Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMilde stimulant met euforisch randje

Milde stimulant met euforisch randje

18 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
GreenMalayLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey,

Ik ben een veertiger uit Arnhem met een liberale kijk op drugs en een gezonde dosis nieuwsgierigheid in diverse stofjes. Ik hou van af en toe een tripje en regelmatig een drankje en een jointje. Ook euforische stimulerende middelen spreken mij aan. Aangezien ik als veertiger geen connecties heb ben ik genoodzaakt RC's te gebruiken. Ik ben wel ff klaar met 3CMC...

Ik zoek een milde stimulant (moet aan mij mijn hart denken), max. 6 uur, met een lekkere kick en een euforisch randje. Niet teveel serotonine en noradrenaline. En wil nog een paar uur kunnen slapen. Bij voorkeur lekker te combineren met een biertje en/of jointje...

Bestaat dit? Tips?

Vielen dank
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#2
3 CMC vond ik koud, 3 MMC had wel zijn charmes . Verder ook niet zo bekend onder de diverse RC . Je kan eens wat trip reports opzoeken . Wie weet spreekt je iets aan? Bijv 4 FMA. Het blijft toch persoonlijk hoe je iets ervaart, en hoeveel je nodig hebt.

Zelf vind ik PHENIBUT Nootropic af en toe wel fijn. Maakt me vrolijker. Zorgeloos.
En soms Kratom Red voor rust, White voor Energie.
G
GreenMalayLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kit Kat zei:
3 CMC vond ik koud, 3 MMC had wel zijn charmes . Verder ook niet zo bekend onder de diverse RC . Je kan eens wat trip reports opzoeken . Wie weet spreekt je iets aan? Bijv 4 FMA. Het blijft toch persoonlijk hoe je iets ervaart, en hoeveel je nodig hebt.

Zelf vind ik PHENIBUT Nootropic af en toe wel fijn. Maakt me vrolijker. Zorgeloos.
En soms Kratom Red voor rust, White voor Energie.
Klik om te vergroten...
Dankjewel. Misschien moet ik 4FMA nog eens een kans geven met een wat hogere dosis. Kratom laatst ook ontdekt. Mild maar relaxed.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#4
Klopt. Daarom ook fijn als je wat vaker net een zetje nodig hebt. Ook bij pijn.
Sowieso een goede vendor kiezen. Phenibut vind ik dan nu toch fijner dan RC .
Ga al snel de kant op van stapelen en slecht slapen. Plus een paar dagen down en soms zelfs angstig . Je kan in de zoek balk genoeg tips en ervaringen vinden over 4 FA FMA etc
G
GreenMalayLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kit Kat zei:
Klopt. Daarom ook fijn als je wat vaker net een zetje nodig hebt. Ook bij pijn.
Sowieso een goede vendor kiezen. Phenibut vind ik dan nu toch fijner dan RC .
Ga al snel de kant op van stapelen en slecht slapen. Plus een paar dagen down en soms zelfs angstig . Je kan in de zoek balk genoeg tips en ervaringen vinden over 4 FA FMA etc
Klik om te vergroten...
Ja, die down is echt minder idd. Herken ik, zeker ook door slaapgebrek en teveel gebruiken. Zal eens kijken of phenibut wat voor me is. Wel verslavend toch?
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#6
emvee zei:
Ja, die down is echt minder idd. Herken ik, zeker ook door slaapgebrek en teveel gebruiken. Zal eens kijken of phenibut wat voor me is. Wel verslavend toch?
Klik om te vergroten...
Alles kan verslavend zijn, YouTube staat vol met advies.
Google maar eens. Ik heb me goed ingelezen. En niet stapelen .
Dan is het erg prettig in gebruik en niet zo heftig als 3M etc
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#7
emvee zei:
Wel verslavend toch?
Klik om te vergroten...
De afkick is ruig en volgens sommige nog erger dan GHB en heroïne dus beter maar niet meerdere dagen achtereen gebruiken

'Milde stimulant met een euforisch randje' Ik moet gelijk aan 2C-B in lage doseringen denken maar dat is geen RC. 2C-C lijkt er heel erg op maar is net iets minder stimulerend. Uuhm 5-MeO-MiPT is ook lichtelijk stimulerend en euforisch zonder al teveel visuele effecten. Ook wel waard om even op te googlen. Beide slapen een stuk gemakkelijker dan de echte stimulanten als 4FMA en 3CMC.
G
GreenMalayLid
01-01-2024, 00:00
#8
Geneesmiddel zei:
De afkick is ruig en volgens sommige nog erger dan GHB en heroïne dus beter maar niet meerdere dagen achtereen gebruiken

'Milde stimulant met een euforisch randje' Ik moet gelijk aan 2C-B in lage doseringen denken maar dat is geen RC. 2C-C lijkt er heel erg op maar is net iets minder stimulerend. Uuhm 5-MeO-MiPT is ook lichtelijk stimulerend en euforisch zonder al teveel visuele effecten. Ook wel waard om even op te googlen. Beide slapen een stuk gemakkelijker dan de echte stimulanten als 4FMA en 3CMC.
Klik om te vergroten...
Pilletje 15 mg 5-MeO-MiPT besteld om te proberen. Thanks
G
GreenMalayLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kit Kat zei:
Klopt. Daarom ook fijn als je wat vaker net een zetje nodig hebt. Ook bij pijn.
Sowieso een goede vendor kiezen. Phenibut vind ik dan nu toch fijner dan RC .
Ga al snel de kant op van stapelen en slecht slapen. Plus een paar dagen down en soms zelfs angstig . Je kan in de zoek balk genoeg tips en ervaringen vinden over 4 FA FMA etc
Klik om te vergroten...
Naast 5-MeO-MiPT, ook een grammetje 4FMA besteld. Thanks
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#10
emvee zei:
Hey,

