#1
Jaaaaren terug zocht ik alternatief vr XTC, ondanks ik X über vet vond, tijden de rush zelf, eerst op party's en raves, maar daarna merkte dat ik hier eigenlijk nog lekkerder op ging in intieme cossy setting. Was het grote en zeer aanwezige comedown, al meteen, eerste uren na uitwerking, maakt de uitzinnige en overdolle euforie en vreugde, plaats voor heimwee naar daarstraks en de dagen erna waren echt futloze down dagen, je had letterlijk geen tikkeltje vreugde, leuke gedachte, da was op die ene avond met MDMA allemaal opgesoepeerd. Dus ik vond de nadelen tov de voordelen, te overheersend en maakte de afweging, 5-6u über rush en top fun en daarna dagen tot week kei down en lusteloos.
Kwam ik de eerste x in aanraking via rc's via het darkweb, later Nederlandse shop en dat was 4-FA en totaal anders dan XTC, maar vet en lekker op zijn manier, lekkere bodyhigh, zotgeile energy, top spul. Tot deze op de ban ging. En nadat m'n 4-FA stock op was. Kvond echt sneu, omdat ik daar echt lekker op kon feesten, totaal remloos, geil. Wast wa zoeken en informatie garen.
Leek 4-FMA wel nice qua omschrijving en, jups, da was eigenlijk betere versie van 4-FA, evenveel pep, maar nog extra entactogene werking, zoals euforie en empathie en ook nog is langere werkingsduur. Nog meer combinatie pep-mdma.
Snel volgde 6-APB, waarbij de beschrijving vd effecten en ervaringen, me toch wel zekere verwachtingen gaven. En hopla, eerste maal 6APB was alles wa ik hoopte x 10 fzo, ik ging hier zoooo zalig op. Zo'n über vrolijke, euforische, (dansende) energie, licht psychedelische...dit was zo'n stofje met de perfecte mix qua effecten en met dan nog is über stabiel, lange en fijne na-stimulatie, geen slechte comedown. En daar was de perfecte stim rc. Maar mijn eerste dosis 6APB was de hcl variant, waar 100mg echt té vette dosis was. Later was het 6apb succinate en daar had ik beduidend meer van nodig, nl 150-180mg, maar het toch niet de eerste keren volledig kan evenaren, dus de 6apb hcl is de über stim.
De stims die ik daarna nog geprobeerd heb, kwamen nergens in de buurt vd de 2 hierboven. En zijn çva voor als het, je wel iets extra energie wilt, het heel wat korter mag zijn.
Dus vooral van 6apb en 4fma stock inslaan en ook wat 3cmc (recent eerste maal en verrassend goed bevallen) en 3fa, als pure pep rc, zonder meer.
Cheerz peopz 💜
Kwam ik de eerste x in aanraking via rc's via het darkweb, later Nederlandse shop en dat was 4-FA en totaal anders dan XTC, maar vet en lekker op zijn manier, lekkere bodyhigh, zotgeile energy, top spul. Tot deze op de ban ging. En nadat m'n 4-FA stock op was. Kvond echt sneu, omdat ik daar echt lekker op kon feesten, totaal remloos, geil. Wast wa zoeken en informatie garen.
Leek 4-FMA wel nice qua omschrijving en, jups, da was eigenlijk betere versie van 4-FA, evenveel pep, maar nog extra entactogene werking, zoals euforie en empathie en ook nog is langere werkingsduur. Nog meer combinatie pep-mdma.
Snel volgde 6-APB, waarbij de beschrijving vd effecten en ervaringen, me toch wel zekere verwachtingen gaven. En hopla, eerste maal 6APB was alles wa ik hoopte x 10 fzo, ik ging hier zoooo zalig op. Zo'n über vrolijke, euforische, (dansende) energie, licht psychedelische...dit was zo'n stofje met de perfecte mix qua effecten en met dan nog is über stabiel, lange en fijne na-stimulatie, geen slechte comedown. En daar was de perfecte stim rc. Maar mijn eerste dosis 6APB was de hcl variant, waar 100mg echt té vette dosis was. Later was het 6apb succinate en daar had ik beduidend meer van nodig, nl 150-180mg, maar het toch niet de eerste keren volledig kan evenaren, dus de 6apb hcl is de über stim.
De stims die ik daarna nog geprobeerd heb, kwamen nergens in de buurt vd de 2 hierboven. En zijn çva voor als het, je wel iets extra energie wilt, het heel wat korter mag zijn.
Dus vooral van 6apb en 4fma stock inslaan en ook wat 3cmc (recent eerste maal en verrassend goed bevallen) en 3fa, als pure pep rc, zonder meer.
Cheerz peopz 💜