Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFlunitrazolam nep of erg ondergedoseerd??

Flunitrazolam nep of erg ondergedoseerd??

9 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
b
buddha31Lid
01-01-2024, 00:00
prowaf zei:
vergelijking met etizolam en fluetizolam, niet lam legt en kan het toch haast niet anders dat ik nep of ondergedoseerde pellets heb?
Klik om te vergroten...
Dat weet ik niet. En ik mag ook niet speculeren op het forum. Ik zou er niet vanuit gaan dat het ondergedoseerd is. Het gevaar is dan dat je een hele hoge dosis neemt omdat je denkt dat het in praktijk lager uitvalt. Maar je zal helaas de 1e niet zijn die dan een dag later verdwaasd wakker word. Of je gaat een hoge dosis bijvakken en zit uiteindelijk zonder een gewenst effect, maar met een hogere tolerantie.
Het maakt namelijk niet uit welke benzo je gebruikt. Krijg je een tolerantie door benzo 1, dan geld die tolerantie voor alle benzo's. De enige manier om te checken dat deze batch een slechte kwaliteit is, lijkt te kunnen door het te vergelijken met een andere batch. Maar ook dat zegt weinig. Omdat je daar ook niet van weet of die wel goed is. Kortom, met RC Benzo's blijft het altijd een gok.
prowaf zei:
Is het mogelijk om mijn pellets ergens te laten testen op sterkte per pellet?
Klik om te vergroten...
Helaas niet.
prowaf zei:
Ik snap alleen niet helemaal hoe je bedoeld dat flunitrazolam een licht effect zou hebben aangezien ik bijna overal juist het tegenovergestelde lees door de sterkte potentie hiervan.
Klik om te vergroten...
Was ook niet handig uitgelegd van mij. Er zijn benzo's die 100 uur doorwerken. Dan heb je ook benzo's die deze tijdspanne in je bloed aanwezig zijn, maar het effect is veel korter. Dus wellicht ervaar ik deze benzo als licht en kort omdat mijn ervaring is dat het effect kort is (5 uur) Maar dit geeft ook een risico, aangezien het niet na 5 uur uit je lichaam is. Ik gebruikte van deze benzo doseringen waar @Mindless tientallen nachten van kan slapen. Daar kan je veel theorieën op loslaten (zo zit ik in het ASS spectrum) Maar die zijn niet waterdicht en zou het een gevaarlijk aanname zijn dat alle autisten hele hoge doseringen kunnen hebben. Hoe dan ook sliep ik er slechts 5 uur op. Ik werd ook fris wakker. Maar achteraf gezien was ik zo'n periode de dag erna heel lui, sporten lukte niet. Ik ben geen stukken van mijn geheugen kwijt. Maar vrienden kunnen zich dingen van zo'n weekend nog heel scherp terughalen, dat besef van tijd en alert zijn was er dus blijkbaar niet door de fluni. Dat bedoel ik met na effecten en waarom je daarvoor moet oppassen.

Nu gebruik ik in de ochtend als de stim uitwerkt norflurazepam, haalt direct alle scherpe randjes van de stim weg. Slapen doe ik er niet van. Ik zit de hele dag op een blije, lieve, ontspannen benzo-wolk. In de avond neem ik weer norflurazepam en slaap ik de hele nacht uitstekend door.

Of het voor jou geschikt is kan alleen jj bepalen. Wat ik een fijne benzowolk vind, ervaar jij misschien als een duffe dag waarbij je je zwaar bedwelmd voelt. Toch kan je beter van norflurazepam bijpakken, dan héel veel fluni's er blijven ingooien.
prowaf zei:
Ook snap ik niet helemaal wat je bedoeld met de in verhouding lange risicovolle bijeffecten zoals: geheugenverlies, black outs, suf en ook delusion of sobriety. Bedoel je dit puur als je ervan wakker zou worden maar het nog niet volledig uit je systeem is of ook echt als het juist al helemaal uit je systeem dat deze na effecten een rol kunnen gaan spelen?
Klik om te vergroten...
Dit zijn de effecten als jij het gevoel hebt dat de benzo is uitgewerkt. Als jij een benzo om te slapen wilt. Dan beginnen die na effecten dus als je wakker word. Vaak heb je die op dat moment niet door. Je voelt immers niet altijd of het er is en voor hoe lang.

