#1
Dat weet ik niet. En ik mag ook niet speculeren op het forum. Ik zou er niet vanuit gaan dat het ondergedoseerd is. Het gevaar is dan dat je een hele hoge dosis neemt omdat je denkt dat het in praktijk lager uitvalt. Maar je zal helaas de 1e niet zijn die dan een dag later verdwaasd wakker word. Of je gaat een hoge dosis bijvakken en zit uiteindelijk zonder een gewenst effect, maar met een hogere tolerantie.vergelijking met etizolam en fluetizolam, niet lam legt en kan het toch haast niet anders dat ik nep of ondergedoseerde pellets heb?
Het maakt namelijk niet uit welke benzo je gebruikt. Krijg je een tolerantie door benzo 1, dan geld die tolerantie voor alle benzo's. De enige manier om te checken dat deze batch een slechte kwaliteit is, lijkt te kunnen door het te vergelijken met een andere batch. Maar ook dat zegt weinig. Omdat je daar ook niet van weet of die wel goed is. Kortom, met RC Benzo's blijft het altijd een gok.
Helaas niet.Is het mogelijk om mijn pellets ergens te laten testen op sterkte per pellet?
Was ook niet handig uitgelegd van mij. Er zijn benzo's die 100 uur doorwerken. Dan heb je ook benzo's die deze tijdspanne in je bloed aanwezig zijn, maar het effect is veel korter. Dus wellicht ervaar ik deze benzo als licht en kort omdat mijn ervaring is dat het effect kort is (5 uur) Maar dit geeft ook een risico, aangezien het niet na 5 uur uit je lichaam is. Ik gebruikte van deze benzo doseringen waar @Mindless tientallen nachten van kan slapen. Daar kan je veel theorieën op loslaten (zo zit ik in het ASS spectrum) Maar die zijn niet waterdicht en zou het een gevaarlijk aanname zijn dat alle autisten hele hoge doseringen kunnen hebben. Hoe dan ook sliep ik er slechts 5 uur op. Ik werd ook fris wakker. Maar achteraf gezien was ik zo'n periode de dag erna heel lui, sporten lukte niet. Ik ben geen stukken van mijn geheugen kwijt. Maar vrienden kunnen zich dingen van zo'n weekend nog heel scherp terughalen, dat besef van tijd en alert zijn was er dus blijkbaar niet door de fluni. Dat bedoel ik met na effecten en waarom je daarvoor moet oppassen.Ik snap alleen niet helemaal hoe je bedoeld dat flunitrazolam een licht effect zou hebben aangezien ik bijna overal juist het tegenovergestelde lees door de sterkte potentie hiervan.
Nu gebruik ik in de ochtend als de stim uitwerkt norflurazepam, haalt direct alle scherpe randjes van de stim weg. Slapen doe ik er niet van. Ik zit de hele dag op een blije, lieve, ontspannen benzo-wolk. In de avond neem ik weer norflurazepam en slaap ik de hele nacht uitstekend door.
Of het voor jou geschikt is kan alleen jj bepalen. Wat ik een fijne benzowolk vind, ervaar jij misschien als een duffe dag waarbij je je zwaar bedwelmd voelt. Toch kan je beter van norflurazepam bijpakken, dan héel veel fluni's er blijven ingooien.
Dit zijn de effecten als jij het gevoel hebt dat de benzo is uitgewerkt. Als jij een benzo om te slapen wilt. Dan beginnen die na effecten dus als je wakker word. Vaak heb je die op dat moment niet door. Je voelt immers niet altijd of het er is en voor hoe lang.Ook snap ik niet helemaal wat je bedoeld met de in verhouding lange risicovolle bijeffecten zoals: geheugenverlies, black outs, suf en ook delusion of sobriety. Bedoel je dit puur als je ervan wakker zou worden maar het nog niet volledig uit je systeem is of ook echt als het juist al helemaal uit je systeem dat deze na effecten een rol kunnen gaan spelen?
Pas als je een paar dagen nuchter bent en zeker als je dit soort periodes vaker doet, kan je jezelf beter observeren. Wat waren de na-effecten en waarneer was ik weer echte de oude (aka nuchter) Maar, doordat flunitrazolam ook bekend staat om zijn effect op je geheugen. Kan het heel goed zijn dat je die na effecten ook niet kan terughalen. Simpel gezegd heb je hierover 2 ervaringen: een lid die hier een topic opent dat die benzo's had bijgepakt en de volgende dag wakker werd op een plek die hij niet meer wist, met pizzadozen die hij blijkbaar besteld had en meer van dat soort clue's dat hij van alles had uitgespookt en niets meer wist. Maar minstens zo risicovol zijn nachten/weekenden/dagen waar je na een paar weken op terugkijkt in een blur. Alsof er niets noemenswaardige is gebeurt en tijdstippen niet exact kunt benoemen. Dat kan je zien als een rustig weekend, of het is een na-effect van de fluni op je geheugen.
Al met al zou ik deze links laten liggen. Hoger doseren is de risico's (mogelijk) en tolerantie (gegarandeerd) niet waard.
Een etizolam 2 zal je helaas niet vinden. Los van de kwaliteit wat een gok blijft is er geen rcbenzo wat een volwaardige kopie van etizolam is.
Etizolam is ook geen inslaper. Voor sommige mensen wel. Maar in het algemeen was het een lichte benzo. Voornamelijk recreatief. Het was dus een geluk dat de etizolam jou liet slapen na stims. Maar wat jij nu zoekt: een benzo die zwaar genoeg is om het stimeffect op te heffen én je in slaap laat vallen. Icm met een korte waarde zodat je daarna fris en fruitig wakker word: daar zouden veel mensen een moord voor doen (ik wel😅) Maar bestaat niet. Tenminste, er is geen rcbenzo nu op de markt die al deze kwaliteiten heeft en daadwerkelijk bij het merendeel zo uitpakt.
Ik zou dus je zoektocht naar een etizolam kopie staken. Je zal het helaas moeten doen met het aanbod van nu (en met al die band word het steeds schaarser en de kwaliteit slechter)
Mocht je norflurazepam willen proberen, bestel max 20 stuks 🙂 voor een 1e keer.