Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen pauze/stop in zicht qua rc's?

Een pauze/stop in zicht qua rc's?

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
6ABP en 4FMA, toch wel 2 lekkere goedjes, maar als ik door huidige voorraad ben (6x4fma 130mg capsules, 1x6apb 100mg capsule en 2x6apb 130mg pil), ist ff of langer goed geweest en de bedoeling om niets bij te bestellen en is dit weken, zeker minstens maand, maar bedoeling is langer. En dit geld meteen ook voor benzo rc's, voorraad is enorm geslonken, nog enkele Bromazolam en Norflurazepam. Normaal zou ik al volgende bestelling gedaan hebben, zeker qua benzo's en ook 2FDCK betreft, nu dus niet. Voorbije week best goed kunnen slapen met Mirtazapine n GABA supplement. Vandaag vrije dag en ook gisteren avond/nacht geen benzo genomen, wat normaal wel deed, enkel 15mg Mirtazapine. Lachgas is ook al terug meer uitzondering dan regelmaat. Zelfs met 2-FDCK, zitk al even door mn voorraad, voorheen, moest er reeds bij besteld worden, als de voorraad slinkte en best in grote hoeveelheid. Zien hoe dit gaat evolueren. Dit heeft natuurlijk ook mee te maken dat ik me goed voel met en bij mn huidige job (zowel qua werk als collega's/sfeer) en de Rilatine modified release me echt, buiten alle verwachtingen in, hier mij ontzettend mee helpt.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nihilist88 zei:
6ABP en 4FMA, toch wel 2 lekkere goedjes, maar als ik door huidige voorraad ben (6x4fma 130mg capsules, 1x6apb 100mg capsule en 2x6apb 130mg pil), ist ff of langer goed geweest en de bedoeling om niets bij te bestellen en is dit weken, zeker minstens maand, maar bedoeling is langer. En dit geld meteen ook voor benzo rc's, voorraad is enorm geslonken, nog enkele Bromazolam en Norflurazepam. Normaal zou ik al volgende bestelling gedaan hebben, zeker qua benzo's en ook 2FDCK betreft, nu dus niet. Voorbije week best goed kunnen slapen met Mirtazapine n GABA supplement. Vandaag vrije dag en ook gisteren avond/nacht geen benzo genomen, wat normaal wel deed, enkel 15mg Mirtazapine. Lachgas is ook al terug meer uitzondering dan regelmaat. Zelfs met 2-FDCK, zitk al even door mn voorraad, voorheen, moest er reeds bij besteld worden, als de voorraad slinkte en best in grote hoeveelheid. Zien hoe dit gaat evolueren. Dit heeft natuurlijk ook mee te maken dat ik me goed voel met en bij mn huidige job (zowel qua werk als collega's/sfeer) en de Rilatine modified release me echt, buiten alle verwachtingen in, hier mij ontzettend mee helpt.
Klik om te vergroten...

Heel goed, luister naar je intuïtie.

Maar ik verbaas mij wel hoeveel sommige in huis halen, dat is vaak vragen om problemen.

Ik bestel liever zo min mogelijk om poly-drugs misbruik te voorkomen.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Eve's drop zei:
Heel goed, luister naar je intuïtie.

Maar ik verbaas mij wel hoeveel sommige in huis halen, dat is vaak vragen om problemen.

Ik bestel liever zo min mogelijk om poly-drugs misbruik te voorkomen.
Klik om te vergroten...
Jups ga ik doen.

En ook ik heb eerder die fout gemaakt, op dieptepunt zatk met 8 soorten benzo rc's, waarvan enkele soorten per 50pcs, v 2fdck bestelde ik eens per 100pcs, later nog verschillende malen per 50pcs. Ook had ik op bepaald moment qua stims én 4fma én 6apb én 3mmc én 3fa én 4fmph, ook ik verschillende dosissen, in pilvorm en capsules. Had al die zakjes toen eens uitgespreid op tafel, wat een massa aan rc's was dit, wou hier toen foto v pakken om hier te posten, uiteindelijk niet gedaan. Pronken met je rc's, realy zé ik tegen mezelf.

Is indd pak veiliger, je houdt de kans tot te veel n te vaak te nemen, toch pak kleiner. Of in geval van benzo rc's, beperken tot 1.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nihilist88 zei:
Jups ga ik doen.

En ook ik heb eerder die fout gemaakt, op dieptepunt zatk met 8 soorten benzo rc's, waarvan enkele soorten per 50pcs, v 2fdck bestelde ik eens per 100pcs, later nog verschillende malen per 50pcs. Ook had ik op bepaald moment qua stims én 4fma én 6apb én 3mmc én 3fa én 4fmph, ook ik verschillende dosissen, in pilvorm en capsules. Had al die zakjes toen eens uitgespreid op tafel, wat een massa aan rc's was dit, wou hier toen foto v pakken om hier te posten, uiteindelijk niet gedaan. Pronken met je rc's, realy zé ik tegen mezelf.

