Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jullie favoriete RC disso?

Wat is jullie favoriete RC disso?

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste iedereen ik ben zelf fan van dissociatieve Rc's zoals 3-ho-pcp of 3-meo-pcp. En O-pce en wil graag eens een nieuwe halen. Liefst die mentaal fijn werkt. En öok een fijne body high geeft.
Of is O-PCE dan nog steeds het fijnst , heb daar wel eens op gehoord.
Met MXPR of MXIPR , MXP ook aanraders? Heb daar geen ervaring mee. Fusion ook niet trouwens , Dreamer en Ephenidine

Wat zijn jullie favoriete dissociatieve Rc's ?
Ben onderhand wel uitgekeken op 3-meo-pce 3-ho-pcp (Hoewel het wel fijn is dat die ook pijn vermindert) en de andere 3-ho-pcp en 3-meo-pcp etc

Is 2-FDCK echt zo leuk als ik de reports moet geloven?

Dus alle tips zijn welkom!!

Peace
A
AnoNexusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb zelf alleen maar ervaring met keta, DCK en DXM als het op dissos aankomt, maar ben wel een heel groot fan van DCK. Soort langwerkende ketamine-light die een stuk ontspannender en euforischer is, stukje warmer, heerlijke bodyhigh. Wel super potent spul.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tijdloos zei:
3-ho-pcp
Klik om te vergroten...
Zit te twijfelen deze te bestellen, hoe is dit in vergelijking met O-PCE/3-MeO-PCE?

Verder kan ik je niet echt helpen met dit topic. HXE geprobeerd maar vond het niets, hele lange comeup en iets te subtiele effecten.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#4
3-ME-PCP(y) nog iemand ervaring mee? @Spyro @LucidLucy misschien?

Tijdloos zei:
MXPR of MXIPR
Klik om te vergroten...
Ik weet het ff niet meer precies maar heb hier een keer onderzoek naar gedaan en eentje was kut en de ander kregen meerdere mensen seizures van dus dat was ook gelijk het einde van m'n onderzoek
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tijdloos zei:
Beste iedereen ik ben zelf fan van dissociatieve Rc's zoals 3-ho-pcp of 3-meo-pcp. En O-pce en wil graag eens een nieuwe halen. Liefst die mentaal fijn werkt. En öok een fijne body high geeft.
Of is O-PCE dan nog steeds het fijnst , heb daar wel eens op gehoord.
Met MXPR of MXIPR , MXP ook aanraders? Heb daar geen ervaring mee. Fusion ook niet trouwens , Dreamer en Ephenidine

Wat zijn jullie favoriete dissociatieve Rc's ?
Ben onderhand wel uitgekeken op 3-meo-pce 3-ho-pcp (Hoewel het wel fijn is dat die ook pijn vermindert) en de andere 3-ho-pcp en 3-meo-pcp etc

Is 2-FDCK echt zo leuk als ik de reports moet geloven?

Dus alle tips zijn welkom!!

Peace
Klik om te vergroten...

Ik vond zelf altijd DCK erg fijn. Vond o-pce net iets te stimmy ofzo. Maar beiden zijn wel disso's waar ik echt klaar mee was. Heb die ook wel veel misbruikt.

2fdck is gewoon een iets minder psychedelische ket als je het mij vraagt. Wel fijne body high, dat wel. Maar wel stukken minder potent dan DCK of O-PCE.

MXiPR is goud! Ik denk dat velen het wel met me eens zullen zijn. ( @De Apotheker ?) Wel heel anders dan voorgaande genoemde disso's. Verwarring kan best hevig worden soms. Maar de euforie, de body high en de visuals zijn fantastisch.

Ik vond zelf DMXE ook geweldig. Niet zo verwarrend als MXiPr. Wel flink goede visuals en een heerlijke body high.
Alhoewel, niet zo verwarrend 🤔
Tot je richting hole gaat. Ik heb daar eeeeecht heel aparte dingen op meegemaakt.

Geneesmiddel zei:
3-ME-PCP(y) nog iemand ervaring mee? @Spyro @LucidLucy misschien?
Klik om te vergroten...
Kil, koud, robotachtig en extreem verwarrend op wat hogere doseringen. Ik heb het slechts één of twee keer goed gebruikt. En één keer een fikse overdosis. De 'normale' keren vond ik weinig aan. De overdosis was gewoon echt niet tof.

