Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, Ik ben een veertiger uit Arnhem met een liberale kijk op drugs en een gezonde dosis nieuwsgierigheid in diverse stofjes. Ik hou van af en toe een tripje en regelmatig een drankje en een jointje. Ook euforische stimulerende middelen spreken mij aan. Aangezien ik als veertiger geen connecties heb ben ik genoodzaakt RC's te gebruiken. Ik ben wel ff klaar met 3CMC... Ik zoek een milde stimulant (moet aan mij mijn hart denken), max. 6 uur, met een lekkere kick en een euforisch randje. Niet teveel serotonine en noradrenaline. En wil nog een paar uur kunnen slapen. Bij voorkeur lekker te combineren met een biertje en/of jointje... Bestaat dit? Tips? Vielen dank"
"Kit Kat zei: 3 CMC vond ik koud, 3 MMC had wel zijn charmes . Verder ook niet zo bekend onder de diverse RC . Je kan eens wat trip reports opzoeken . Wie weet spreekt je iets aan? Bijv 4 FMA. Het blijft toch persoonlijk hoe je iets ervaart, en hoeveel je nodig hebt. Zelf vind ik PHENIBUT Nootropic af en toe wel fijn. Maakt me vrolijker. Zorgeloos. En soms Kratom Red voor rust, White voor Energie. Klik om te vergroten... Dankjewel. Misschien moet ik 4FMA nog eens een kans geven met een wat hogere dosis. Kratom laatst ook ontdekt. Mild maar relaxed."
"Kit Kat zei: Klopt. Daarom ook fijn als je wat vaker net een zetje nodig hebt. Ook bij pijn. Sowieso een goede vendor kiezen. Phenibut vind ik dan nu toch fijner dan RC . Ga al snel de kant op van stapelen en slecht slapen. Plus een paar dagen down en soms zelfs angstig . Je kan in de zoek balk genoeg tips en ervaringen vinden over 4 FA FMA etc Klik om te vergroten... Ja, die down is echt minder idd. Herken ik, zeker ook door slaapgebrek en teveel gebruiken. Zal eens kijken of phenibut wat voor me is. Wel verslavend toch?"
"Geneesmiddel zei: De afkick is ruig en volgens sommige nog erger dan GHB en heroïne dus beter maar niet meerdere dagen achtereen gebruiken 'Milde stimulant met een euforisch randje' Ik moet gelijk aan 2C-B in lage doseringen denken maar dat is geen RC. 2C-C lijkt er heel erg op maar is net iets minder stimulerend. Uuhm 5-MeO-MiPT is ook lichtelijk stimulerend en euforisch zonder al teveel visuele effecten. Ook wel waard om even op te googlen. Beide slapen een stuk gemakkelijker dan de echte stimulanten als 4FMA en 3CMC. Klik om te vergroten... Pilletje 15 mg 5-MeO-MiPT besteld om te proberen. Thanks"
"Kit Kat zei: Klopt. Daarom ook fijn als je wat vaker net een zetje nodig hebt. Ook bij pijn. Sowieso een goede vendor kiezen. Phenibut vind ik dan nu toch fijner dan RC . Ga al snel de kant op van stapelen en slecht slapen. Plus een paar dagen down en soms zelfs angstig . Je kan in de zoek balk genoeg tips en ervaringen vinden over 4 FA FMA etc Klik om te vergroten... Naast 5-MeO-MiPT, ook een grammetje 4FMA besteld. Thanks"
"Dat kan best. Ze werken best goed samen. Vlakt het hele wauze gevoel wat af en het wordt wat minder het entactogeen. Lekkere bom MDMA en dan een snuif 3CMC in de aanloop. En na een uurtje domineert de MDMA."