Wij nemen vaak 3mmc en gaan dan lopen, halverwege kickt ie in en lopen we nog een uur door. Praten etc. Als we dan thuis komen en nog wat tv kijken, muziek luisteren of lezen krijg ik een heel leeg gevoel. Het neigt zelfs naar een verdrietig gevoel.
We gebruiken oraal dus zou nog lang niet uitgewerkt moeten zijn, of zie ik dat verkeerd? Ik heb nooit de behoefte om bij te pakken overigens.
3MMC geeft je tijdelijk een rush, misschien is het lopen en praten wat je vrolijk maakt en je thuis terug valt in "saai" gedrag en dan zakt de euforie weg, zeker als je gaat lezen of gewoon tv kijkt, want het versterkt je gevoel. Dus als je stil wordt, dan voel je je leger .
Misschien eens thuis de muziek kiezen die vrolijk is, zoals in een kroegje.
sfeer maken en bijvoorbeeld een spel doen. En blijven praten , over grappige dingen. Of op tv Ronald Goedemomdt kijken of andere caberatier, en anders een slaappil nemen en lekker koesen.
Misschien weet iemand een ander middel wat je dan kan nemen voor moodlift,
Ik ga thuis gekomen even youtube zien en lachen om dingen en neem een slaappil. En ga slapen.
zo blijft t een paar leuke uren , zonder down gevoel