welke upper werkt lekker lang door met nog wel leuke high bij redosen en niet teveel serotonine
ik gebruik nu mdphp en dat voelt wel lekker alleen te kortwerkend
ik gebruik nu mdphp en dat voelt wel lekker alleen te kortwerkend
ik bedoel dus iets waar ik normaal aan kan komen via rc sites ken geen dealers of wat dan ook en gebruik liever geen darkwebSpeed
Nederland = drugs zo moelijk is het toch niet? Maar als je liever onbekende middeltjes wilt snoepen, er staan er zat op een rc site ff het goedje google en daar heb je je antwoord.ik bedoel dus iets waar ik normaal aan kan komen via rc sites ken geen dealers of wat dan ook en gebruik liever geen darkweb
Hij wilt waarschijnlijk weten welke rc's goeie zijn👌🏻Nederland = drugs zo moelijk is het toch niet? Maar als je liever onbekende middeltjes wilt snoepen, er staan er zat op een rc site ff het goedje google en daar heb je je antwoord.
Geen 😂Hij wilt waarschijnlijk weten welke rc's goeie zijn👌🏻
Het is waar jou prioriteiten liggen. Menig dealer zijn voortaan gwn normale gastjes die zelf ook feesten en mensen een leuke avond bieden om zo buiten hun 40 eurig baandje pm een extra zak centje te verdienen.naja rc's zijn niet illegaal drugs vanuit darkweb wel haha
blijf graag legaal
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."