Is indd pak veiliger, je houdt de kans tot te veel n te vaak te nemen, toch pak kleiner. Of in geval van benzo rc's, beperken tot 1.
Klik om te vergroten...

Ik moet het je nageven dat je wel sterk in je schoenen staat als je bewust bent van de acties die je doet, respect man.

Het is ook niet makkelijk om nee te zeggen, daar weet ik alles van. Maar luisteren naar je hart in plaats van je hoofd dat is een kunst die velen niet beheersen.

En niet alleen met drugs hoor, ook eetstoornissen behoren tot deze categorie.

Of consequent te hard rijden zonder gordel om.


Stay strong!
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Eve's drop zei:
Ik moet het je nageven dat je wel sterk in je schoenen staat als je bewust bent van de acties die je doet, respect man.

Het is ook niet makkelijk om nee te zeggen, daar weet ik alles van. Maar luisteren naar je hart in plaats van je hoofd dat is een kunst die velen niet beheersen.

En niet alleen met drugs hoor, ook eetstoornissen behoren tot deze categorie.

Of consequent te hard rijden zonder gordel om.


Stay strong!
Klik om te vergroten...
Bwa sterk in mn schoenen zouk ni durven zeggen, als ADHD'er met vorm van emotieregulatiepersoonlijkheidsstoornis, ken ik zeker mn zwaktes, mr in goede momenten, zeker ook mijn sterktes. Ik heb mezelf toch v benzo rc verslaving (Etizolam en Flualprazolam) geholpen, anderhalve week cold turkey, zonder slaap, was echte hel, dan moest ik nr reeds gemaakte afspraak psychiater n op zijn advies eerst enkele dagen goe doorgeslapen met Seroquel 100mg, dan 15mg Mirtazapine op vast tijdstip (ca 22u) n zo terug een slaapritme opgebouwd n dan ook maar af en toe Mirtazapine gaan gebruiken n later Bromazolam en Norflurazepam gebruikt, Bromazolam werkte bij 3mg n geen craving, met nu max 3x achtereen n 2 dagen geen tot nu, waarbij de benzooi meer n meer richting de achtergrond gaat en neem ik vb GABA supplement en Mirtazapine, of niets, vb na voldane mr vermoeide werkdag. Nu gebruik ik bijna wekelijks 1x int weekend stim of stim combo, waar ik nu ook vanaf wil en niets wil bij bestellen.
V
VriendelijkeGebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Goed van je dat je aan zelfreflectie doet tho, dat is imo toch echt belangrijk en ken erg weinig mensen die dat kunnen. Blijf het doorzetten man. Heb zelf trouwens ook ADHD of ADD, depressie en persoonlijkheid stoornis dus ik weet dat het erg moeilijk is. Laten we hopen op een sober leven of semi sober zo snel mogelijk want met mate wat doen kan wel imo
V
VriendelijkeGebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb ook veel te veel RC s in huis, rond de 8 soorten benzos, en maandag 2 erbij, nu maar 2 stims maar ben daar een btje klaar mee, 3 soorten cathinones en 2 dissos waar ik ook echt klaar mee ben (wat opce en mxpr wat er al meer dan een maand ligt), ligt denk ik ook aan de hoge tolerantie die ik had opgebouwd van 2fdck, dck en opce. ook heb ik nog 6apb en odsmt. Plus voorgeschreven Diazepam en Citalopram. Dat is een hoop wat maar raak gelukkig wel interesses weg zoals dissos en stims. De RC benzos is meer een obsessie om te verzamelen en af en toe te gebruiken. Gelukkig nu diazepam voorgeschreven voordat t uit de hand liep. Heb enorm gevaarlijke combi's gebruikt zoals ODSMT met 4 verschillende RC benzos, 2 verschillende dissos, alcohol en 2 tot meerdere stims in lage dosis. Soms was het zelfs nog erger. Gelukkig van het meeste af, lachgas was ook ff een dingetje, om de dag 2kg tank bestellen maar één space heeft me die tijdelijke verslaving compleet laten stoppen, en gelukkig maar want imo is het echt rotspul. De cathinones vind ik gelukkig ook niet echt wat hebben die ze hebben, heb er maar een paar gebruikt tho. Alleen de ODSMT is nog wel een dingetje en de benzo tolerantie die ik heb opgelopen. Maar gelukkig had het veel erger kunnen zijn, dus dat is gelukkig een goed ding. Na 5 jaar dagelijks veel blowen ook cold turkey gestopt al 3/4 maanden, wel weer sigaretten gaan roken maar niet meer dan 4 per dag. Alleen de alcohol begint weer een beetje op te komen, maar gelukkig ben ik daar niet verslavingsgevoelig voor. Merk dus echt dat ik een downer liefhebber ben, vind 4homet of 2cb heeeel af en toe ook wel leuk en heb echt genoten van de xtc met keta tijden die ik had met maten.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
