#1
Sorry had per ongeluk op plaatsen gedrukt terwijl ik nog typte.Lijkt me bromazolam niet de meest geschikte benzo voor aangezien die nogal spierverslappend lijkt te werken maar niet zo anxiolytisch.
In ieder geval niet een pil van 3 mg in één keer nemen, want dan loop je de volgende dag scheef. Dus begin anders met 1 tot 1,5 milligram ofzo.
alle voorschriften zijn gewoon pillen van de apotheek (teva of eg).
Alle rc’s zijn poeder opgelost in 99.6 puur ethanol en perfect tot op de Microgram af te meten.
dus er zijn opties genoeg dus.
Dat ze ineens 3mg bromazolam zou nemen laat ik niet toe hoor. Zelfde bij de andere heavy rc’s.
ze blowd ook enkel op zaterdag en zondag , en dat zijn letterlijk een paar kruimels bij de tabak.