Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDCK of DMXE in een sociale setting(huis feestje)? en welke dosering raden jullie aan

DCK of DMXE in een sociale setting(huis feestje)? en welke dosering raden jullie aan

2 antwoorden
994 weergaven
18-5-2026
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ga het in een gelatine capsule doen en dan bomben
L
LucidLucy

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ligt er een beetje aan hoe ver je wilt gaan. DCK zou ik zeggen 30mg, maar dat kan al aan de hoge kant zijn als je weinig tolerantie hebt en nog sociaal wilt zijn.

DMXE misschien ietsje hoger doseren dan DCK. 40-50mg denk ik zoiets.

Maar ik had best tolerantie en het is voor mij alweer lang geleden dat ik deze middelen heb gebruikt.

Mijn advies, ik zou pluggen. Dan kan je wat sneller aanvoelen hoe het voelt. Dan kan je lager beginnen en eventueel bij doseren na een kwartiertje.
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#3
LucidLucy zei:
Ligt er een beetje aan hoe ver je wilt gaan. DCK zou ik zeggen 30mg, maar dat kan al aan de hoge kant zijn als je weinig tolerantie hebt en nog sociaal wilt zijn.

DMXE misschien ietsje hoger doseren dan DCK. 40-50mg denk ik zoiets.

Maar ik had best tolerantie en het is voor mij alweer lang geleden dat ik deze middelen heb gebruikt.

Mijn advies, ik zou pluggen. Dan kan je wat sneller aanvoelen hoe het voelt. Dan kan je lager beginnen en eventueel bij doseren na een kwartiertje.
Klik om te vergroten...
thxx mijn keuze lag idd bij dmxe :) nog nooit geplugged en wil dit liever eerst thuis alleen proberen hahahah
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."