Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3ME-PCP ervaringen?

3ME-PCP ervaringen?

17 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
Lieve leden,

Ik heb veel ervaring met 3meopcp, ook wel met keta, 2fdck en 3meopce.

3meopcp is illegaal geworden.
Nu heb ik 3ME-PCP besteld. Ik kan er niet veel info over vinden online, op Reddit wel het een en ander.

Een gemiddelde dosis is 5mg, die ik volumetrisch ga doseren. Ik hoop dat dit redelijk klopt, aangezien bijdoseren niet handig is, omdat het een uur duurt voor het inwerkt.

Heeft iemand van jullie ervaring met 3ME-PCP? Hoe vond je het in vergelijking met 3meopcp, en wat was jouw dosis?

Bedankt voor het reageren en je tijd alvast.
L
Levensgenieter🌈Lid
@Tijdloos, jij misschien?
T
TheRealKoekertLid
Heb er geen ervaring mee. Maar ik dacht dat 3-MeO-PCE de vervanger was voor 3-MeO-PCP? Ik zie dat mijn RC vendor nu ook 3ME-PCP heeft. Is nog vrij nieuw denk ik.
L
Levensgenieter🌈Lid
3meopce heb ik al geprobeerd. Ik vond het iets minder dan 3meopcp. Miste de spark.
T
TijdloosLid
Natozlato zei:
@Tijdloos, jij misschien?
Klik om te vergroten...
Heb het vaak genoeg gedaan maar vind zelf o-pce en 3F-PCP , 3-ho-pcp fijner of meer vertrouwd en fijner werken. Maaar dit is naar mijn mening erg persoonsgebonden.
3-MeO-PCE vind ik het 'saaist' zelfs FXE vind ik leuker maar daar heb je zo belachelijk veel van nodig (rond de 100mg is my experience)