Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4x-mar ??? ervaringen

4x-mar ??? ervaringen

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#1
ben bezig met me rc s te bestellen,,, wou graag wat 4-mar bestellen maar geen idee welke van de 3 4b 4c 4f
had zelf in me hoofd de 4b-mar
maar ik kom echt heel weinig gode reports tegen
iemand al enige ervaring met deze stof
kwa mg
en werking ....

mvg ricorieks
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
wat ben je nou allemaal aan het doen, man?
4-methylaminorex heb ik wel eens geprobeerd, of was het 3? Vond het niet verkeerd, maar heb er eigenlijk nooit meer naar gezocht. Volgens mij is 4 nu verboden.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
wat ben je nou allemaal aan het doen, man?
Klik om te vergroten...
ik was rc s bij me vendor aan het bestellen een beetje van alles wat ,maar zag wat stofjes staan die ik niet eerder gezien had .
heb de 4b-mar ook besteld net zoals 5-meo-dmt eutylone 2-fdck o-pce 1p-lsd 4-ho-met 3-mma 2-mmc a-d2pv etc etc van elke groep wat.
al het bovenstaande gebruik ik niet zelf.maar heb soms visite die nog wel eens wat wil proberen .of als ik zelf zin heb in een nieuwe stof voor een trip report.
Dirkjan zei:
4-methylaminorex heb ik wel eens geprobeerd, of was het 3? Vond het niet verkeerd, maar heb er eigenlijk nooit meer naar gezocht. Volgens mij is 4 nu verboden.
Klik om te vergroten...
4-mar is volgens mij verboden dr zijn nu wel analogen te koop legaal 4bromo , 4cloro en 4fluor-mar
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#4
1640138742200513252327.jpg
Van dit lijstje is alleen de 4 fma opce Nep wat ik wel eens gebruik kwa rc s
De rest gaat gewoon de schoenen doos in voor ooit een keer
Meestal als ik vraag hoeveel mg of roa over een stofje schrijf ik het op de verpakking van het stofje
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
ricorieks zei:
Bekijk bijlage 34036
Van dit lijstje is alleen de 4 fma opce Nep wat ik wel eens gebruik kwa rc s
De rest gaat gewoon de schoenen doos in voor ooit een keer
Meestal als ik vraag hoeveel mg of roa over een stofje schrijf ik het op de verpakking van het stofje
Klik om te vergroten...
Ah werk jij zo? Alles de schoenendoos in en dan grabbelen “for a rainy day”. Niet hoe ik te werk ga, maar hè, als een gesprek dood slaat heb jij nog je schoenendoos achter de hand.

E48E9912-3921-483A-AE32-374007E270CF.jpeg
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#6
wie wat bewaart. die heeft wat :tonguewink:
Dirkjan zei:
Ah werk jij zo? Alles de schoenendoos in en dan grabbelen “for a rainy day”. Niet hoe ik te werk ga, maar hè, als een gesprek dood slaat heb jij nog je schoenendoos achter de hand.

Bekijk bijlage 34037
Klik om te vergroten...
inderdaad,
enige wat ik wel zou willen proberen is die 4b-mar en eutylone
maar niet echt veel over bekent kwa uitgebreide trip reports

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."