Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer 3mmc bommetje

Eerste keer 3mmc bommetje

3 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goed om je ervaring te lezen.
Wij hebben nooit anders gedaan en bevalt ons ook uitstekend.
Cravings tijdens de avond vallen bij ons ook mee, maar ze zijn er wel in lichte vorm.
Moet zeggen dat ik juist zo’n twee weken na 3-mmc altijd wel cravings houd.
Het gaat dan regelmatig door mijn hoofd of als ik techno luister dat mijn hersenen de connectie maken naar drugs 😉.
We kunnen er weerstand aan bieden en gaan dan vooral andere leuke dingen doen, dat helpt.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Welke dosis?
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeehond zei:
Goed om je ervaring te lezen.
Wij hebben nooit anders gedaan en bevalt ons ook uitstekend.
Cravings tijdens de avond vallen bij ons ook mee, maar ze zijn er wel in lichte vorm.
Moet zeggen dat ik juist zo’n twee weken na 3-mmc altijd wel cravings houd.
Het gaat dan regelmatig door mijn hoofd of als ik techno luister dat mijn hersenen de connectie maken naar drugs 😉.
We kunnen er weerstand aan bieden en gaan dan vooral andere leuke dingen doen, dat helpt.
Klik om te vergroten...
Dit heb ik zelf ook wel, herinneringen naar 3mmc bij bepaalde liedjes! Wil niet zeggen dat ik dit cravings zou noemen. Ik heb nog steeds liedjes die me doen denken aan de eerste keer 3mmc (dat is alweer een jaar geleden) en dan krijg ik niet perse zin in 3mmc maar wel een hele mooie flashback naar dat gevoel!
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goeie avond forum leden,

Ik heb deze avond voor t eerst een bommetje 3mmc gedaan. Ik heb t vaak gedaan maar Eigk snuif ik het altijd (1x geplugd maar dat mislukte haha). Ik ben er nu achter dat 3mmc bommetjes veel chiller werken. Je bent nog helderder, je hebt geen strakke kaken, even euforisch als altijd en het beste van alles: GEEN DRANG NAAR MEER. Altijd als ik 3mmc gebruik heb ik al na een half uur na het eerste lijntje "oh daar kan nog wel wat bovenop" en zo ga je door tot de zon opkomt en je denkt "kutzooi daar ging me slaap". Ik heb nu gewoon het idee dat ik deze 3mmc space kan uitzitten en daarna kan gaan proberen te slapen en niet nogsteeds denken aan "nog 1 lijntje dan". Dus voor de mensen die het nog nooit hebben geprobeerd. DIT IS EEN AANRADER. Vooral als je dezelfde problemen ervaart als mij. (Ik heb trouwens kleine piecie gelogen heb het 1 keer eerder gedaan maar voordat ik wat voelde was ik al begonnen met snuiven dus geen idee wat voor effect dat had). Het is wel gek omdat het effect anders aanvoelt als je het slikt maar het is zeker het proberen waard.

Ik wens iedereen hier nog een fijne avond. En veel plezier met het proberen voor als je interesse hebt.

Mvg,

Teveelkaas 😘😘

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."