Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMethoxetamine ervaringen?

Methoxetamine ervaringen?

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#1
iemand ervaring met Methoxetamine ? Ze zeggen dat er erg op keta lijkt, alleen een stuk langer?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jep, ik vond het heerlijk. Maar ben ook een heel ervaren Keta gebruiker.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik moest even mn boekje in duiken maar 11-12-2019 heb ik samen met 8.6 zo'n 85mg MXE p.p.geconsumeerd. Ik had nog MXE liggen van vele jaren geleden, de grove HCl kristallen die je flink moet crunchen nog afkomstig van een van de eerste MXE batches toen het net op de markt kwam die ik destijds ook aardig wat gebruikt heb.

Ik zeg het wel vaker maar MXE is meer de moeite dan Ketamine als je het mij vraagt. Sporadisch hoorde je toen MXE nog beschikbaar was sporadisch wat hysterisch pubervolk voorbij komen dat MXE zonder weegschaaltje had toegepast maar los daarvan lijkt vrijwel iedereen unaniem vrij lyrisch over MXE. 8.6 was dan ook vrij snel om toen ik hem 3 maanden geleden introduceerde aan MXE.

Omdat de vraag naar MXE enorm is en aanbod vrijwel niet bestaand worden mensen vaak opgelicht.

Al jullie goden zijn dood, MXE leeft.
Spoiler

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."