Nee indd, K doe ik ook maar heel sporadisch (weken, maanden tussen) en indd in lage dosis, lees, ik kan steeds 'gewone' gesprekken voeren, films volgen, ben nooit weg of echt in een trip
Jouw triprapport ff doorgenomen, als deze stofjes gelinkt zijn let elkaar, begin ik te twijfelen of het wel goed spul bij mij is, nochtans via goed gewaardeerde en betrouwbare vendor aangeschaft. Maar wat jij daar hebt ervaren en hier ook shrijft, voel ik niks van, een echt tripmiddeltje bij jou, bij mij hoegenaamd niets in die richting, zou zelfs van inname (ca 19u) tot nu alle gewone activiteiten hebben kunnen uitvoeren, zoals autorijden, bellen...zonder er iets speciaal zou worden opgemerkt.
Normaal zou dit toch een minimum aan effect moeten hebben. Verschillen in ervaringen ok, maar ik neem het en heb eigenlijk niets ervaren, allé wil maar zeggende, de paar biertjes van maandag (had maanden geen alcohol gedronken, drink zelden alleen) voelde ik meer van dan dit nu 😕
hmja, gesnoven toch?.. mss volgende keer eens oraal proberen?
3-HO-PCE
3-Hydroxyeticyclidine (commonly known as 3-HO-PCE) is a novel synthetic dissociative substance of the arylcyclohexylamine chemical class. It produces potent, dose-sensitive dissociative, hallucinogenic and euphoric effects when administered. Unlike its close structural analog 3-HO-PCP, this...
persoonlijk heb ik betere ervaringen met 3-meo-pcp
maar heb ook geweldige ervaringen met combinaties van enkele milligrammen 3-meo'e en ho's ..pcp's etc.
ik ben ff klaar met dat spul.. het is geweldig trick, lol 🤪
je kan genoeg info opdoen hier op het forum met de zoekfunctie.