Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3ME-PCP ervaringen?

3ME-PCP ervaringen?

17 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Lieve leden,

Ik heb veel ervaring met 3meopcp, ook wel met keta, 2fdck en 3meopce.

3meopcp is illegaal geworden.
Nu heb ik 3ME-PCP besteld. Ik kan er niet veel info over vinden online, op Reddit wel het een en ander.

Een gemiddelde dosis is 5mg, die ik volumetrisch ga doseren. Ik hoop dat dit redelijk klopt, aangezien bijdoseren niet handig is, omdat het een uur duurt voor het inwerkt.

Heeft iemand van jullie ervaring met 3ME-PCP? Hoe vond je het in vergelijking met 3meopcp, en wat was jouw dosis?

Bedankt voor het reageren en je tijd alvast.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
@Tijdloos, jij misschien?
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb er geen ervaring mee. Maar ik dacht dat 3-MeO-PCE de vervanger was voor 3-MeO-PCP? Ik zie dat mijn RC vendor nu ook 3ME-PCP heeft. Is nog vrij nieuw denk ik.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
3meopce heb ik al geprobeerd. Ik vond het iets minder dan 3meopcp. Miste de spark.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Natozlato zei:
@Tijdloos, jij misschien?
Klik om te vergroten...
Heb het vaak genoeg gedaan maar vind zelf o-pce en 3F-PCP , 3-ho-pcp fijner of meer vertrouwd en fijner werken. Maaar dit is naar mijn mening erg persoonsgebonden.
3-MeO-PCE vind ik het 'saaist' zelfs FXE vind ik leuker maar daar heb je zo belachelijk veel van nodig (rond de 100mg is my experience)

3-MeO-PCP was een van mijn favorieten maar is nu 3F-PCP geworden vind dat kwa werking er ook het meest op lijken. Alleen ook meer mg voor nodig zit met 3F-PCP al gauw op 70mg voor een stevige dosis

Hopelijk heb je hier wat aan.
Enjoy!

Edit oops mijn dose was eerst rond de 7mg eindigde met wat tolerantie rond de 15mg
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb 3F-PCP en 3-HO-PCP geprobeerd, maar o-pce is echt een van de beste disso's die ik ken. Daarnaast is DMXE mijn favoriete disso, lijkt heel erg MXE.

3-Meo-PCE heb ik ook geprobeerd en vond juist warm en best wel lekker. Is niet heel erg dissociërend maar heeft wel specifieke leuke randje. Van minpunten nog je kan hierop denk ik niet holen, wat op 3-MeO-PCP me wel lukte.

En hoe zou je FXE omschrijven? Ik dacht die ook te bestellen, maar misschien ga ik voor meer vertrouwde DMXE.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Tijdloos zei:
3-MeO-PCP was een van mijn favorieten maar is nu 3F-PCP geworden vind dat kwa werking er ook het meest op lijken. Alleen ook meer mg voor nodig zit met 3F-PCP al gauw op 70mg voor een stevige dosis
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je reactie! Van FXE heb ik nog niet gehoord.
Van 3F-PCP ook niet. Je hebt dus geen ervaring met 3ME-PCP?

@dissoliefhebber, heb je weleens 3meopcp gehad? En wat vind je er het meest op lijken? Ook jij bedankt voor je reactie!

Ik heb vorig weekend zitten klooien om de juiste dosis te vinden. Ik begon met 5mg, was te weinig.
Vanavond ga ik het weer proberen. Ik start dan met 11mg.
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#8
Natozlato zei:
Bedankt voor je reactie! Van FXE heb ik nog niet gehoord.
Van 3F-PCP ook niet. Je hebt dus geen ervaring met 3ME-PCP?

@dissoliefhebber, heb je weleens 3meopcp gehad? En wat vind je er het meest op lijken? Ook jij bedankt voor je reactie!

Ik heb vorig weekend zitten klooien om de juiste dosis te vinden. Ik begon met 5mg, was te weinig.
Vanavond ga ik het weer proberen. Ik start dan met 11mg.
Klik om te vergroten...
Ik heb 3-meo-pcp best wel een aantal keer gedaan, maar nog niets tegengekomen dat erop lijkt. Op een andere drugsforum heb ik gelezen dat 3-me-pcp erop lijkt maar zelf niet geprobeerd.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb gisteravond 11mg geprobeerd, maar was weer te weinig. Volgende keer probeer ik 15mg.
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zou dan gewoon 20mg proberen
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
dissoliefhebber zei:
Ja exact
Klik om te vergroten...
Kan je dan ook 3-fluor, ethyl, isopropyl, chloor, broom, en iodine pcp’s maken?

DIBS!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#12
dissoliefhebber zei:
Ik zou dan gewoon 20mg proberen
Klik om te vergroten...
Dat lijkt me teveel. Het is een heel potente stof. Een paar mg extra kan het effect al veel sterker maken. Ik ben niet op zoek naar een hole 😅
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als 3-meo-pcp methoxy aan de benzeenring heeft wat heeft 3-me-pcp dan? Is het dan 3-methyl-pcp?
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#14
Natozlato zei:
Dat lijkt me teveel. Het is een heel potente stof. Een paar mg extra kan het effect al veel sterker maken. Ik ben niet op zoek naar een hole 😅
Klik om te vergroten...
Ik ben wel meestal op zoek naar hole bij disso's dus van daar zeker die setting😅
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Als 3-meo-pcp methoxy aan de benzeenring heeft wat heeft 3-me-pcp dan? Is het dan 3-methyl-pcp?
Klik om te vergroten...
Ja exact
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#16
3-fluor-pcp (3f-pcp) bestaat gewoon, 3cl-pcp ook. De rest weet ik niet.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Gister heb ik 15mg geprobeerd, viel weer een beetje tegen. Voelde me wel gedissocieerd, maar het had niet dat warme van 3meopcp.
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als je warmte zoekt, misschien is 3-meo-pce een aanrader.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."