Ik ben een veertiger uit Arnhem met een liberale kijk op drugs en een gezonde dosis nieuwsgierigheid in diverse stofjes. Ik hou van af en toe een tripje en regelmatig een drankje en een jointje. Ook euforische stimulerende middelen spreken mij aan. Aangezien ik als veertiger geen connecties heb ben ik genoodzaakt RC's te gebruiken. Ik ben wel ff klaar met 3CMC...

Ik zoek een milde stimulant (moet aan mij mijn hart denken), max. 6 uur, met een lekkere kick en een euforisch randje. Niet teveel serotonine en noradrenaline. En wil nog een paar uur kunnen slapen. Bij voorkeur lekker te combineren met een biertje en/of jointje...

Bestaat dit? Tips?

Vielen dank
Klik om te vergroten...
4FMA. Maar niet snuiven want ik heb nou al 4 weken mijn neus dicht.. pluggen of oraal.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#11
emvee zei:
Naast 5-MeO-MiPT, ook een grammetje 4FMA besteld. Thanks
Klik om te vergroten...
Als je poeder hebt, echt een weegschaaltje gebruiken .
En niet te snel bijnemen. Ik heb dat met 3M ook gedaan en en vaak ook na 20.00 en daardoor soms een nacht niet geslapen.
Later nam ik vaak een benzo . Ipv bij pakken. En bestelde vaak RC benzo. .
Helaas zijn veel nu ook verboden nu.
Neem de tijd de eerste keer. Stuur me gerust een berichtje, mocht je je onrustig voelen.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rotjoch zei:
4FMA. Maar niet snuiven want ik heb nou al 4 weken mijn neus dicht.. pluggen of oraal.
Klik om te vergroten...
Oh echt? Van 1 avondje? Ik vond 't wel branden . En wel neus vaker snuiten, en de volgende dag kop onder de kraan en ff goed spoelen. Helpt neusspray niet dan ? Voor tijdens en na ?

Werd wel eens wakker met dichte neus, en kon meteen bellen om iets te verzetten.
Want je klinkt dan moe en verkouden 🙃🤧😎
Ff douchen, uitspoelen en het was klaar :wink:))
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kit Kat zei:
Oh echt? Van 1 avondje? Ik vond 't wel branden . En wel neus vaker snuiten, en de volgende dag kop onder de kraan en ff goed spoelen. Helpt neusspray niet dan ? Voor tijdens en na ?

Werd wel eens wakker met dichte neus, en kon meteen bellen om iets te verzetten.
Want je klinkt dan moe en verkouden 🙃🤧😎
Ff douchen, uitspoelen en het was klaar :wink:))
Klik om te vergroten...
Ik heb voor en effetjes na snuiven mijn neus gesprayed met zoutoplossing. 4 weken dicht. Alleen als ik sport of werk dan is afwisselend 1 neusgat open verder is die dicht. Poepzooi.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rotjoch zei:
4FMA. Maar niet snuiven want ik heb nou al 4 weken mijn neus dicht.. pluggen of oraal.
Klik om te vergroten...
Ik had ook erg last van mijn neus na paar keer 4fma . Verder was 4fma niet boeiend honestly .
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pleuny zei:
Ik had ook erg last van mijn neus na paar keer 4fma . Verder was 4fma niet boeiend honestly .
Klik om te vergroten...
Ik vond het ook geen reet aan. Heb weggegooid wat over was.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rotjoch zei:
Ik vond het ook geen reet aan. Heb weggegooid wat over was.
Klik om te vergroten...
Orale dosis geprobeerd ook? Of enkel nasaal? Want nasaal vind ik het ook vrij oninteressant. Oraal al wat interessanter.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zanza zei:
Orale dosis geprobeerd ook? Of enkel nasaal? Want nasaal vind ik het ook vrij oninteressant. Oraal al wat interessanter.
Klik om te vergroten...
Nee alleen nasaal. Het zou dan toch sowieso sterker moeten werken?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rotjoch zei:
Nee alleen nasaal. Het zou dan toch sowieso sterker moeten werken?
Klik om te vergroten...
Nou, sterker in bepaalde effecten wellicht. En mogelijk piekt het eerder. Nasaal is het vooral veel stimulerender. Orale inname bij 4fma, maar ook bijvoorbeeld 3mmc, zorgt voor een hele andere uitwerking. Een meer mdma-like ervaring ipv een meer speed-like ervaring.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zanza zei:
Nou, sterker in bepaalde effecten wellicht. En mogelijk piekt het eerder. Nasaal is het vooral veel stimulerender. Orale inname bij 4fma, maar ook bijvoorbeeld 3mmc, zorgt voor een hele andere uitwerking. Een meer mdma-like ervaring ipv een meer speed-like ervaring.
Klik om te vergroten...
Oke. Misschien in een volgend leven weer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."