Pas als je een paar dagen nuchter bent en zeker als je dit soort periodes vaker doet, kan je jezelf beter observeren. Wat waren de na-effecten en waarneer was ik weer echte de oude (aka nuchter) Maar, doordat flunitrazolam ook bekend staat om zijn effect op je geheugen. Kan het heel goed zijn dat je die na effecten ook niet kan terughalen. Simpel gezegd heb je hierover 2 ervaringen: een lid die hier een topic opent dat die benzo's had bijgepakt en de volgende dag wakker werd op een plek die hij niet meer wist, met pizzadozen die hij blijkbaar besteld had en meer van dat soort clue's dat hij van alles had uitgespookt en niets meer wist. Maar minstens zo risicovol zijn nachten/weekenden/dagen waar je na een paar weken op terugkijkt in een blur. Alsof er niets noemenswaardige is gebeurt en tijdstippen niet exact kunt benoemen. Dat kan je zien als een rustig weekend, of het is een na-effect van de fluni op je geheugen.

Al met al zou ik deze links laten liggen. Hoger doseren is de risico's (mogelijk) en tolerantie (gegarandeerd) niet waard.

Een etizolam 2 zal je helaas niet vinden. Los van de kwaliteit wat een gok blijft is er geen rcbenzo wat een volwaardige kopie van etizolam is.

Etizolam is ook geen inslaper. Voor sommige mensen wel. Maar in het algemeen was het een lichte benzo. Voornamelijk recreatief. Het was dus een geluk dat de etizolam jou liet slapen na stims. Maar wat jij nu zoekt: een benzo die zwaar genoeg is om het stimeffect op te heffen én je in slaap laat vallen. Icm met een korte waarde zodat je daarna fris en fruitig wakker word: daar zouden veel mensen een moord voor doen (ik wel😅) Maar bestaat niet. Tenminste, er is geen rcbenzo nu op de markt die al deze kwaliteiten heeft en daadwerkelijk bij het merendeel zo uitpakt.

Ik zou dus je zoektocht naar een etizolam kopie staken. Je zal het helaas moeten doen met het aanbod van nu (en met al die band word het steeds schaarser en de kwaliteit slechter)

Mocht je norflurazepam willen proberen, bestel max 20 stuks 🙂 voor een 1e keer.
p
prowafLid
Hoi,

Ten eerste wil ik even voorop stellen dat ik benzo's alleen gebruiken na een weekend stims wat voornamelijk speed is. Dit is tegenwoordig maximaal eens per 2 tot 3 weken en dan kon ik altijd prima slapen na 5mg fluetizolam voor meerdere uren. Heel af en toe nam ik door de week 1mg etizam/fluetizolam aangezien ik erg verschillende werktijden hebt. Dit gebeurde dan eens in de zoveel weken waarbij 1mg etizolam/fluetizolam meer dan voldoende was om in slaap te komen. Een weekendje aan de stims is maximaal 1x per 2 weken en meestal zitten hier 3 weken of meer tussen. Ik heb ook nog nooit meerdere dagen achter elkaar gebuikt. Zo ver dat ik weet heb ik zo goed als geen tolerantie omdat ik nooit een hogere dosis nodig had om hetzelfde effect te ervaren. Ik gebruik benzo's dan ook echt alleen om in slaap te komen na stimulerende middelen.

Nu etizolam helaas verboden is en fluetizolam overal uitverkocht was kwam ik terecht op flunitrazolam. Deze benzo sprak mij erg aan omdat deze zover ik erover gelezen heb vooral bedoel was om echt in slaap te komen en niet zozeer voor recreatief gebruik. Achteraf had ik mij misschien toch iets meer en beter moeten inlezen omdat er blijkbaar toch erg gemixte verhalen over online staan.

