Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaring (gezocht) 5apb, 6apb en samen…

Ervaring (gezocht) 5apb, 6apb en samen…

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
Little loverLid
01-01-2024, 00:00
Hi iedereen!
Afgelopen weekend tijdens een festival voor het eerst 6apb succinaat geprobeerd.
ondanks eerdere, van jullie, gekregen adviezen toch die dag daarvoor en diezelfde dag ook wat sos genomen (waar ik ook enorm goed op ging dus geen spijt van hihi). Ik had mij aan de, door jullie, aanbevolen hoeveelheid gehouden (65kg, 167cm, vrouw) gehouden en circa 170mg genomen.
Dit was eigenlijk al top, was enorm lekker aan het dansen, duurde lang en voelde me kei goed…maar zowel mijn vriend en ik mistte eigenlijk dat euforische gevoel.

Komt dat vaker voor bij 6apb?

Ik ben op zoek naar info over de werking van 5apb maar die lopen enorm uiteen, in tegenstelling tot de ervaringen van 6apb. Heeft iemand hier nog meer ervaring mee?

Wat ik dacht op te kumnen maken uit de tabellen is dat de combi 5apb en 6apb eigenlijk echt het summum zou moeten zijn. Iemand ervaringen/ideeen/tips?

Alvast bedankt!
N
Neo-ShulginistLid
Little lover zei:
Klik om te vergroten...
Ja 6-APB kan wat meer ingetogen zijn. Ik vind dat op feestjes wel chill want dan ga ik niet uitzinnig tegen allerlei onbekenden zeggen hoe fantastisch ze zijn enzo. Daarom, en vanwege de langere werkingsduue, heeft 6-APB bij mij vaak wel de voorkeur op feestjes.
Little lover zei:
Ik ben op zoek naar info over de werking van 5apb maar die lopen enorm uiteen, in tegenstelling tot de ervaringen van 6apb. Heeft iemand hier nog meer ervaring mee?
Klik om te vergroten...
Mijn ervaring is dat 5-APB wat meer trippy, en wat minder empathogeen is dan 6-APB.

5-APB: stimulerend en kalmerend tegelijkertijd

Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst 5-APB geprobeerd. Ik kreeg er flink energie van, maar had ook zin om lekker weg te dromen op de bank. Ik moest tot 20.00 uur werken. Vlak nadat ik klaar was nam ik een capsule met 70 milligram 5-APB. Het poeder is lichtbruin en ruikt een beetje raar...
drugsforum.nl drugsforum.nl
L
Little loverLid
Top, thanks!
Ik ben eigenlijk op zoek naar én dat energieke, dat love gevoel (ben er gek op om de liefde te verspreiden) en de scherpte en lengte van 6apb…dat hele wazige van mdma hoeft van mij niet…dat constante van 6apb is dan weer top. Verder heb ik geen wensen hoor haha…

Ergo; wat te combineren?
5+6apb? 6apb+x valt af las ik al…iets met 4fma?
Z
ZeehondLid
Little lover zei:
Top, thanks!
Ik ben eigenlijk op zoek naar én dat energieke, dat love gevoel (ben er gek op om de liefde te verspreiden) en de scherpte en lengte van 6apb…dat hele wazige van mdma hoeft van mij niet…dat constante van 6apb is dan weer top. Verder heb ik geen wensen hoor haha…

Ergo; wat te combineren?
5+6apb? 6apb+x valt af las ik al…iets met 4fma?
Klik om te vergroten...
Ik denk dat wat jij zoekt niet bestaat.
Het gevoel van mdma is fantastisch en geen enkele andere stof voelt zo.
Het duurt niet heel lang, maar dat is nu eenmaal zo.
6-apb en 4-fma heb ik ook ervaring mee, maar ik accepteer dat elke stof zijn eigen kenmerken heeft.
Ik probeer te kijken wat het beste past bij de gelegenheid.
Ik moet zeggen dat ik de combinatie van speed en Phenibut ook echt fantastisch vind op een festival of feest wat lang duurt. Geeft energie, euforie, zelfvertrouwen, love, echt heerlijk.

Ik heb er te weinig verstand van.
Maar wees heel voorzichtig met combineren, daar kan @Neo-Shulginist vast iets heel zinnigs over zeggen.
Is vaak zeer belastend voor hart- en bloedvaten en brengt vaak nog meer schade toe.
Z
ZeehondLid
Little lover zei:
Klik om te vergroten...
Je hebt op de dag zelf ook sos genomen. Dit kan zeker ook invloed hebben gehad op je beleving en duur van de 6-apb…

Zo te lezen combineer je vaker stoffen, ondanks onze adviezen.
Je geeft aan dat je er lekker op gaat en dat zal best zo zijn.
Realiseer je dat mensen je hier adviezen geven voor de gevaren van combineren van stoffen (Harm reduction).
We zeggen niet dat je er niet lekker op zal gaan, dat zal heus wel.
Maar doe alsjeblieft voorzichtig met combineren en maak hier geen gewoonte van.
L
Little loverLid
Ah ik snap je reactie. Nee ik combineer het eigenlijk niet vaker, alleen sos met xtc/6apb... op een festival, verder niet. En, ik heb aan jullie gedacht en moet zeggen 'slechts' 2,5 lijntje genomen te hebben voor 6apb...dus de waaarschuwing heeft geholpen :wink: Overigens ook nog eens overlegd met het testcentrum, fijn dat je daar ook zo veel kan vragen. Echter ga ik er zeker geen gewoonte van maken.

Komt 6apb of 4fma dan het dicht bij in de buurt van wat ik zoek?
De combi speeds en Phenibut nog nooit van gehoord, maar dat is dan toch ook een combi? :/
Z
ZeehondLid
Little lover zei:
Komt 6apb of 4fma dan het dicht bij in de buurt van wat ik zoek?
De combi speeds en Phenibut nog nooit van gehoord, maar dat is dan toch ook een combi? :/
Klik om te vergroten...
Dat denk ik wel, volgens mij werkt 6-apb nog iets meer op serotonine dan 4-fma. Sowieso werkt 6-apb langer.
Maar beide niet love gevoel zoals mdma.

Phenibut is legaal verkrijgbaar. In combinatie met speed (of coke maar geen ervaring mee) geeft dit extra euforie.
Ik voel me daar zelf heel goed bij op een techno feest of een festival.
Deze combinatie is dus niet extra belastend of schadelijk voor je hart of lichaam. Dat geldt wel voor de combi die jij doet.

Phenibut kan wel verslavend zijn dus doe het niet vaker dan eens per twee weken.
Is genoeg over te lezen op dit forum. Ik raad je aan je altijd goed in te lezen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."