#1
Hallo allemaal zoals je ziet ben ik nieuw hier,maar alle lange tijd psychonaut van research chemicals,ik hoop d.m.v hier dit te benoemen dat er meer mensen gaan reageren op.Ik lees bijv wel hoeveel in te slaan bij een ban,maar we moeten deze ban zien te voorkomen toch?
Zie link: https://www.internetconsultatie.nl/opiumwet_nps
Als dit wetsvoorstel er komt betekent dit het einde van de meeste legale RC`s ,en dit moeten we niet willen dat de overheid onze vrijheid afneemt!
Ik hoop dat er toch nog mensen zijn die de moeite willen nemen,om op deze consultatie te reageren,(en deze ook goed te onderbouwen)alvast bedankt,
mvg Experimenteeltje
Hieronder een voorbeeld van iemand hoe je kan reageren:
Hallo,
In het kort:
Deze wet zal niet de verwachte effecten behalen. In tegendeel, het zal veel meer kwaad doen door onderzoek naar geneesmiddelen moeilijker te maken. Verder zal het mensen er niet van weerhouden om NPS-en te gebruiken. Ook de overheid komt er slecht vanaf door toename van kosten op handhaving, daling van belastinginkomsten. Drugsgebruik is een zaak van volksgezondheid en niet justitie. Door NPS-en illegaal te maken draagt het juist bij aan de drugscriminaliteit. Alleen legalisatie zal effectief werken tegen drugscriminaliteit. Deze wet is ANTI-LIBERAAL want het beperkt anderen in hun vrijheid.
Daarom stel ik voor dat er een onafhankelijke commissie de vraag mbt drugs gebruik gaat onderzoeken en Grapperhause dit niet op eigen houtje doet op een vaag onderbuik gevoel.
Zie hieronder een uitgebreidere toelichting inclusief bronnen.
Met vriendelijke groet,
C Dreue
Zie link: https://www.internetconsultatie.nl/opiumwet_nps
Als dit wetsvoorstel er komt betekent dit het einde van de meeste legale RC`s ,en dit moeten we niet willen dat de overheid onze vrijheid afneemt!
Ik hoop dat er toch nog mensen zijn die de moeite willen nemen,om op deze consultatie te reageren,(en deze ook goed te onderbouwen)alvast bedankt,
mvg Experimenteeltje
Hieronder een voorbeeld van iemand hoe je kan reageren:
Hallo,
In het kort:
Deze wet zal niet de verwachte effecten behalen. In tegendeel, het zal veel meer kwaad doen door onderzoek naar geneesmiddelen moeilijker te maken. Verder zal het mensen er niet van weerhouden om NPS-en te gebruiken. Ook de overheid komt er slecht vanaf door toename van kosten op handhaving, daling van belastinginkomsten. Drugsgebruik is een zaak van volksgezondheid en niet justitie. Door NPS-en illegaal te maken draagt het juist bij aan de drugscriminaliteit. Alleen legalisatie zal effectief werken tegen drugscriminaliteit. Deze wet is ANTI-LIBERAAL want het beperkt anderen in hun vrijheid.
Daarom stel ik voor dat er een onafhankelijke commissie de vraag mbt drugs gebruik gaat onderzoeken en Grapperhause dit niet op eigen houtje doet op een vaag onderbuik gevoel.
Zie hieronder een uitgebreidere toelichting inclusief bronnen.
Met vriendelijke groet,
C Dreue