Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsN-Ethylhexedrone (Hexen)

N-Ethylhexedrone (Hexen)

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,

Ik heb hier nu al enkele maanden N-Ethylhexedrone (Hexen), 2gram wit poeder liggen, onaangetast. Ik snap nog steeds niet wat me bezielde, ten eerste omdat ik al geen fan ben van coke en ik 3mmc ook geen wow stim vind, waaraan Hexen toch wat mee gelinkt wordt en ten tweede, snuif ik überhaupt niet graag, laat staan roken. Het weinige wat ik hier lees qua ervaringen, zijn ronduit negatief, v halfuur tot uurtje wat euforie en fijn gevoel, maar niet constant en daarna uren echt ziek en ellendig voelen. Daarom toch de vraag, zijn er hier überhaupt leden die hier wel leuke en lekkere ervaring mee gehad hebben? Zoniet, kieper ik dat zakje vandaag nog door de plee.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nihilist88 zei:
kieper ik dat zakje vandaag nog door de plee
Klik om te vergroten...
Ken Jeong Pain Look.jpg


Ik vond het wel oke, niet heel bijzonder maar ook niet heel negatief. Lijkt op A-PHP
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Bekijk bijlage 29814


Ik vond het wel oke, niet heel bijzonder maar ook niet heel negatief. Lijkt op A-PHP
Klik om te vergroten...
Ook niet echt über postief🙃 Matige tot zeer slechte ervaringen zijn het tot hiertoe. A-PHP is me totaal onbekend en eigenlijk ben ik zeer weinig bekend met cathinonen, 3mmc is zowat het enige stofje in deze subcategorie en vond ik nogal povertjes, korte werking en veel van nodig (oraal), maar zonder bad comedown, dat maakt het nog çva voor sporadisch. Blijkbaar ben ik gewoon veel grotere fan vd amfetamientjes en entactogeentjes 😜

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."