#1
Hoi Mensjes,
Ik kon van de buurman van deze site en dacht hier wat sneller antwoord te vinden op onderstaand dilemma.
Het ding is, dat ik vermoedelijk behoorlijke tolerantie voor de euforische effecten van stimulanten heb. Dit terwijl ik de laatste tijd bijna geen stimulanten meer gebruik. En het al zeker een half jaar geleden is dat ik een fatsoenlijke dosis amfetamine gepakt heb. En wat ik wel gebruik zijn eigenlijk 1 tot 2 keer in de maand lage dosissen van de phenidate familie zoals isopropylphenidate of 4F-MPH – die overigens ook zelden echt fijne effecten met zich meebrengen. Nu had ik een tijdje geleden, omdat ik vond dat ik het verdient had na een lange tijd – mezelf getrakteerd op 90 mg 4-FA en ogv 70 mg 3-FA – waar ik tot grote verbazing maar heel matige euforie op had. Ik had bewust gekozen om rustig aan te doen omdat ik vrij gevoelig ben voor een kater.
Ik vraag me af hoe dat kan als ik er zon grote pauzes tussen laat. Ik weet dat het niet een super hoge dosis is, maar het effect was velen malen minder dan je zou mogen verwachten. Het zelfde geldt voor de stims die ik daar een paar weken erna nog gepakt had. Ik lees overal dat na 1-2 weken de tolerantie weer op baseline moet zitten, maar dit is bij mij niet het geval. Nu kwam een maat van mij dat het wellicht geen tolerantie is omdat, dat bijna niet mogelijk is met mijn gebruik. Maar een mindset ding. Wat natuurlijk ook zou kunnen aangezien ik al een tijdje niet goed in me vel zit.
Ik heb in het verleden ook niet echt geabused fso. Ik gebruikte toen wel een stuk meer dan nu. Maar ik hield altijd wel 1-2 maanden tussen 2-FA, 3-FA en 2-3 maanden tussen 4-FA ervaringen en altijd lage of common doses gebruikt. Soms wel meerdere stoffen gecombineerd en ook wel max 1 nacht doorgehaald, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Niet iets waarmee te verklaren zou zijn dat ik nu er zo weinig van voel in mijn ogen.
Dusja een goed teken om te kappen wellicht, maar aan de andere kant ook wel erg merkwaardig als je ziet dat dergelijke dingen bijna niet bij andere mensen gebeuren. En this vooral erg frustrerend omdat ik het altijd netjes heb gehouden qua tijd ertussen en dosering. Iemand enig idee hoe dit zou kunnen? Als je nog wat vragen hebt laat het maar weten.
Ik kon van de buurman van deze site en dacht hier wat sneller antwoord te vinden op onderstaand dilemma.
Het ding is, dat ik vermoedelijk behoorlijke tolerantie voor de euforische effecten van stimulanten heb. Dit terwijl ik de laatste tijd bijna geen stimulanten meer gebruik. En het al zeker een half jaar geleden is dat ik een fatsoenlijke dosis amfetamine gepakt heb. En wat ik wel gebruik zijn eigenlijk 1 tot 2 keer in de maand lage dosissen van de phenidate familie zoals isopropylphenidate of 4F-MPH – die overigens ook zelden echt fijne effecten met zich meebrengen. Nu had ik een tijdje geleden, omdat ik vond dat ik het verdient had na een lange tijd – mezelf getrakteerd op 90 mg 4-FA en ogv 70 mg 3-FA – waar ik tot grote verbazing maar heel matige euforie op had. Ik had bewust gekozen om rustig aan te doen omdat ik vrij gevoelig ben voor een kater.
Ik vraag me af hoe dat kan als ik er zon grote pauzes tussen laat. Ik weet dat het niet een super hoge dosis is, maar het effect was velen malen minder dan je zou mogen verwachten. Het zelfde geldt voor de stims die ik daar een paar weken erna nog gepakt had. Ik lees overal dat na 1-2 weken de tolerantie weer op baseline moet zitten, maar dit is bij mij niet het geval. Nu kwam een maat van mij dat het wellicht geen tolerantie is omdat, dat bijna niet mogelijk is met mijn gebruik. Maar een mindset ding. Wat natuurlijk ook zou kunnen aangezien ik al een tijdje niet goed in me vel zit.
Ik heb in het verleden ook niet echt geabused fso. Ik gebruikte toen wel een stuk meer dan nu. Maar ik hield altijd wel 1-2 maanden tussen 2-FA, 3-FA en 2-3 maanden tussen 4-FA ervaringen en altijd lage of common doses gebruikt. Soms wel meerdere stoffen gecombineerd en ook wel max 1 nacht doorgehaald, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Niet iets waarmee te verklaren zou zijn dat ik nu er zo weinig van voel in mijn ogen.
Dusja een goed teken om te kappen wellicht, maar aan de andere kant ook wel erg merkwaardig als je ziet dat dergelijke dingen bijna niet bij andere mensen gebeuren. En this vooral erg frustrerend omdat ik het altijd netjes heb gehouden qua tijd ertussen en dosering. Iemand enig idee hoe dit zou kunnen? Als je nog wat vragen hebt laat het maar weten.