#1
Zou medicatie via een huisarts beter zijn dan een RC?
Ja, want van medicijnen is het effect bekend en de risico's en die worden gemonitord door een arts.
Research chemicals moet je NOOIT op regelmatige basis nemen. Al helemaal niet om medische redenen. De kans is dan groot dat jij gaat ontdekken wat voor gezondheidsklachten daarbij komen kijken. En daar is dan dus ook nog geen behandeling voor.
Dat is een veelgehoorde klacht inderdaad. Het klopt natuurlijk ook dat middelen zoals dexamfetamine of methylfenidaat de hersenchemie flink veranderen. Dus logisch dat je je anders gedraagt. Maar dat is ook het geval met rc's.Die lieten me vroeger op de basis school ook 2x per dag pilletjes slikken, tot ik zij ik wil dit niet meer ben mezelf niet meer...