Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6-apb dosering

6-apb dosering

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
f
festival02Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi ik ben een jongen en ben 19 jaar, ik ga binnenkort naar Soenda (technofestival).
Ik zou hier graag 6-apb willen proberen. Wat is de juiste dosering? (weeg 84 kilo en gespierd postuur)
Ik hoor op dit forum namelijk antwoorden gaan van 130mg tot 250mg, dat is nog al een verschil.
En raden jullie bommetjes aan of pellets? En dan succinaat of hci?

Bedankt alvast :)))
f
festival02Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Boyman zei:
Hey festival,

Ik weeg ongeveer hetzelfde als jij en voor mij was ~150 net iets te weinig om lekker te beginnen. Ik zou als ik jou was iets hoger gaan zitten, misschien rond de 175. Ik had na ongeveer 1-1,5u een kleine booster genomen van 30mg en daarna ging ik wel op het gewenste niveau (wel thuissetting, op een festival had ik het niet erg gevonden om iets harder te gaan). Dat kun je ook doen maar houd er rekening mee dat 6APB een stuk langer duurt dan xtc dus als je te laat bijneemt, ben je langer onder invloed dan je verwacht!

Ik heb de eerste keer een bommetje genomen en dat werkte voor mij prima. De volgende keer doe ik wel pellets, die gaan per 130mg dus dan neem ik anderhalve denk ik.

Al het bovenstaande gaat wel over de succinate variant, als je HCL neemt moet je geloof ik aanzienlijk minder nemen. Dat zou ik wel even aan anderen vragen die je dat met meer zekerheid kunnen vertellen :wink:
Klik om te vergroten...
Super! Hier heb ik wat aan. Weet je misschien ook een betrouwbare vendor?
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey festival,

Ik weeg ongeveer hetzelfde als jij en voor mij was ~150 net iets te weinig om lekker te beginnen. Ik zou als ik jou was iets hoger gaan zitten, misschien rond de 175. Ik had na ongeveer 1-1,5u een kleine booster genomen van 30mg en daarna ging ik wel op het gewenste niveau (wel thuissetting, op een festival had ik het niet erg gevonden om iets harder te gaan). Dat kun je ook doen maar houd er rekening mee dat 6APB een stuk langer duurt dan xtc dus als je te laat bijneemt, ben je langer onder invloed dan je verwacht!

Ik heb de eerste keer een bommetje genomen en dat werkte voor mij prima. De volgende keer doe ik wel pellets, die gaan per 130mg dus dan neem ik anderhalve denk ik.

Al het bovenstaande gaat wel over de succinate variant, als je HCL neemt moet je geloof ik aanzienlijk minder nemen. Dat zou ik wel even aan anderen vragen die je dat met meer zekerheid kunnen vertellen :wink:
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
festival02 zei:
Super! Hier heb ik wat aan. Weet je misschien ook een betrouwbare vendor?
Klik om te vergroten...
Weten vast wel, die info delen mag alleen niet.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Boyman zei:
Al het bovenstaande gaat wel over de succinate variant, als je HCL neemt moet je geloof ik aanzienlijk minder nemen. Dat zou ik wel even aan anderen vragen die je dat met meer zekerheid kunnen vertellen :wink:
Klik om te vergroten...
En dit is wel een zeer belangrijke factor om rekening mee te houden idd
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#6
festival02 zei:
Super! Hier heb ik wat aan. Weet je misschien ook een betrouwbare vendor?
Klik om te vergroten...
Forumregels gelezen? Je weet wel, die dingen die mega groot en irritant boven in je beeld staan?
IMG_20211109_192447.jpg
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#7
festival02 zei:
Super! Hier heb ik wat aan. Weet je misschien ook een betrouwbare vendor?
Klik om te vergroten...
Foei foei
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#8
iPlucky zei:
Foei foei
Klik om te vergroten...
Doei doei
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Mevrouw Pløp zei:
Forumregels gelezen? Je weet wel, die dingen die mega groot en irritant boven in je beeld staan?
Bekijk bijlage 32154
Klik om te vergroten...
Fijn dat je volume niet op maximaal staat dat is slecht voor je oren
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dopemonster zei:
Fijn dat je volume niet op maximaal staat dat is slecht voor je oren
Klik om te vergroten...
Screenshots gaan met deze telefoon niet zo vloeiend 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤣

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."