Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4F-MPH eerste ervaring, aantoonbaarheid.

4F-MPH eerste ervaring, aantoonbaarheid.

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
U
UmbraVitaeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi medeforumleden,

Vandaag voor de eerste maal 4F-MPH tot me genomen, 15mg oraal. Bijna 3u verder, zijn de effecten verwaarloosbaar, iets meer gevoel van focus, alertheid, normaal sociaal, maar heb er gewoon ook goede nachtrust opzitten met Flualprazolam. Dus zelfs dat gevoel kan ik misschien niet volledig wijten aan 4f-mph. Ik heb het msschn wat warmer, maar voor de rest voelt het allemaal heel lichaamseigen, ik zou vb lekker kunnen gaan werken (werk als finishing operator in de pharma) op dit moment, dat zou ik met 4-fa ofzo niet kunnen/willen.
Nu kwam hierbij de vraag in me op, of het zowel wettelijk als moreel aanvaard is om na inname van 4F-MPH gewoon te rijden, je werk te doen, wordt deze stof bij eventuele speekseltest aangetoond. Hoe ziet de wet dit stofje. Anders zou ik het vb gewoon na slechte nacht, bad mood, kunnen nemen voor ik nr mn werk ga.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
4F-MPH wordt inderdaad wel eens aangeschreven als 'functionele stimulant' in de zin van dat het je wakker en alert houdt maar dat het niet per se een heel euforische roes geeft.

Ondanks die status als 'functionele stimulant' zou ik het niet aanbevelen tijdens het autorijden. Uit onderzoek naar concentratie bij gebruik van speed blijkt wel dat je het idee kan hebben dat je geconcentreerd bent, maar dat dat niet per se ook zo hoeft te zijn. Speedgebruikers herkennen gevaren minder goed en reageren daar minder adequaat op. Daarnaast overschatten ze hun eigen rijvaardigheden waardoor ze risicovoller gaan rijden.
Welke invloed 4F-MPH heeft op de rijvaardigheid is niet bekend. Maar juist daarom kan je er ook maar beter niet mee gaan experimenteren. Want het is jouw verantwoordelijkheid om zorg te dragen voor de veiligheid van anderen. Als je dit soort experimenten doet dan kan je de veiligheid niet meer garanderen, dus dan neem je je verantwoordelijkheid niet.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het gaat niet direct om jou, maar juist om die ander....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."