Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oke top bedankt, zal ermee stoppen! acht.zes zei: @Wonderboefje Je gebruikt een serotonineslurper die je je serotoninevoorraad leeg trekt en het duurt 2 a 3 maanden eer die volledig is aangevuld. Dus is het erg verstandig om die serotonineslurper maar 1 keer in de 2 a 3 maanden te gebruiken. Jij misbruikt deze serotonineslurper door die vrijwel elke week te gebruiken, en ja, dan ga je allerlei klachten ontwikkelen, das geen hogere wiskunde. Dus, stop met 3MMC te misbruiken, of ga door en ga er lekker van naar de klote. Info opzoeken/naar info vragen over een bepaalde drug doe je het beste VOOR je die drug gaat gebruiken, dan had je dit allemaal al geweten en was het waarschijnlijk niet zo ver gekomen (of je moet echt schijt hebben aan je lichaam en je geest) Klik om te vergroten..."
"Hoi, Ben 21 jaar, gebruik 3MMC af en toe in het weekend voor bijna een jaar nu. Denk zo'n beetje 4 a 3x per maand. Maar laatst had ik zo'n vaag gevoel. Ik voelde een koude windvlaag vanuit m'n benen, hoofd en armen af en toe. Op dat moment voelde ik me zwaar kut, hartslag was boven de 160 wel en voelde me licht in mijn hoofd. Dit gebeurde om de 5 a 10 minuten voor een uur lang, zenuwachtig gevoel had ik ook constant, maar niet paranoia. Had 3 capsules op, halfvolle capsules. Niet echt mega veel voo Heeft iemand ervaring met dit gevoel, of weet iemand er meer vanaf? Heb momenteel nog steeds rare aftereffects, zenuwachtigheid gevoel en soms een kleine koude windvlaag vanuit m'n benen of armen, daalt nu wel voor mijn gevoel. Maar maak me wel zorgen, daar zou het ook aan kunnen liggen. Alvast bedankt."
"StimsalaBanne zei: Die koude wind is een duidelijk teken van vaatvernauwing. Je bent je lichaam echt aan het mishandelen. Inderdaad stoppen met zo vaak en houd de dosis zo laag mogelijk. Klik om te vergroten... Jaa ik stop er verlopig even mee, denk een halfjaar."
"acht.zes zei: @Wonderboefje https://mens-en-gezondheid.infonu.n...-bloedvatvernauwing-vernauwde-bloedvaten.html Klik om te vergroten... Thanks voor je hulp, het is nu al weg. Zal gewoon een tijd niet meer gebruiken!"