelen, das geen hogere wiskunde.

Dus, stop met 3MMC te misbruiken, of ga door en ga er lekker van naar de klote.


Info opzoeken/naar info vragen over een bepaalde drug doe je het beste VOOR je die drug gaat gebruiken, dan had je dit allemaal al geweten en was het waarschijnlijk niet zo ver gekomen (of je moet echt schijt hebben aan je lichaam en je geest)
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die koude wind is een duidelijk teken van vaatvernauwing. Je bent je lichaam echt aan het mishandelen. Inderdaad stoppen met zo vaak en houd de dosis zo laag mogelijk.
W
WonderboefjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
StimsalaBanne zei:
Die koude wind is een duidelijk teken van vaatvernauwing. Je bent je lichaam echt aan het mishandelen. Inderdaad stoppen met zo vaak en houd de dosis zo laag mogelijk.
Klik om te vergroten...
Jaa ik stop er verlopig even mee, denk een halfjaar.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
@Wonderboefje
https://mens-en-gezondheid.infonu.n...-bloedvatvernauwing-vernauwde-bloedvaten.html
W
WonderboefjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
acht.zes zei:
@Wonderboefje
https://mens-en-gezondheid.infonu.n...-bloedvatvernauwing-vernauwde-bloedvaten.html
Klik om te vergroten...
Thanks voor je hulp, het is nu al weg. Zal gewoon een tijd niet meer gebruiken!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pas er mee op, 3-MMC geeft een flinke dopamine rush, wat erg verslavend kan zijn. En funest voor je longen, hart en bloedvaten. Behandel het als mdma, qua pauzes.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#8
En zoek op wat een goede dosis is. Een halve capsule kan van alles zijn, ligt aan de grootte van dat ding. Ik neem meestal 125 mg mmc.
En max 2 keer bijpakken is wat ik doe.

Sowieso is het beter om niet vaker dan 1 x per maand een upper te nemen vind ik.
W
WonderboefjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oke top bedankt, zal ermee stoppen!

acht.zes zei:
@Wonderboefje

Je gebruikt een serotonineslurper die je je serotoninevoorraad leeg trekt en het duurt 2 a 3 maanden eer die volledig is aangevuld.

Dus is het erg verstandig om die serotonineslurper maar 1 keer in de 2 a 3 maanden te gebruiken.

Jij misbruikt deze serotonineslurper door die vrijwel elke week te gebruiken, en ja, dan ga je allerlei klachten ontwikkelen, das geen hogere wiskunde.

Dus, stop met 3MMC te misbruiken, of ga door en ga er lekker van naar de klote.


Info opzoeken/naar info vragen over een bepaalde drug doe je het beste VOOR je die drug gaat gebruiken, dan had je dit allemaal al geweten en was het waarschijnlijk niet zo ver gekomen (of je moet echt schijt hebben aan je lichaam en je geest)
Klik om te vergroten...
W
WonderboefjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoi,

Ben 21 jaar, gebruik 3MMC af en toe in het weekend voor bijna een jaar nu. Denk zo'n beetje 4 a 3x per maand. Maar laatst had ik zo'n vaag gevoel. Ik voelde een koude windvlaag vanuit m'n benen, hoofd en armen af en toe. Op dat moment voelde ik me zwaar kut, hartslag was boven de 160 wel en voelde me licht in mijn hoofd. Dit gebeurde om de 5 a 10 minuten voor een uur lang, zenuwachtig gevoel had ik ook constant, maar niet paranoia. Had 3 capsules op, halfvolle capsules. Niet echt mega veel voo

Heeft iemand ervaring met dit gevoel, of weet iemand er meer vanaf? Heb momenteel nog steeds rare aftereffects, zenuwachtigheid gevoel en soms een kleine koude windvlaag vanuit m'n benen of armen, daalt nu wel voor mijn gevoel. Maar maak me wel zorgen, daar zou het ook aan kunnen liggen.

Alvast bedankt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."