Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste timing etizolam tijdens 3-mmc?

Beste timing etizolam tijdens 3-mmc?

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ligt ook wel een beetje aannde hoeveelheid 3mmc die je hebt gebruikt en de hoeveelheid etizolam die je wil gebruiken. Je kan 100mg 3mmc snuiven en een half uur later 4mg etizolam pakken en weer een half uur later kun je slapen bijvoorbeeld. Maar is niet helemaal de bedoeling op die manier.
Zodra de comedown begint 2mg etizolam en 1 uur later kan je slapen hoor.
Natozlato zei:
De comedown van 3mmc is niet heel ernstig toch? Althans, in mijn ervaring.
Klik om te vergroten...
Ligt eraan hoelang je al bezig bent 😋
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#2
kheb nog tot november sero stop.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ah ja, ik neem het altijd oraal en pak 2 x bij.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#4
*kriebel*
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#5
kheb zulke lekkere.. 't is net poedersuiker om te snuiven.. niks scherp..haast zoet.

on topic.. geen benzo na 3-mmc.. gewoon uitzingen.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, heb ook wel zin in wat 3mmc
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik probeer de 3-mmc tot December te laten liggen, ben wel benieuwd:grin:
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gympie zei:
kheb zulke lekkere.. 't is net poedersuiker om te snuiven.. niks scherp..haast zoet.

on topic.. geen benzo na 3-mmc.. gewoon uitzingen.
Klik om te vergroten...
waarom zou je? wat is het voordeel daarvan
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#9
Juun zei:
ik probeer de 3-mmc tot December te laten liggen, ben wel benieuwd:grin:
Klik om te vergroten...
je gaat genieten, dat beloof ik je.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#10
Natozlato zei:
De comedown van 3mmc is niet heel ernstig toch? Althans, in mijn ervaring.
Klik om te vergroten...
nee je hebt gelijk, maar gister had ik 400mg geconsumeerd dus voor de zekerheid maar wat benzo's ingekocht.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#11
GoldenGrow zei:
waarom zou je? wat is het voordeel daarvan
Klik om te vergroten...

Screenshot 2020-09-27 at 08.41.48.png
Screenshot 2020-09-27 at 08.45.52.png

Resultaten voor zoekopdracht: etizolam

drugsforum.nl drugsforum.nl
^^ de rest van de tig pagina's..
en dit na maar een paar weken gebruik

één van de legio voorbeelden hier te vinden.
kwam net dit tegen.. daarom dat ik nog aan je post dacht.

Vraag van de Week - Drugs op “oudere” leeftijd, extra risicovol?

ik kan de initiale vraag van TS @De Dunne niet beantwoorden... wat ik wel weet is dat ik er nu op latere leetijd 40+, beter tegen kan.. psychisch. ik vraag me wel af hoeveel jaren ik van m'n leven afsnoep? af en aan 20 jaar gerookt. honderden xtc tabletten, speed, weed, tripmiddelen, benzo's...
drugsforum.nl drugsforum.nl
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#12
benzzzy zei:
Slapen is na 3mmc niet Echt lastig zolang je een paar uurtjes tussen je laatste dosis en wanneer je wilt slapen hebt.
Klik om te vergroten...
verschilt per persoon, vriend van mij kan echt uuuuren wakker liggen ervan. terwijl ik zelf er gwn op kan slapen.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gympie zei:
Bekijk bijlage 10036
Bekijk bijlage 10037

Resultaten voor zoekopdracht: etizolam

drugsforum.nl drugsforum.nl
^^ de rest van de tig pagina's..
en dit na maar een paar weken gebruik

één van de legio voorbeelden hier te vinden.
kwam net dit tegen.. daarom dat ik nog aan je post dacht.

Vraag van de Week - Drugs op “oudere” leeftijd, extra risicovol?

ik kan de initiale vraag van TS @De Dunne niet beantwoorden... wat ik wel weet is dat ik er nu op latere leetijd 40+, beter tegen kan.. psychisch. ik vraag me wel af hoeveel jaren ik van m'n leven afsnoep? af en aan 20 jaar gerookt. honderden xtc tabletten, speed, weed, tripmiddelen, benzo's...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...
Haha, dat weet ik wel hoor. Ben mijzelf in het verleden ook verloren in benzo's, 3 maanden dagelijks gebruikt en nog geluk gehad dat de afkick meeviel, op paniek aanvallen, onrust en slapeloosheid na.

tegenwoordig gebruik ik benzo's puur en alleen voor eventuele badtrips en comedowns.

Vandaar het misverstand.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dus, wat is het beste moment om etizolam te nemen tijdens 3-MMC, kan ik dit al een tijdje voor de comedown komt doen?

Wil graag een soepele transitie hebben en uiteindelijk kunnen slapen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een half uur voor je wil slapen en zo'n 2-3 uur minimaal na je laatste dosis.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#16
De comedown van 3mmc is niet heel ernstig toch? Althans, in mijn ervaring.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Slapen is na 3mmc niet Echt lastig zolang je een paar uurtjes tussen je laatste dosis en wanneer je wilt slapen hebt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."