Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeeg gevoel tijdens 3mmc

Leeg gevoel tijdens 3mmc

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik krijg niet echt een dip ervan daarna, maar ik herken me wel in dat leeg voelen tijdens... Had het daar net met een maatje over toevallig. Die heeft het sinds een korte tijd ook met alle stims, idem hier. Weet niet waar het precies vandaan komt. Maar ben niet altijd happy de peppy door die middeltjes. 😅
L
LadyLikeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wij nemen vaak 3mmc en gaan dan lopen, halverwege kickt ie in en lopen we nog een uur door. Praten etc. Als we dan thuis komen en nog wat tv kijken, muziek luisteren of lezen krijg ik een heel leeg gevoel. Het neigt zelfs naar een verdrietig gevoel.
We gebruiken oraal dus zou nog lang niet uitgewerkt moeten zijn, of zie ik dat verkeerd? Ik heb nooit de behoefte om bij te pakken overigens.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb nog nooit een dip gehad na 3mmc, laat staan tijdens begod 😱...

Is uw voeding- en slaappatroon verder ok?
F
FenomenaalLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat heb ik ook hoor. Het duurt bij mij ongeveer een uurtje voor het begint te werken. Dan heb ik 1 tot 2 uur milde euforie en zin om te praten. En dan is het plots uitgewerkt en voel ik me leeg en verslagen. Meestal neem ik dan nog een capsule en soms na twee uur nog eentje. Zo kom ik de avond/nacht wel door, maar het diepe dal wanneer het uitwerkt, daar kan je volgens mij niet omheen. Je steelt als het waren wat geluk en blijdschap van zometeen zeg ik altijd maar.
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik moet zeggen dat ik daarom ook altijd een binge deed van minimaal 12 uur met 3MMC, dat je op den duur er ook wel klaar mee bent omdat je wilt gaan slapen.
Maar een kleine hoeveelheid, en als het begint uit te werken overgaan op een drankje werkt bij mij nu ook prima.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#6
LadyLike zei:
Wij nemen vaak 3mmc en gaan dan lopen, halverwege kickt ie in en lopen we nog een uur door. Praten etc. Als we dan thuis komen en nog wat tv kijken, muziek luisteren of lezen krijg ik een heel leeg gevoel. Het neigt zelfs naar een verdrietig gevoel.
We gebruiken oraal dus zou nog lang niet uitgewerkt moeten zijn, of zie ik dat verkeerd? Ik heb nooit de behoefte om bij te pakken overigens.
Klik om te vergroten...
3MMC geeft je tijdelijk een rush, misschien is het lopen en praten wat je vrolijk maakt en je thuis terug valt in "saai" gedrag en dan zakt de euforie weg, zeker als je gaat lezen of gewoon tv kijkt, want het versterkt je gevoel. Dus als je stil wordt, dan voel je je leger .
Misschien eens thuis de muziek kiezen die vrolijk is, zoals in een kroegje.
sfeer maken en bijvoorbeeld een spel doen. En blijven praten , over grappige dingen. Of op tv Ronald Goedemomdt kijken of andere caberatier, en anders een slaappil nemen en lekker koesen.
Misschien weet iemand een ander middel wat je dan kan nemen voor moodlift,
Ik ga thuis gekomen even youtube zien en lachen om dingen en neem een slaappil. En ga slapen.
zo blijft t een paar leuke uren , zonder down gevoel
L
LadyLikeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Ik krijg niet echt een dip ervan daarna, maar ik herken me wel in dat leeg voelen tijdens... Had het daar net met een maatje over toevallig. Die heeft het sinds een korte tijd ook met alle stims, idem hier. Weet niet waar het precies vandaan komt. Maar ben niet altijd happy de peppy door die middeltjes. 😅
Klik om te vergroten...
Ja, met X heb ik het niet. Ik vermoed dat het te maken heeft met mijn constante staat van hyperarrousel zonder drugs, dat mét er een soort hier-en-nu gevoel ontstaat dat unheimlich voelt, Ofzo
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat lege gevoel, of naja totaal emotieloos gevoel krijg ik wel eens bij cocaïne bijvoorbeeld, bij 3mmc nog niet gehad voor zo ver ik kan herinneren. Tevens is dat niet gek aangezien een stimulant als dit gewoon al je energie opzuigt, en je emoties afvlakken, komt veelal door dat er aan het stukje dopamine, adrenaline en norepinefrine (NE) en mogelijk serotonine geslurpt wordt (kleine hoeveelheden uiteraard)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."