Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZoek iets om me kalm en feel good gevoel te geven zonder te erge kater

Zoek iets om me kalm en feel good gevoel te geven zonder te erge kater

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
Wime TasteLid
01-01-2024, 00:00
Hey,

Zit al jaren met depressie en hele schommelende mood, ik heb bromazepam en nog vele andere dingen gebruikt.. maar viel er van in slaap of ronduit gewoon slecht voelen. Ik zoek iets van rc middelen dat ik snel kan krijgen en dat me helpt wat me stevig laat relaxen maar nog wel met een feel good feeling en waar ik op kan functioneren.
Ik typ dit bij rc’s omdat ik men geloof ik de dokters kwijt ben maar sta ook open voor andere dingen. (Bv. Lage doseringen of microdoseringen van andere substanties)

alvast bedankt
Een hopeloos depressief zieltje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
N
N3K0Lid
Beter gebruik je niks en leer je met je emoties omgaan en dat die er mogen zijn. (Ook de moeilijke) En word je vrienden met jezelf 🄰

Want alles wat je nu gebruikt om je emoties te onderdrukken om je maar beter te voelen werken maar tijdelijk en zijn als een pleister opde wond.

Uiteindelijk zorgen ze er alleen maar voor dat je je slechter gaat voelen. Enof meer wil gaan gebruiken om je maar beter te voelen.

Veel sterkte šŸ™šŸ»šŸŒæ
G
GeneesmiddelLid
Hee @Wime Taste

Iedereen zal je hier aanraden om niets te gebruiken, dus dat doe ik niet. Ik denk dat microdosen wel de moeite waard is, probeer het bijvoorbeeld eens met truffels, daar is veel informatie over te vinden en kun je gewoon legaal krijgen. Baat het niet, dan schaadt het niet.

Misschien kun je je ook eens verdiepen in de effecten van psychedelica op depressie, het is namelijk aangetoond dat een psychedelische trip in sommige gevallen depressieve klachten kan verminderen. Je kunt bijvoorbeeld eens zoeken naar truffel therapie. Er zit wel een tricky kant aan, want het is ook belangrijk dat je goed in je vel zit als je zoiets doet. Als je geĆÆnteresseerd bent geraakt, bereid je dan goed voor, doe het met iemand die je vertrouwt met je leven en zorg dat je relatief oke in je vel zit. Hier kan ik boeken over schrijven, dus misschien kun je eerst zelf wat onderzoek doen en dan mag je altijd bij me terugkomen als je vragen hebt!

Er zijn ook wel middeltjes waarvan je een lichte moodboost krijgt, zoals kratom. Weet wel dat dit tijdelijke symptoombestrijding is en jouw probleem niet bij de kern aanpakt. Daarnaast ben je in een kwetsbare situatie ook nog eens veel vatbaarder voor ernstige verslavingen.

Groetjes!
J
Javelin FGM-148FLid
Wime Taste zei:
Hey,

Zit al jaren met depressie en hele schommelende mood, ik heb bromazepam en nog vele andere dingen gebruikt.. maar viel er van in slaap of ronduit gewoon slecht voelen. Ik zoek iets van rc middelen dat ik snel kan krijgen en dat me helpt wat me stevig laat relaxen maar nog wel met een feel good feeling en waar ik op kan functioneren.
Ik typ dit bij rc’s omdat ik men geloof ik de dokters kwijt ben maar sta ook open voor andere dingen. (Bv. Lage doseringen of microdoseringen van andere substanties)

alvast bedankt
Klik om te vergroten...
Zo wonder pilletje bestaat helaas niet. Of misschien wel maar je zal een hoge prijs voor moeten betalen. Bijvoorbeeld met terugkeerde depressie maar nog in ergere vorm.
Jij vertelt niks over je behandeling. Gebruik je AD, werk je met een psycholoog?
B
BrieMetDeBrilLid
Wime Taste zei:
Hey,

alvast bedankt
Klik om te vergroten...
Het is geen RC maar wat voor mijn depressie werkt, en dat is heel af en toe het nemen van Ketamine. Dit hoeft niet bij iedereen te werken en verder raad ik alles af.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."