Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2-FDCK of zou dit een ander goedje zijn?

2-FDCK of zou dit een ander goedje zijn?

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
Hey,

Ik had afgelopen dinsdag mn bestelling binnen gekregen (2-FDCK), heb dit wel vaker gebruikt en kon er goed tegen maar nu zit ik dus in mn hoofd te twijfelen of het wel exact hetzelfde spul is als van paar maanden geleden. Het zal wel door de twijfels in mijn hoofd komen dat ik nu beetje angstig gevoel krijg bij het gebruik, het lijkt een heftiger effect te hebben, en dan heb ik het over threshold bumps, ook geeft insufleren van dit spul beetje brandend gevoel en je schedel verdoofd nogal, ervaren jullie dit ook bij dit goedje (Heb het idee dat dat bij de vorige batch niet gebeurde?)

Het angstgevoel kan natuurlijk heel goed eens komen door de onzekerheid, maar wat raar want ik moest vorige keer ook meer nemen om effect te krijgen en het gaf zo'n fijn gevoel, straks blijkt het toch iets pcp-achtigs te zijn ofzo daar ben ik bang voor.. heb de vendor ook geappt verteld dat het volgens mij iets anders is en gevraagd of ik dit kon inruilen voor wat anders, dat kon helaas niet.
€135 weg gegooid maarja altijd een risico helaas, ik slikte vorige keer wel pyrazolam er bij maar zoals ik vaker heb verteld hebben benzo's bij mij geen effect meer (denk ik tenminste, misschien dat het toch beetje angst dempte maar word echt niet meer moe van benzo's ook niet bij bizar sterke soorten met hoge doseringen dus dan ga je ook twijfelen of het echt is wat je bij die vendor hebt besteld.. andere stoffen werken wel degelijk dat merk je meteen :shrugman: .)
_
_shikantazaLid
Laten trsten dan weet je ‘t zeker. Https://Drugs-test.nl
l
ljuvLid
Speculeren mag niet en kun je een ban voor krijgen... Dus pas daar mee op, vooral in je tietul.

Ik ervaar de dingen die je omschrijft niet bij 2fdck, maar alleen met het testen van je goedje zullen je twijfels echt kunnen worden weggenomen.
P
PractunaLid
ljuv zei:
Speculeren mag niet en kun je een ban voor krijgen... Dus pas daar mee op, vooral in je tietul.
Klik om te vergroten...
Oh sorry wou geen regels overtreden, zal de regels nog een keer doornemen. Moet ik de titel ook veranderen?
b
benniejLid
2FCDK werking word versterkt door benzodiazepinen, hier kwam ik later pas achter terwijl ik op 80mg valium zat

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."