#1
Hoeveel mg 4F-MPH is voor jou de 'g-spot'
Bedankt voor je reactieDonderdag had ik voor de 2de keer 4f-mph gebruikt (de eerste x had ik er haast niks van gemerkt) ik had 12,5 mg plotter (25mg door de helft) ingenomen. De 1ste keer de zelfde hoeveelheid , moet zeggen dat het donderdag wel goed merkbaar was. Bij de come up toch wel een soort van euforie was erg vrolijk. Daarna bemerkte ik wel meer energie en ook sneller kunnen handelen op moeilijke situaties. 6 uur na inname was voor mij de werking toch wel sterk afgenomen. Niet echt een nare comedown ofzo maar werd wel heel moe. Ik heb toen een warme chocomelk met kratom genomen en heb daarna geen last gehad van een kater e.d. Naar mijn mening is dit dan ook echt voor functioneel gebruik. Zeker voor herhaling vatbaar. Ga geen hogere dosis nemen vond het perfect zo.
Euh, zijn er nog mensen die zo n hoge dosissen hanteren van 4F-MPH als ik? Of ben ik gewoon knettergek en echt gevaarlijk bezig? Ik heb er nog es 135 3mmc bijgesnoven...200 mg is voor mij alvast niet genoeg...
Ik heb me zoveel mogelijk geïnformeerd via druglijn, dokters, fora, opgezocht wat er wel allemaal geweten is over RC s en degene die ik nam. Ik heb onverantwoorde en levensgevaarlijke dosissen genomen...Retorische vraag.
Retorische vraag.Euh, zijn er nog mensen die zo n hoge dosissen hanteren van 4F-MPH als ik? Of ben ik gewoon knettergek en echt gevaarlijk bezig? Ik heb er nog es 135 3mmc bijgesnoven...
Gisteren heb ik op een dag gebruikt:
650 mg 3mmc
4FA 100 mg
4F-MPH 330
Aluminium 😕🥺
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."