Wat deze manische betreft vind ik 3-meo-pce sowieso de fijnste. 3-ho-pcp was ook wel Nice. Gevolgd door 3-meo-pcp. Maar 3-me-pcp zou ik echt niet aanraden.

Ohja en dit: (gaat over de overdosis op respectievelijk 3-meo-pce en 3-me-pcp)

Rc disso die oude gevoel keta kan evenaren?

Hallo lezers, Afgelopen 5 jaar behoorlijk wat keta gebruikt. 2 weken geleden weer wat genomen, na maanden niet. Denk gauw 3 maanden. Tolerantie is dus een ding. Zijn er disso rc's die de euforie van keta evenaren? En zouden ze met de tolerantie werken? Heb een nauwkeurige weegschaal en wel al...
drugsforum.nl drugsforum.nl
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ohja en deze over een bizarre DMXE ervaring die ik weleens gehad heb. Pfoeh dat was vet vaag zeg.

Is er een drug waar je bang voor bent?

Lekker in het diepe springen met iemand. Heerlijk toch Niet altijd aapje. Niet altijd
drugsforum.nl drugsforum.nl
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Geneesmiddel zei:
3-ME-PCP(y) nog iemand ervaring mee? @Spyro @LucidLucy misschien?


Ik weet het ff niet meer precies maar heb hier een keer onderzoek naar gedaan en eentje was kut en de ander kregen meerdere mensen seizures van dus dat was ook gelijk het einde van m'n onderzoek
Klik om te vergroten...
3-me-PCP? Echt het koude en saaie broertje van 3-meo-PCP

Zou ik het opnieuw bestellen? Vast wel. Maar na een paar lijntjes vind ik het wel genoeg. Laatste keer ook meer dan de helft weggespoeld.

Niet iets wat je persé geprobeerd moet hebben.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#8
LucidLucy zei:
Ik vond zelf altijd DCK erg fijn. Vond o-pce net iets te stimmy ofzo. Maar beiden zijn wel disso's waar ik echt klaar mee was. Heb die ook wel veel misbruikt.

2fdck is gewoon een iets minder psychedelische ket als je het mij vraagt. Wel fijne body high, dat wel. Maar wel stukken minder potent dan DCK of O-PCE.

MXiPR is goud! Ik denk dat velen het wel met me eens zullen zijn. ( @De Apotheker ?) Wel heel anders dan voorgaande genoemde disso's. Verwarring kan best hevig worden soms. Maar de euforie, de body high en de visuals zijn fantastisch.

Ik vond zelf DMXE ook geweldig. Niet zo verwarrend als MXiPr. Wel flink goede visuals en een heerlijke body high.
Alhoewel, niet zo verwarrend 🤔
Tot je richting hole gaat. Ik heb daar eeeeecht heel aparte dingen op meegemaakt.


Kil, koud, robotachtig en extreem verwarrend op wat hogere doseringen. Ik heb het slechts één of twee keer goed gebruikt. En één keer een fikse overdosis. De 'normale' keren vond ik weinig aan. De overdosis was gewoon echt niet tof.

Wat deze manische betreft vind ik 3-meo-pce sowieso de fijnste. 3-ho-pcp was ook wel Nice. Gevolgd door 3-meo-pcp. Maar 3-me-pcp zou ik echt niet aanraden.

Ohja en dit: (gaat over de overdosis op respectievelijk 3-meo-pce en 3-me-pcp)

Rc disso die oude gevoel keta kan evenaren?

