Ik heb ook veel te veel RC s in huis, rond de 8 soorten benzos, en maandag 2 erbij, nu maar 2 stims maar ben daar een btje klaar mee, 3 soorten cathinones en 2 dissos waar ik ook echt klaar mee ben (wat opce en mxpr wat er al meer dan een maand ligt), ligt denk ik ook aan de hoge tolerantie die ik had opgebouwd van 2fdck, dck en opce. ook heb ik nog 6apb en odsmt. Plus voorgeschreven Diazepam en Citalopram. Dat is een hoop wat maar raak gelukkig wel interesses weg zoals dissos en stims. De RC benzos is meer een obsessie om te verzamelen en af en toe te gebruiken. Gelukkig nu diazepam voorgeschreven voordat t uit de hand liep. Heb enorm gevaarlijke combi's gebruikt zoals ODSMT met 4 verschillende RC benzos, 2 verschillende dissos, alcohol en 2 tot meerdere stims in lage dosis. Soms was het zelfs nog erger. Gelukkig van het meeste af, lachgas was ook ff een dingetje, om de dag 2kg tank bestellen maar één space heeft me die tijdelijke verslaving compleet laten stoppen, en gelukkig maar want imo is het echt rotspul. De cathinones vind ik gelukkig ook niet echt wat hebben die ze hebben, heb er maar een paar gebruikt tho. Alleen de ODSMT is nog wel een dingetje en de benzo tolerantie die ik heb opgelopen. Maar gelukkig had het veel erger kunnen zijn, dus dat is gelukkig een goed ding. Na 5 jaar dagelijks veel blowen ook cold turkey gestopt al 3/4 maanden, wel weer sigaretten gaan roken maar niet meer dan 4 per dag. Alleen de alcohol begint weer een beetje op te komen, maar gelukkig ben ik daar niet verslavingsgevoelig voor. Merk dus echt dat ik een downer liefhebber ben, vind 4homet of 2cb heeeel af en toe ook wel leuk en heb echt genoten van de xtc met keta tijden die ik had met maten.
Haha dat v die benzo's was hier letterlijk ook zo.
Als ik O-DSMT zie passeren, komt de degout nr boven, was ter vervanging v mijn Tramadol (vloeistof), mr 1 x echt zot ziek v geweest, giga misselijkheid, krampen, onhoudbare jeuk en minstens 8 x overgegeven, na vele maanden 2de x via andere vendor nog eens geprobeerd, wel meer Tramadol roes, maar toch te veel jeuk ivm Tramadol n dit goedje doorgespoeld n no go vo mij. 2fdck altijd top gevonden, mr toch al maand zonder n kmis het ni. De afbouw v rc's is hopelijk vr goed ingezet. Downers zijn minder mn ding, vb alcohol dronk ik wel beetje bij 2fdck, mr vr de rest zelden dak er nr snack, vaak hebkt na 1 bier of cocktail al genoeg, zeker alleen, in gezelschap, kank wel nog is doordrinken. En sua disso's wast vooral 2fdck, want 3MeO-pcp was wel lekker trippy n warm deken, mr zelden nood of zin erin, ook lsd n magic truffs zijn weer maaanden geleden, magic truffs al 3j zelfs, khebt precies allemaal wat gehad. Mja de stims zijn nog iets waark makkelijk nr snack. Oow ts weer uitgebreid geworden 😂