Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-mmc werkt niet meer

3-mmc werkt niet meer

28 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#1
Buffelaartje zei:
misschien even niks meer pakken qua 3mmc of serotonine slurpende drugs ? , je lichaam heeft een klap gehad van jewelste...
Klik om te vergroten...
klopt had erna zeker een week een soort schokjes in me brein
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ricorieks zei:
3mnd regel of langer nu?
Klik om te vergroten...
Ik zou iets langer dan 3 maanden wachten misschien zelfs langer dan een half jaar , omdat je het nu echt misbruikt hebt...je serotonine receptoren moetten zichzelf herstellen.
ricorieks zei:
klopt had erna zeker een week een soort schokjes in me brein
Klik om te vergroten...
Dat komt omdat je je eigen brein aan het frituren bent , slaat "hop hol" dat zijn waarschuwingen vanuit je hersenen om even rustig aan te doen.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Lees je eens in VOOR je drugs gaat gebruiken.
Klik om te vergroten...
ja klopt,me pa lag in het ziekenhuis@covid 2 maanden was een verkeerde uiweg voor mij om niet constant bang te zijn op dat telefoontje van het ziekenhuis mij schuld
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#4
Buffelaartje zei:
Ik zou iets langer dan 3 maanden wachten misschien zelfs langer dan een half jaar , omdat je het nu echt misbruikt hebt...je serotonine receptoren moetten zichzelf herstellen.

Dat komt omdat je je eigen brein aan het frituren bent , slaat "hop hol" dat zijn waarschuwingen vanuit je hersenen om even rustig aan te doen.
Klik om te vergroten...
tnx zou me eraan houden
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
ricorieks zei:
3mnd regel of langer nu?
Klik om te vergroten...
Langer.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
ricorieks zei:
ja klopt,me pa lag in het ziekenhuis@covid 2 maanden was een verkeerde uiweg voor mij om niet constant bang te zijn op dat telefoontje van het ziekenhuis mij schuld
Klik om te vergroten...
Snap ik aan ene kant maar wat als jij zo high als wat zou zijn geweest als het ziekenhuis je belt? Was het nog erger geweest..
Sterkte met je pa
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zou echt een jaar lang een break nemen van de serotonine slurpers. Je hebt echt 0,0 over na zo’n tijd... En misschien wat meer onderzoek doen naar de drugs en medicatie die je neemt, zo kom je niet voor verassingen en teleurstellingen te staan.

En misschien was je brein dan nu ook niet zo gefrituurd. 😌
p
papahetLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oeps ricorieks...Een pauze klinkt mij vrij technisch nu. Flikker alles weg indien je nog wat hebt en werk aan je herstel. Elke week clean is een week winst. Ga buiten dingen doen, installeer een wandelapp. Zie hoe de vogels zich klaarmaken voor een prachtig voorjaar!! Als je een paar dagen niet meer aan drugs gedacht heb kun je eens achterom kijken hoelang je pauze was :) Sterkte ermee joh. En veroordeel jezelf niet, gewoon kappen nu. Niet meer of minder. Hoe ist met je pa nu?

ciao
T
ToniSeroneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Echt als ik dit soort dingen lees, denk ik altijd lezen mensen zich helemaal niet in of zo? Als je alleen maar begrijpt dat de drugs alleen maar lichaamseigen stoffen zwaarder laten wegen. Dan begrijp je ook dat je niet ongestraft zomaar die stoffen in je lichaam kan lopen opmaken.

Je kunt nog wel wat doen met alfaliponzuur, tryptofaan, magnesium citraat (voor de tolerantie) en gezond eten en bewegen maar dat was het wel een beetje. Gisteren nog een gezellig sexavondje samen met de vriendin gehad op 2CBFLY (heeeerlijk) alleen dan ga ik daarna ook niet gelijk aan de paddo's of 4-HO-MET. Juist een beetje temporiseren (2 wekies wachten) zorgt er voor dat het heeeeerlijk blijft.

Mijn advies is dus ga aan de tryptofaan of melatonine en slik elke dag trouw je alfaliponzuurtjes. Als je dan nog iets wil gebruiken of er niet van af kan blijven, ga dan over op disso's of alcohol omdat die weer heel andere receptoren aanpakken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."