Hallo lezers, Afgelopen 5 jaar behoorlijk wat keta gebruikt. 2 weken geleden weer wat genomen, na maanden niet. Denk gauw 3 maanden. Tolerantie is dus een ding. Zijn er disso rc's die de euforie van keta evenaren? En zouden ze met de tolerantie werken? Heb een nauwkeurige weegschaal en wel al...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...
MXiPr is bij verre de meest warme euforische hole disso maar ook degene waar je echt een extreem verwarrende hole ervaring hebt en dus zeker geen beginner maar wel top 3
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#9
LucidLucy zei:
Ik vond zelf altijd DCK erg fijn.
Klik om te vergroten...
LucidLucy zei:
Ik vond zelf DMXE ook geweldig.
Klik om te vergroten...
DCK doe ik er bij, wel chill een beetje sederend, gezien de rest vooral wat stimulerend is. DMXE had ik dus niet al te goede ervaringen mee, maar iemand anders was laatst ook al heel enthousiast. Misschien dat ik het nog een kans geef maar ik vind het best duur gezien de redelijke lage potentie :/
LucidLucy zei:
Wat deze manische betreft vind ik 3-meo-pce sowieso de fijnste.
Klik om te vergroten...
Gaat op het lijstje! 3-ho-pcp ook, jezus wat is dat goedkoop gezien de belachelijke potentie. Misschien de eerste disso die ik volumetrisch ga doseren.
LucidLucy zei:
De zwaartekracht was toegenomen met een factor 5 tot 10. En dat kon maar één ding betekenen. De aarde was uit zijn baan geraakt. Het hele universum stond op klappen. Dit was het dan, het einde der tijden.
Klik om te vergroten...
Heerlijk verhaal hahah. Ik heb ook wel rare shit gehad op O-PCE holes. Denken dat de zanger van wat ik aan het luisteren was alle muziek speciaal voor mij aan het draaien was. Ja rare dingen zijn dat.
Spyro zei:
Niet iets wat je persé geprobeerd moet hebben.
Klik om te vergroten...
Thanks, dan neem ik dat van jullie aan. Nog genoeg dingen die wel de moeite waard zijn.
De Apotheker zei:
MXiPr is bij verre de meest warme euforische hole disso
Klik om te vergroten...
Interesting, thanks. Zie ook hieronder

Spoiler: MXiPr seizure and warning
"There are reports of body load occurring for up to 2 days after a small dose and seizures at very high dosages."

"MXiPr can be said to share similar properties to that of MXE or O-PCE but there have been some anecdotal reports that suggest that this may have a potentially higher risk of inducing Rhabdomyolysis (Wikipedia), seizures, and amnesia. It is possible that these effects may be avoided by practicing harm reduction via keeping dosages low, usage infrequent, and avoiding combinations."

"If one suspects that it may be impure and are still keen on taking this substance, at the very least ensure that it to goes through first-pass metabolism by taking it orally
."

Wordt ook gespeculeerd dat het misschien deels aan impurities van een slechte batch ligt
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geneesmiddel zei:
DCK doe ik er bij, wel chill een beetje sederend, gezien de rest vooral wat stimulerend is. DMXE had ik dus niet al te goede ervaringen mee, maar iemand anders was laatst ook al heel enthousiast. Misschien dat ik het nog een kans geef maar ik vind het best duur gezien de redelijke lage potentie :/
Klik om te vergroten...

Ja DCK deed ik er ook vaak 'bij'. Ik mixte sowieso veel DCK, 2-fdck en O-PCE tot verhouding naar m'n smaak 😅

Die waarschuwing over MXiPr kende ik nog niet. Toen ik het gebruikte, was het net op de markt. Waren alleen wat eerste gebruikers reports te vinden.
Ik meen me wel te herinneren dat ik op een ander forum een methode had gelezen om dit te wassen. Maar ik kan me vergissen met een andere disso (maybe DMXE). Maar ik denk het niet, want meen me ook te herinneren dat de Pokémon kaarten geur dan verdween. En dat is typisch MXiPr.

Het voelde wel wat ongezonder in m'n hoofd. Het leek wel te knetteren ofzo. Alsof je van die knettersuiker aan het eten was.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#11
LucidLucy zei:
Ik meen me wel te herinneren dat ik op een ander forum een methode had gelezen om dit te wassen
Klik om te vergroten...
Ik zag ook wel zoiets voorbij komen idd
LucidLucy zei:
Het voelde wel wat ongezonder in m'n hoofd. Het leek wel te knetteren ofzo. Alsof je van die knettersuiker aan het eten was.
Klik om te vergroten...
Ai ai dat is niet best 🤣
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mijn echt favoriete disso is 2 fdck.
Ik heb nog geen andere die hier zelfs maar in de buurt komt, kunnen vinden.....het is, dat ik met drugs gestopt ben.
Anders liet ik beslist weer wat 2fdck komen.
Wat mij trouwens opvalt is wel het feit dat er tussen de verschillende vendors enorme prijsverschillen zitten ( 50% en meer) voor precies dezelfde stof!
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#13
O-PCE
Maat coke lijntje en spacen maar....!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."