Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3cc?

3cc?

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
c
cinytjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kan iemand mij meer vertellen over 3-cc ik kan er niks over vinden heb dit als gift gekregen
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
cinytje zei:
Kan iemand mij meer vertellen over 3-cc ik kan er niks over vinden heb dit als gift gekregen
Klik om te vergroten...
Ik denk dat je 2C-C bedoelt. Daar vind je genoeg over hoor.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
CuriousExplorer zei:
Ik denk dat je 2C-C bedoelt. Daar vind je genoeg over hoor.
Klik om te vergroten...
Of 3-cmc ?.
Vind ook niks onder de term 3-cc.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
inner_search zei:
Of 3-cmc ?.
Vind ook niks onder de term 3-cc.
Klik om te vergroten...
Kan ook inderdaad !
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
inner_search zei:
Of 3-cmc ?.
Vind ook niks onder de term 3-cc.
Klik om te vergroten...

Of gewoon 3mmc maar TS heeft er helemaal niks van begrepen πŸ€·β€β™‚οΈ.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
PsyTekz zei:
Of gewoon 3mmc maar TS heeft er helemaal niks van begrepen πŸ€·β€β™‚οΈ.
Klik om te vergroten...
Lekker weggooien zou ik doen.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
inner_search zei:
Lekker weggooien zou ik doen.
Klik om te vergroten...

Gratis drugs gooi je niet weg toch 🀣.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#8
PsyTekz zei:
Gratis drugs gooi je niet weg toch 🀣.
Klik om te vergroten...
Als je de naam niet weet en niks over terug vind ,zou ik het gokje toch niet wagen πŸ€ͺ.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
inner_search zei:
Als je de naam niet weet en niks over terug vind ,zou ik het gokje toch niet wagen πŸ€ͺ.
Klik om te vergroten...

Ik zou de gift al niet aannemen als de naam niet duidelijk is πŸ˜….
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#10
inner_search zei:
Lekker weggooien zou ik doen.
Klik om te vergroten...
Je kan het laten testen, wie weet wel iets anders , maar wel zuiver.
weet niet hoeveel hij heeft , en via wie wat er kwam, en als genoeg is voor een leuke avond , even naar een test straat. Heel klein deel nemen ze maar, en die testen ze .

Weet jij wat je hebt, weet je ook dat hij niet weet wat hij weggeeft en dus niet echt weet wat , wat is. vraag hem sowieso nog 1 x naar de naam ( hij heeft t toch ook ergens gekocht of gekregen.)
Ik zal ook even steek proef doen met benzo pillen ((nog nimmer mijn benzo getest. )

ik weet na proberen , welke voor mij goede slaappillen zijn.
en welke weer kalmerend _>, sommigen maken me "dronken" en zwalkend , gelukkig vaak alleen, en als dochter dan komt blijf ik in bed zoveek mogelijk,is ze gewend van mijn diverse ziektes .
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#11
cinytje zei:
Kan iemand mij meer vertellen over 3-cc ik kan er niks over vinden heb dit als gift gekregen
Klik om te vergroten...
kan je wat meer info geven ook?
wat gebruik je je normaal. En + 90% hier weet dat 3-cc niet bestaat. Waar kwam t vandaan ? Hoeveel heb je ( ongeveer in mg)
Weet je welke vendor of shop, of dealer.?

https://www.jouwggd.nl/alcohol-roken-drugs/drugs/?success_msg=region-1 -

πŸ₯ΌπŸ¦ πŸ’ŠπŸ§ͺπŸŒ‘πŸ’‰πŸ”­ info en test locaties
vrienden laten hier altijd hun mdma etc testen.
vriendelijke mensen , en juist slim om zeker trip middelen te te lagen testen. Maar ook je benzo , 3MMC, 2FA etc..

info is verder te googlen ... per test locatie weer anders.
mijne zit 3 minuten fietsen.
dus ga morgen ook even kijken naar wat ik heb. getest dus meteen goede vendor test.

D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
PsyTekz zei:
Gratis drugs gooi je niet weg toch 🀣.
Klik om te vergroten...
Echt waar? Je houdt enig goedje, waarvan je ( nog) verder niets weet, dan maar bij je?!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Zandman zei:
Echt waar? Je houdt enig goedje, waarvan je ( nog) verder niets weet, dan maar bij je?!
Klik om te vergroten...
Zijn smiley verraadt toch dat hij dit grappig bedoelde....
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
Zijn smiley verraadt toch dat hij dit grappig bedoelde....
Klik om te vergroten...

Ga er volgende keer een gedetailleerde tekening bij maken met schema en grafieken voor de misopvattingen πŸ€·β€β™‚οΈ.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
PsyTekz zei:
Ga er volgende keer een gedetailleerde tekening bij maken met schema en grafieken voor de misopvattingen πŸ€·β€β™‚οΈ.
Klik om te vergroten...
Waar is de tijd dat mensen nog snapten wat men bedoelde...
Zonder (s) etc 🀣🀣
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#16
Waar is ondertussen @cinytje voor iets meer toelichting. Anders denk ik straks echt dat cubic centimetre (cc) wordt bedoeld.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
Waar is de tijd dat mensen nog snapten wat men bedoelde...
Zonder (s) etc 🀣🀣
Klik om te vergroten...

Allemaal de schuld van @Flower123 πŸ€·β€β™‚οΈ.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."