MaskedDrugConsumer zei:
Ik heb ook veel te veel RC s in huis, rond de 8 soorten benzos, en maandag 2 erbij, nu maar 2 stims maar ben daar een btje klaar mee, 3 soorten cathinones en 2 dissos waar ik ook echt klaar mee ben (wat opce en mxpr wat er al meer dan een maand ligt), ligt denk ik ook aan de hoge tolerantie die ik had opgebouwd van 2fdck, dck en opce. ook heb ik nog 6apb en odsmt. Plus voorgeschreven Diazepam en Citalopram. Dat is een hoop wat maar raak gelukkig wel interesses weg zoals dissos en stims. De RC benzos is meer een obsessie om te verzamelen en af en toe te gebruiken. Gelukkig nu diazepam voorgeschreven voordat t uit de hand liep. Heb enorm gevaarlijke combi's gebruikt zoals ODSMT met 4 verschillende RC benzos, 2 verschillende dissos, alcohol en 2 tot meerdere stims in lage dosis. Soms was het zelfs nog erger. Gelukkig van het meeste af, lachgas was ook ff een dingetje, om de dag 2kg tank bestellen maar één space heeft me die tijdelijke verslaving compleet laten stoppen, en gelukkig maar want imo is het echt rotspul. De cathinones vind ik gelukkig ook niet echt wat hebben die ze hebben, heb er maar een paar gebruikt tho. Alleen de ODSMT is nog wel een dingetje en de benzo tolerantie die ik heb opgelopen. Maar gelukkig had het veel erger kunnen zijn, dus dat is gelukkig een goed ding. Na 5 jaar dagelijks veel blowen ook cold turkey gestopt al 3/4 maanden, wel weer sigaretten gaan roken maar niet meer dan 4 per dag. Alleen de alcohol begint weer een beetje op te komen, maar gelukkig ben ik daar niet verslavingsgevoelig voor. Merk dus echt dat ik een downer liefhebber ben, vind 4homet of 2cb heeeel af en toe ook wel leuk en heb echt genoten van de xtc met keta tijden die ik had met maten.
Klik om te vergroten...
Haha dat v die benzo's was hier letterlijk ook zo.
Als ik O-DSMT zie passeren, komt de degout nr boven, was ter vervanging v mijn Tramadol (vloeistof), mr 1 x echt zot ziek v geweest, giga misselijkheid, krampen, onhoudbare jeuk en minstens 8 x overgegeven, na vele maanden 2de x via andere vendor nog eens geprobeerd, wel meer Tramadol roes, maar toch te veel jeuk ivm Tramadol n dit goedje doorgespoeld n no go vo mij. 2fdck altijd top gevonden, mr toch al maand zonder n kmis het ni. De afbouw v rc's is hopelijk vr goed ingezet. Downers zijn minder mn ding, vb alcohol dronk ik wel beetje bij 2fdck, mr vr de rest zelden dak er nr snack, vaak hebkt na 1 bier of cocktail al genoeg, zeker alleen, in gezelschap, kank wel nog is doordrinken. En sua disso's wast vooral 2fdck, want 3MeO-pcp was wel lekker trippy n warm deken, mr zelden nood of zin erin, ook lsd n magic truffs zijn weer maaanden geleden, magic truffs al 3j zelfs, khebt precies allemaal wat gehad. Mja de stims zijn nog iets waark makkelijk nr snack. Oow ts weer uitgebreid geworden 😂
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
MaskedDrugConsumer zei:
Goed van je dat je aan zelfreflectie doet tho, dat is imo toch echt belangrijk en ken erg weinig mensen die dat kunnen. Blijf het doorzetten man. Heb zelf trouwens ook ADHD of ADD, depressie en persoonlijkheid stoornis dus ik weet dat het erg moeilijk is. Laten we hopen op een sober leven of semi sober zo snel mogelijk want met mate wat doen kan wel imo
Klik om te vergroten...
Ja is echt must, ik ben me altijd bewust v mn gebruik n wanneer de hold er op moet. Voor mij werkt Rilatine modified release wel heel goed n de job switch was ook goede n noodzakelijke zet. Ik heb nu veel aan mn job n fijne collega's. Indd wat stabieler, soberder leven, waarbij ik niet constant meer euforie, turbo energy, roes n rushes nzo nodig heb. That's my goal😉
V
VriendelijkeGebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoop echt dat je het volhoudt, en ook dat ik binnenkort of over een tijdje redelijk sober ben. Ben via mijn psycholoog ook bij de Jellinek terecht gekomen, hoop dat dat wat wordt. Gewoon doorzetten eigenlijk. Maar m'n huisarts schrijft me wel al 2 maanden dagelijkse inname Diazepam en Citalopram voor, dus ben benieuwd hoe dat gaat, gelukkig is Diazepam afbouwen redelijk makkelijk in tegenstelling tot andere benzos heb ik vernomen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."