Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan XTC/MDMA naar enkele top stim rc's

Van XTC/MDMA naar enkele top stim rc's

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Jaaaaren terug zocht ik alternatief vr XTC, ondanks ik X über vet vond, tijden de rush zelf, eerst op party's en raves, maar daarna merkte dat ik hier eigenlijk nog lekkerder op ging in intieme cossy setting. Was het grote en zeer aanwezige comedown, al meteen, eerste uren na uitwerking, maakt de uitzinnige en overdolle euforie en vreugde, plaats voor heimwee naar daarstraks en de dagen erna waren echt futloze down dagen, je had letterlijk geen tikkeltje vreugde, leuke gedachte, da was op die ene avond met MDMA allemaal opgesoepeerd. Dus ik vond de nadelen tov de voordelen, te overheersend en maakte de afweging, 5-6u über rush en top fun en daarna dagen tot week kei down en lusteloos.

Kwam ik de eerste x in aanraking via rc's via het darkweb, later Nederlandse shop en dat was 4-FA en totaal anders dan XTC, maar vet en lekker op zijn manier, lekkere bodyhigh, zotgeile energy, top spul. Tot deze op de ban ging. En nadat m'n 4-FA stock op was. Kvond echt sneu, omdat ik daar echt lekker op kon feesten, totaal remloos, geil. Wast wa zoeken en informatie garen.

Leek 4-FMA wel nice qua omschrijving en, jups, da was eigenlijk betere versie van 4-FA, evenveel pep, maar nog extra entactogene werking, zoals euforie en empathie en ook nog is langere werkingsduur. Nog meer combinatie pep-mdma.

Snel volgde 6-APB, waarbij de beschrijving vd effecten en ervaringen, me toch wel zekere verwachtingen gaven. En hopla, eerste maal 6APB was alles wa ik hoopte x 10 fzo, ik ging hier zoooo zalig op. Zo'n über vrolijke, euforische, (dansende) energie, licht psychedelische...dit was zo'n stofje met de perfecte mix qua effecten en met dan nog is über stabiel, lange en fijne na-stimulatie, geen slechte comedown. En daar was de perfecte stim rc. Maar mijn eerste dosis 6APB was de hcl variant, waar 100mg echt té vette dosis was. Later was het 6apb succinate en daar had ik beduidend meer van nodig, nl 150-180mg, maar het toch niet de eerste keren volledig kan evenaren, dus de 6apb hcl is de über stim.

De stims die ik daarna nog geprobeerd heb, kwamen nergens in de buurt vd de 2 hierboven. En zijn çva voor als het, je wel iets extra energie wilt, het heel wat korter mag zijn.

Dus vooral van 6apb en 4fma stock inslaan en ook wat 3cmc (recent eerste maal en verrassend goed bevallen) en 3fa, als pure pep rc, zonder meer.

Cheerz peopz 💜
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe veel van dit soort topics ga je nog beginnen? En hoe gaat het met je, je zat in een nogal diep dal tijdje terug.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nihilist88 zei:
Dus vooral van 6apb en 4fma stock inslaan
Klik om te vergroten...
Heb je aandelen in deze middelen of zo?
Je blijft maar steeds hetzelfde positieve schrijven over deze middelen.

Over 3-cmc lees ik ook een heleboel negatieve berichten.
Wat je zelf in slaat moet je helemaal zelf weten, maar om dat anderen aan te raden?
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#4
FredKroket zei:
Hoe veel van dit soort topics ga je nog beginnen? En hoe gaat het met je, je zat in een nogal diep dal tijdje terug.
Klik om te vergroten...
My apologies🙏 Eigen aan mijn persoonlijkheid I guess, té euforisch en hyper over iets dat me bevalt, tegenovergestelde is dan ook wel waar op negatief vlak...val ik blijkbaar enorm in herhaling...merk ik in dagdagelijks leven genoeg 🙂
Goh beter dan enkele maanden terug, ff goede voornemens, lukt dan ff, maar ik val te snel in een (zelf)destructief patroon en neemt mn inner illness het vaak over, met alles wat erbij hoort.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeehond zei:
Heb je aandelen in deze middelen of zo?
Je blijft maar steeds hetzelfde positieve schrijven over deze middelen.

Over 3-cmc lees ik ook een heleboel negatieve berichten.
Wat je zelf in slaat moet je helemaal zelf weten, maar om dat anderen aan te raden?
Klik om te vergroten...
Bijlange ni, wast maar waar😜 Zoals hierboven reed gereageerd, ben ik over iets positief, fijne ervaring vaak overdreven en in veelvoud, lyrisch en euforisch, het tegendeel is ook waar, iets negatiefs zal ik ook overdreven en uitbundig aanhalen. That's me🙏

Mbt 3-cmc, had/heb ik hier en elders, ook zeer uiteenlopende en zelf meer negatieve reviews zien passeren, daarom was ik hier dan best blij verrast door mijn ervaring.

Tuurlijk moet ieder vr zichzelf uitmaken wat ie besteld, ik weet dat ik vaak doordram over mijn mening/ervaring. Mijn narcistisch kantje zeker🤷

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."