Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4mmc geen effect

4mmc geen effect

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
e
experimental 1994Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste gisteren had ik wat 3cmc gebruikt en had een gram zogezegd 4mmc gekocht 2 uur later was het zo ver eerste lijn 150 geen effect en nog een paar lijnen verder enkel moe en een raar gevoel in het hoofd??? Niks van de effecten dat benoemd word. Ik heb 1 theorie ik heb dit ook eens gehad met crack coke dat had ook geen effect kort na 3cmc?? Nog mensen hier last van?? Laatste keer 4 MMC was rond 1 uur snachts. Zou het nu wel effectief zijn deze keer neem ik een bommetje als het weer geen effect is ben ik opgelicht?? Bedankt voor de hulp
e
experimental 1994Lid
01-01-2024, 00:00
#2
experimental 1994 zei:
Beste gisteren had ik wat 3cmc gebruikt en had een gram zogezegd 4mmc gekocht 2 uur later was het zo ver eerste lijn 150 geen effect en nog een paar lijnen verder enkel moe en een raar gevoel in het hoofd??? Niks van de effecten dat benoemd word. Ik heb 1 theorie ik heb dit ook eens gehad met crack coke dat had ook geen effect kort na 3cmc?? Nog mensen hier last van?? Laatste keer 4 MMC was rond 1 uur snachts. Zou het nu wel effectief zijn deze keer neem ik een bommetje als het weer geen effect is ben ik opgelicht?? Bedankt voor de hulp
Klik om te vergroten...
Ik voelde enkel een soort wazig en moe gevoel in mijn hoofd maar absoluut niet hoe het moet zijn want
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flikker gewoon alles weg.

Laatste keer dat ik zogezegde 4mmc kocht werd ik na 2 lijnen ook moe.

Heb toen alles in het toilet weggespoeld.
e
experimental 1994Lid
01-01-2024, 00:00
#4
CuriousExplorer zei:
Flikker gewoon alles weg.

Laatste keer dat ik zogezegde 4mmc kocht werd ik na 2 lijnen ook moe.

Heb toen alles in het toilet weggespoelwat geeft het beste effect snuiven of slikken
Klik om te vergroten...
e
experimental 1994Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat geeft het beste effect snuiven of slikken?
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#6
experimental 1994 zei:
Heb hier onderussen al een gram opgesnoven inclusief bommetje van 400 Mg echt waardeloos spul.
Klik om te vergroten...
Dat je niets voelt betekent helaas niet dat je lichaam er geen schade door op kan lopen. Als je nog spul over hebt, zou je het naar een testcentrum kunnen brengen of je gooit het weg.
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je opgelicht bent met slecht spul waarom meer blijven nemen?
e
experimental 1994Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Harry In De Warrie zei:
Als je opgelicht bent met slecht spul waarom meer blijven nemen?
Klik om te vergroten...
Omdat ik hoop uiteindelijk toch effect te voelen. Maar ik weet wel beter
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#9
Was jouw vorige account toevallig tequilavodka?
e
experimental 1994Lid
01-01-2024, 00:00
#10
HappyMind zei:
Was jouw vorige account toevallig tequilavodka?
Klik om te vergroten...
Hoezo?
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#11
experimental 1994 zei:
Hoezo?
Klik om te vergroten...
Geen vraag beantwoorden met een wedervraag 😂
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
experimental 1994 zei:
Beste gisteren had ik wat 3cmc gebruikt en had een gram zogezegd 4mmc gekocht 2 uur later was het zo ver eerste lijn 150 geen effect en nog een paar lijnen verder enkel moe en een raar gevoel in het hoofd??? Niks van de effecten dat benoemd word. Ik heb 1 theorie ik heb dit ook eens gehad met crack coke dat had ook geen effect kort na 3cmc?? Nog mensen hier last van?? Laatste keer 4 MMC was rond 1 uur snachts. Zou het nu wel effectief zijn deze keer neem ik een bommetje als het weer geen effect is ben ik opgelicht?? Bedankt voor de hulp
Klik om te vergroten...
Misschien zit je te kort op de A-PHP
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ben je vermoeiend? Ja. Is dat irritant? Ja. Krijg je daar een ban voor? Ja, want dubbelaccounts zijn namelijk verboden. Ik geef zelf de antwoorden maar vast, voor het geval we weer duizendmiljard vragen krijgen waarbij je toch nooit naar de reacties luistert.

Bye!
e
experimental 1994Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb hier onderussen al een gram opgesnoven inclusief bommetje van 400 Mg kleine 2 uur!echt waardeloos spul. Ik ben aan het forceren tot ik het voel! Nog klein lijntje en dan alles op. Zijn geld niet waard

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."