In een andere post had ik gelezen dat 0,5mg (2 pellets van 0,25mg) flunitrazolam ongeveer gelijk stond aan 3,5mg etizolam. De eerste keer heb ik hier dus ook echt rekening mee gehouden en ben toen juist erg terughouden begonnen:

05:30 2 pellets (0,5mg flunitrazolam wat ongeveer gelijk zou moeten staan 3,5mg fluetizolam)
06:00 2 pellets (0,5mg flunitrazolam wat ongeveer gelijk zou moeten staan 3,5mg fluetizolam)
06:40 1 pellet (0,25mg flunitrazolam wat ongeveer gelijk zou moeten staan 1,75mg fluetizolam)
1,5 uur geslapen

08:30 2 pellets (0,5mg flunitrazolam wat ongeveer gelijk zou moeten staan 3,5mg fluetizolam)
08:55 2 pellets (0,5mg flunitrazolam wat ongeveer gelijk zou moeten staan 3,5mg fluetizolam)
09:15 2 pellets (0,5mg flunitrazolam wat ongeveer gelijk zou moeten staan 3,5mg fluetizolam)
09:35 2 pellets (0,5mg flunitrazolam wat ongeveer gelijk zou moeten staan 3,5mg fluetizolam)
Weer kunnen slapen

Ik bleef steeds bijpakken omdat ik zowat niks aan effecten merkten terwijl als ik 5mg etizolam nam ik me juist erg suf, zwaar en sloom begon te voelen maar had dit totaal niet met flunitrazolam todat ik uiteindelijk pas na meerdere keren bijpakken in slaap ben gevallen. Als je die flunitrazolam dosering omrekend naar fluetizolam zou ik dus in die 4 uur ruim 22,75mg etizolam hebben genomen wat ruim 4 keer meer is dan ik nodig zou hebben als ik daadwerkelijk alleen fluetizolam had genomen.

Afgelopen weekend heb ik had ik dus weer een feestje gehad, dit was 2 weken later dan mijn eerste keer flunitrazolam zoals hierboven beschreven en heb in die 2 weken flunitrazolam ook niet aangeraakt.
Dit waren afgelopen nacht de volgende doseringen:

03:15 4 pellets (1mg flunitrazolam wat ongeveer gelijk zou moeten staan 7mg fluetizolam)
Hier had ik eigenlijk al verwacht en gehoopt gewoon in slaap van te vallen maar helaas.
03:55 2 pellets (0,5mg flunitrazolam wat ongeveer gelijk zou moeten staan 3,5mg fluetizolam)
05:00 4 pellets (1mg flunitrazolam wat ongeveer gelijk zou moeten staan 7mg fluetizolam)

toen pas ben ik eindelijk in slaap gevallen voor 4 uurtjes zonder enige blackout of na effecten zoals wazigheid, licht verlies van evenwicht en duiziligheid.
Maar ook dit zou omgerekend een dosis zijn van 17,5mg fluetizolam

Ik heb bij dezelfde vendor bestelt waar ik ook mijn etizolam en fluetizolam vandaan heb gehaald en andere research chemicals waar ik nooit ontevreden over ben geweest.
Daarom had ik meteen 250 pellets flunitrazolam besteld zodat ik voorlopig weer even vooruit kan en dit per stuk ook goedkoper is. Alleen weet ik nu niet wat ik hier nou mee moet doen. Mij lijkt het niet verstandig om dit door te blijven gebruiken omdat ik gewoon niet weet hoe sterk het nou is of zou moeten zijn.

