#1
Kwam niet over zo als ik zocht naar antwoord 🤯
maar wie tips heeft graag ! 😜
Anne 🥰
maar wie tips heeft graag ! 😜
Anne 🥰
Ik neem 1x per ongeveer 2 weken 1 gram phenibut op de nuchtere maag. 1ste wat ik dan doe die dag. Daarna ( ik moet lang opstarten in de ochtend van wege de fibromyalgie) neem ik op mijn gemak kopje koffie en als ik er klaar voor ben een warme douche om de ochtend stijfheid te verjagen. Daarna kan ik rustig eten. Merk in deze fase al dat het begint te werken omdat ik reuze honger krijg van phenibut. Moet je eerlijk zeggen dat die gram wat ik neem ook wel eens anders valt. Het is bekend van phenibut dat het soms ondanks steeds de zelfde dosis anders valt. Ik neem sowieso nooit meer dan die 1 gram per 2 weken. Heb dat wel eens gedaan en vond de effecten dan toch te heftig. Ik hoop dat je hier iets mee kunt.Hoop op een duidelijke sympathieke uitwegweg.
je t niet, weet jij , jullie vast meer.:
Startdosis. 48 jaar, 1,76 , maat 40 - 42
- Nu 3MMC ff weg is, kan ik dan dat nemen 1 x per week.
- De eerste keer alleen thuis PH nam had ik van mijn spoon rek niet opgelet ,
- Ik dacht zelfde als kratom. Dus .. 2000 mg. 2 gram. PHENIBUT 200, 500. Opbouwen , toleranter worden.
- Ik heb die dag in bed gelegen, misselijk, duizelig, verder niets,
- Ik nam het 10.00 na licht ontbijt.
- Zeg maar 1100/ 16.00 slapen.
- Toen wél opgestaan en reuma losmaken .bewegen
- Bedankt x
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."