Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDOC vs DOM en DOB

DOC vs DOM en DOB

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
Larocca1971Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga kortelings DOC proberen. Ik heb vroeger vaak DOM en DOB gebruikt. Vooral DOB vond ik super. Is er iemand die de vergelijking kan maken? Is het gelijkend van trip en effecten?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
HΓ©, je bent er weer? Jij had volgens mij ooit een mega interessant maar wazig report over een of andere disso geschreven, kan dat kloppen?

Ik heb ervaring met DOC, dat is dus zoals je weet met Chloor, en DOB is met broom als ik het goed heb. Ik vond DOC een teleurstelling maar DOB heb ik nog niet gebruik. DOM is volgens mij met methyl toch? Volgens mij weet @inner_search meer van, dacht ik. Dus ik trommel hem ff op.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
HΓ©, je bent er weer? Jij had volgens mij ooit een mega interessant maar wazig report over een of andere disso geschreven, kan dat kloppen?

Ik heb ervaring met DOC, dat is dus zoals je weet met Chloor, en DOB is met broom als ik het goed heb. Ik vond DOC een teleurstelling maar DOB heb ik nog niet gebruik. DOM is volgens mij met methyl toch? Volgens mij weet @inner_search meer van, dacht ik. Dus ik trommel hem ff op.
Klik om te vergroten...
Als ik kan zo ik straks reageren , effe drugs aan het nemen πŸ˜‚
L
Larocca1971Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
HΓ©, je bent er weer? Jij had volgens mij ooit een mega interessant maar wazig report over een of andere disso geschreven, kan dat kloppen?

Ik heb ervaring met DOC, dat is dus zoals je weet met Chloor, en DOB is met broom als ik het goed heb. Ik vond DOC een teleurstelling maar DOB heb ik nog niet gebruik. DOM is volgens mij met methyl toch? Volgens mij weet @inner_search meer van, dacht ik. Dus ik trommel hem ff op.
Klik om te vergroten...
Ja, dat klopt :). Waarom vond je DOC tegenvallen en wat was de dosis? DOM vond ik fijn, DOB vond ik super. Werd er enorm opgewonden van 😊
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Larocca1971 zei:
Ja, dat klopt :). Waarom vond je DOC tegenvallen en wat was de dosis? DOM vond ik fijn, DOB vond ik super.
Klik om te vergroten...
Eerste keer was 2,5 mg en heb toen een natuurwandeling gemaakt. Dat was erg leuk. Niet extreme visuals maar wel veel energie en goeie space. Maar het mocht wel een tandje hoger.

Daarna een keer twee van die jetsers geslikt (5mg dus) en dat was leuker, maar nog steeds niet heel speciaal. Ik vind het zo leeg voelen en zonder inhoud, ik kan het niet precies uitleggen. LSD voelt alsof het veel meer diepgang heeft. Ook de gedachtenkronkels had ik bij DOC niet zoveel wat ik nou juist zo leuk vind.
Larocca1971 zei:
Werd er enorm opgewonden van 😊
Klik om te vergroten...
Dat ben ik altijd al, dus daar hoef ik geen drugs voor te hebben. Maar als het om DOC gaat, meh, werd er niets bepaald extra kinky van ofzo. Eigenlijk helemaal niet.
L
Larocca1971Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Eerste keer was 2,5 mg en heb toen een natuurwandeling gemaakt. Dat was erg leuk. Niet extreme visuals maar wel veel energie en goeie space. Maar het mocht wel een tandje hoger.

Daarna een keer twee van die jetsers geslikt (5mg dus) en dat was leuker, maar nog steeds niet heel speciaal. Ik vind het zo leeg voelen en zonder inhoud, ik kan het niet precies uitleggen. LSD voelt alsof het veel meer diepgang heeft. Ook de gedachtenkronkels had ik bij DOC niet zoveel wat ik nou juist zo leuk vind.

Dat ben ik altijd al, dus daar hoef ik geen drugs voor te hebben. Maar als het om DOC gaat, meh, werd er niets bepaald extra kinky van ofzo. Eigenlijk helemaal niet.
Klik om te vergroten...
Dat verschil met LSD herken ik wel van DOM en DOB. Je voelt het amfetamine effect. Maar dat vond ik wel leuk. Was super actief de eerste uren. En ja, oestrogenen werken iets anders dan testosteron 😊
Heb je het nog gecombineerd met iets? Met de DOM en DOB rookte ik cannabis eens de trip over de top was. En betreft tijdsduur? Daar enig idee van?
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
HΓ©, je bent er weer? Jij had volgens mij ooit een mega interessant maar wazig report over een of andere disso geschreven, kan dat kloppen?
Klik om te vergroten...
Detective modus aan: πŸ•΅οΈβ€β™‚οΈ https://drugsforum.nl/search/6453927/
L
Larocca1971Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Denk dat het over LSA was. LSA - Probleem 54 . Trouwens af en toe nog gedaan. Blijft superding. En het zware gevoel op de maag is weg te werken met sulperide. De DOC ga ik zeker proberen, report volgt 😊
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Larocca1971 zei:
Heb je het nog gecombineerd met iets? Met de DOM en DOB rookte ik cannabis eens de trip over de top was.
Klik om te vergroten...
Ik combineer nooit eigenlijk. Ook omdat ik niet meer drink, niet meer rook en niet meer blow. Wel veel gedaan hoor vroeger, en dan combineerde ik erop los en dat ging vaak hartstikke lekker. Maar dat doe ik niet meer. Ik vind de drugs nu ook beter tot z'n recht komen op zichzelf.
Larocca1971 zei:
En betreft tijdsduur? Daar enig idee van?
Klik om te vergroten...
Ongeveer na 12 uur begon het af te zwakken. De visuals verdwenen eerder dan de energie, die bleef heel lang steken.
Zeelanddude zei:
Detective modus aan: πŸ•΅οΈβ€β™‚οΈ https://drugsforum.nl/search/6453927/
Klik om te vergroten...
Wat een piemel ben jij ook. Detective van lik me vestje, de link doet het niet. Jij moet niet bij de politie haha. Wat probeerde je te linken eigenlijk?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Larocca1971 zei:
Denk dat het over LSA was. LSA - Probleem 54 . Trouwens af en toe nog gedaan. Blijft superding. En het zware gevoel op de maag is weg te werken met sulperide. De DOC ga ik zeker proberen, rapport volgt 😊
Klik om te vergroten...
Ja! Deze bedoel ik. Dit heb ik gemist. Complete wartaal, maar echt goud.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
de link doet het niet.
Klik om te vergroten...
Huh? Weird, je kunt via iemand zn profiel zijn geplaatste topics terug vinden.
Wist je dat niet? πŸ€ͺ
E13B46D1-5A32-4D56-950A-445979406D8C.png
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zeelanddude zei:
Huh? Weird, je kunt via iemand zn profiel zijn geplaatste topics terug vinden.
Wist je dat niet? πŸ€ͺ
Bekijk bijlage 28728
Klik om te vergroten...
Ja dat wist ik maar je kan zo niet linken voor iemand anders blijkbaar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."