Ik zou graag jullie mening en ervaringen hiermee willen horen en eventueel andere benzo's om aan te raaden na een weekend van gebruik van stimulerende middelen. Mijn voorkeur gaat uit naar benzo's die een toch wat lagere halfwaarde tijd hebben. Mocht je toch iets anders aanraden hoor ik dit natuurlijk ook graag en waarom dit net zo handig kan zijn of wellicht zelfs beter werkt.
b
buddha31Lid
Bij sommige vendors kan je(uiteraard dichte) verpakkingen omruilen.
Maar flunitrazolam staat bekend om het korte lichte effect, met in verhouding lange risicovolle bijeffecten. Zoals geheugenverlies, Black outs, suf en ook delusion of sobriety.
Als een (rc)benzo geen gewenst effect geeft, telt die misschien voor de gebruiker niet mee, maar voor je lichaam en brein wel. Elke dosis draagt bij aan tolerantie en ongewenste effecten.

Norflurazepam kan een optie zijn, deze zou ik als ik jou was, links laten liggen.
p
prowafLid
buddha31 zei:
Maar flunitrazolam staat bekend om het korte lichte effect, met in verhouding lange risicovolle bijeffecten. Zoals geheugenverlies, Black outs, suf en ook delusion of sobriety.
Als een (rc)benzo geen gewenst effect geeft, telt die misschien voor de gebruiker niet mee, maar voor je lichaam en brein wel. Elke dosis draagt bij aan tolerantie en ongewenste effecten.

Norflurazepam kan een optie zijn, deze zou ik als ik jou was, links laten liggen.
Klik om te vergroten...
De verpakking is helaas niet meer dicht dus ben dang dat dit lastig gaat worden dan.

In een andere post had ik gelezen dat de effecten van flunitrazolam even lang of misschien zelf net wat langer zouden aanhouden dan etizolam en dat is juist precies wat ik zocht. Ook wordt flunitrazolam in de posts die ik heb gelezen juist omschreven als echte lamlegger juist puur om alleen op te slapen wat precies ook mijn doel is. Met de kortere duur heb ik ook met etizolam en fluetizolam nooit problemen gehad na een weekend stimulanten. Met 4-5 uur slaap ben ik echt tevreden en zeker als de after toch nog wat langer doorgaat komt het voor mij juist goed uit dat de werking niet zo lang is.

Ook heb ik nooit last gehad van echte tolerantie met mijn gebruik van etizolam en fluetizolam omdat ik dit nooit meedere dagen achter elkaar heb gebruikt en er gemiddeld altijd wel 2 a 3 weken aan pauze tussen had zitten. Daarom snap ik absoluut niet waarom flunitrazolam mij met zulke hoge doseringen, in vergelijking met etizolam en fluetizolam, niet lam legt en kan het toch haast niet anders dat ik nep of ondergedoseerde pellets heb?

Is het mogelijk om mijn pellets ergens te laten testen op sterkte per pellet?

Ik snap alleen niet helemaal hoe je bedoeld dat flunitrazolam een licht effect zou hebben aangezien ik bijna overal juist het tegenovergestelde lees door de sterkte potentie hiervan.

Ook snap ik niet helemaal wat je bedoeld met de in verhouding lange risicovolle bijeffecten zoals: geheugenverlies, black outs, suf en ook delusion of sobriety. Bedoel je dit puur als je ervan wakker zou worden maar het nog niet volledig uit je systeem is of ook echt als het juist al helemaal uit je systeem dat deze na effecten een rol kunnen gaan spelen?
A
AndromedaLid
Ik heb zelf ook flunitrazolam, dat gebruik ik ook enkel na uppers mocht slapen zonder echt niet lukken.

