Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2-FMA in capsules doen, hoe?

2-FMA in capsules doen, hoe?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi iedereen,

Ik heb laatst poeder 2-FMA gekocht en zou deze graag in capsules (maat 2) willen doen. De dosering per capsule wil ik op ongeveer 25mg hebben. Ik heb een capsuleermachine maar ik kan me niet voorstellen hoe je hier een gewenste accurate dosering in kwijt kan... Ik dacht aan een mengsel maken van 2-FMA met een ander 'loos' poeder(poedersuiker, iets van zetmeel misschien?)
Iemand een idee welk poeder hiervoor gebruikelijk is, en hoe ik de juiste hoeveelheid van het poedermengsel kan maken zodat alle capsules evenveel gevuld worden zonder te kort te komen of te veel te maken?

Bij voorbaat dank :)

Remi
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ah oké dat begrijp ik. Maar hoe zorg ik ervoor dat in elke capsule evenveel poeder terecht komt? Het lijkt me niet handig om steeds 25mg af te wegen en het een voor een in de capsules te doen...
Edit: overigens is het afwegen van zulke lage doseringen niet heel accuraat, beter meer te gelijk wegen en goed verdelen, maar hoe?
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#3
je kan ze gewoon vullen met die 25mg.
Dat ze niet helemaal vol zitten/dat er lucht inzit kan geen kwaad👍

ik heb zelf maat 4. en schuif het erin vanaf de spiegel/steên. dan dopje erop.
misschien kan je met grotere capsules het via papiertje erin "gieten"?
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik vrees dat per stuk wegen toch nodig zal zijn, zou ook niet weten hoe je het eêrlijk kan verdelen met een capsuleermachine.

je kan wel een ijkgewichtje op je weegschaal zetten en daar 25mg bij doen. dat je bijvoorbeeld dan 20.025gr hebt dus. helaas reageren de weegschalen slecht op +1mg. je kommetje of iets er even af pakken en terugzetten wilt soms ook helpen dan kan die wel inêêns wat afwijken van ervoor.

bij potente stoffen/lage doseringen weeg ik ook vaak meerdere keren.
benieuwd of er iemand een goeie oplossing heeft.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#5
Juun zei:
je kan wel een ijkgewichtje op je weegschaal zetten en daar 25mg bij doen. dat je bijvoorbeeld dan 20.025gr hebt dus.
Klik om te vergroten...
Dit had ik inderdaad ook al gedaan en dat zorgde in iedergeval voor iets nauwkeurigere metingen, voor nu is dat denk ik de beste optie ja. Overigens geen problemen gehad met het poeder in de capsule krijgen dmv een papiertje, maar ik kan me voorstellen dat het efficiënter kan haha.
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#6
5-ReMI-DMT zei:
Hi iedereen,

Ik heb laatst poeder 2-FMA gekocht en zou deze graag in capsules (maat 2) willen doen. De dosering per capsule wil ik op ongeveer 25mg hebben. Ik heb een capsuleermachine maar ik kan me niet voorstellen hoe je hier een gewenste accurate dosering in kwijt kan... Ik dacht aan een mengsel maken van 2-FMA met een ander 'loos' poeder(poedersuiker, iets van zetmeel misschien?)
Iemand een idee welk poeder hiervoor gebruikelijk is, en hoe ik de juiste hoeveelheid van het poedermengsel kan maken zodat alle capsules evenveel gevuld worden zonder te kort te komen of te veel te maken?

Bij voorbaat dank :)

Remi
Klik om te vergroten...
Gewoon bommetje anders snuiven kvind da geklapper van 2fma wdl chill

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."