Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMethallylescaline + Etizolam waarom?

Methallylescaline + Etizolam waarom?

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Ach.. Onze @Psychedelibee...
Ik mis m! Maar kan m ook niet meer taggen dus is tie echt weg?
Klik om te vergroten...
Viel me ook al op dat ik hem niet meer kan taggen. Dat kon een tijd geleden nog wel dacht ik. Ik weet niet of zijn account dan ook echt verwijderd is hoor.

Ja ik mis hem ook, ondanks de onenigheden die wij weleens hadden (ik ben ook een moeilijk iemand wanneer het op sommige dingen aankomt). Was (is) wel een topkerel. DF is toch niet helemaal hetzelfde zonder hem.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Viel me ook al op dat ik hem niet meer kan taggen. Dat kon een tijd geleden nog wel dacht ik. Ik weet niet of zijn account dan ook echt verwijderd is hoor.

Ja ik mis hem ook, ondanks de onenigheden die wij weleens hadden (ik ben ook een moeilijk iemand wanneer het op sommige dingen aankomt). Was (is) wel een topkerel. DF is toch niet helemaal hetzelfde zonder hem.
Klik om te vergroten...
Idd! Ik had ook leuke pb gesprekken over goedkoop ver en licht reizen. Langere verblijven in verre landen. Top vent!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Idd! Ik had ook leuke pb gesprekken over goedkoop ver en licht reizen. Langere verblijven in verre landen. Top vent!
Klik om te vergroten...
Hij staat nog wel bij Leden hier bovenaan trouwens, dus lijkt me dat zijn account niet weg is. :)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Hij staat nog wel bij Leden hier bovenaan trouwens, dus lijkt me dat zijn account niet weg is. :)
Klik om te vergroten...
Ik hoop nog steeds dat hij weer eens terug komt hier.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."