#1
Wat is d'r mis met opce en 3meopcp?
Die duren nogal lang, hebben een kille nafase, en kunnen nogal heftig zijn (onder meer door het kleine verschil tussen een lage en hoge dosis). Vind ik dan.Wat is d'r mis met opce en 3meopcp?
Koffie, kratom, lachgasik gebruik nu dagelijks odsmt en heb een paar keer opce en 3meopcp gedaan maar word dit nou een beetje beu.
Ik heb hier geen idee van, maar testen standaard op RC zoals 3meopcp, 4 fMA , etc. Er is zo veel qua RC dan qua stofjes.. ik meende dat ze puur standaard drugs testen. #leermomentjeDie duren nogal lang, hebben een kille nafase, en kunnen nogal heftig zijn (onder meer door het kleine verschil tussen een lage en hoge dosis). Vind ik dan.
Naast de urinecontrole en kans op vals-positieve uitslagen lijkt het me niet heel handig om dopamine-agonisten en/of serotonine-agonisten te combineren met anti-depressiva en antipsychotica. Zeker niet als het gaat om rc's, omdat dan over de werking veel onbekend is. Dus dan blijft er nog een relatief beperkt aanbod over.Ik heb hier geen idee van, maar testen standaard op RC zoals 3meopcp, 4 fMA , etc. Er is zo veel qua RC dan qua stofjes.. ik meende dat ze puur standaard drugs testen. #leermomentje
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."