Wellicht dat jouw vendor geen goeie flunitrazolam heeft want de hoeveelheden die jij beschrijft zijn echt gigantisch.
Dit spul is echt serieus potent en kan zo blackouts opleveren als je niet uitkijkt

Ik heb genoeg aan 0,75mg (3 pellets) en als ik echt gek doe wel eens 4. Nou dan slaap ik wel! En goed ook😆
P
Putin007Lid
Ik gebruik speed..ik blijf nachtje wakker en langer niet. Na anderhalve dag ongeveer...rond 12u gebruik ik altijd ten laatste speed , ook al heb ik over...en dan rond 20u of 20u30 neem ik altijd 3x lorazepam 2,5mg en af en toe een oxazepam 15mg erbij. Ik kan altijd slapen en gebruik dagelijks speed enkel die halve dag niet. Mss moet je ook kortwerkende benzo's gebruiken na een stimulerende dag ofz...ik weet niet zeker uiteraard ik geef mijn mening en ervaring gewoon...en yes I know die benzo's zijn gewoonweg 😋 maar ik kijk altijd naar het uur en hou dit goed in de gaten zodat ik niet te vroeg benzo's neem..Grtz
F
FerdFatoehausLid
Putin007 zei:
Ik gebruik speed..ik blijf nachtje wakker en langer niet. Na anderhalve dag ongeveer...rond 12u gebruik ik altijd ten laatste speed , ook al heb ik over...en dan rond 20u of 20u30 neem ik altijd 3x lorazepam 2,5mg en af en toe een oxazepam 15mg erbij. Ik kan altijd slapen en gebruik dagelijks speed enkel die halve dag niet. Mss moet je ook kortwerkende benzo's gebruiken na een stimulerende dag ofz...ik weet niet zeker uiteraard ik geef mijn mening en ervaring gewoon...en yes I know die benzo's zijn gewoonweg 😋 maar ik kijk altijd naar het uur en hou dit goed in de gaten zodat ik niet te vroeg benzo's neem..Grtz
Klik om te vergroten...
Oh je bent weer begonnen? Dacht dat je helemaal ging stoppen G.
A
AnderemaanLid
buddha31 zei:

Klik om te vergroten...
Wat? Ik vond flunitrazolam de allersterkste van allemaal. Heftiger dan clonazolam zelfs.
Van de 14 soorten die ik heb geprobeerd was flunitrazolam de heftigste.

Fluni is de enige benzo waar ik iedereen van zou aanraden ver weg te blijven. Het is zoo sterk maar redelijk kort werkend dat het nogal gevoelig is voor verslaving.

Ik ben gelukkig net van benzo's afgekickt. Kutste tijd van mn leven. Ik was maar 2 maanden verslaafd
Z
ZweevteevLid
Speculeren mag niet, maar ik kan je wel zeggen dat het niet gebruikelijk is dat je pas na zulke grote doses flunitrazolam pas wat voelt. De allereerste keer dat ik 250μg flunitrazolam genomen had was het na een half uur onmogelijk om nog m'n ogen open te houden. Was echt getemd gewoon.
T
TijdloosLid
prowaf zei:
Ik bleef steeds bijpakken omdat ik zowat niks aan effecten merkten terwijl als ik 5mg etizolam nam ik me juist erg suf, zwaar en sloom begon te voelen maar had dit totaal niet met flunitrazolam todat ik uiteindelijk pas na meerdere keren bijpakken in slaap ben gevallen. Als je die flunitrazolam dosering omrekend naar fluetizolam zou ik dus in die 4 uur ruim 22,75mg etizolam hebben genomen wat ruim 4 keer meer is dan ik nodig zou hebben
Klik om te vergroten...
Is wel bekend hier dat het kort werkt de 1,5 uur slaap herken ik daar ook in. Plus dat dit een van de beste recreatieve rc benzo's is.

Nam van dit spul 1mg minimaal tegelijk om te chillen.
Voor slapen kan je beter Flubromazepam nemen 8-10mg duurt wel lang dus de dag erna is 6mg genoeg omdat het nog licht werkt.

Maar de flunitrazolam nam ik over de hele dag door , wat ook op absurd hoge doseringen kwam. Terwijl ik met Flubromazepam zelf aan 14mg genoeg heb om lang te slapen.

Kijk vooral eens naar de werkingsduur. Zit op mijn telefoon en ga verder slapen maar Google die 2 de werkingsduur en zie het ENORME verschil.
Of bromazolam vinden sommige ook fijn maar vind ik wat zwak.

Sterkte!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."