Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2fa vs 3fa

2fa vs 3fa

2 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
Y
YusupLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe kan het dat ik mij op 2fa veel beter en meer van voel dan van 3fa? Na veel bestudeerd te hebben hoor ik toch dat veel mensen meer van 3fa merken .van 2fa krijg ik echt motivatie ,concentratie,meer energie ,en enige angst onderdrukking,voel mij gewoon goed. En van 3fa voel ik eigenlijk vrij weinig ,meer koude rillingen,minder concentratie en motivatie en energie en een klein beetje een onrustig gevoel.
2fa heb ik een 60mg pellet genomen en 3fa 50mg pellet ... ,iemand die dit herkent?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb je de pilletjes laten testen? Weet je zeker dat het het middel is wat je denkt en dat de dosering klopt?
Y
YusupLid
01-01-2024, 00:00
#3
2fa denk ik dat het klopte ,heb mij aan de dosis van psychonautwiki en tripsit gehouden en werkte perfect ,was een zeer productieve studie/werkdag, 3fa eerst een halfie na een 1,5 uurtje nog een halfie en volgens de sites is oraal 50mg al een hoge dosis ,hoger durfde ik ook niet te gaan, want ik ben liever een beetje voorzichtig , ik gebruik het namelijk meer als studie middel zo heel af en toe ,meer 1 a 2 keer in de maand,en heb ook geen zin om niet te kunnen slapen. Daarom nam ik t ook rond 11 uur sochtends al in en rond 12:30 uur t laatste halfie van 3fa ,savonds leek ik wel wat meer energy te hebben ,maar een kwart bromazolam genomen om 12 uur snachts en sliep perfect ,nu nergens last van ,geen dip ,geen vermoeidheid niks. Testen heb ik nog nooit laten doen. Wat mij wel is opgevallen is dat de vendor waar ik normaal bestel het al een hele tijd niet meer beschikbaar heeft,en daarom heb ik het besteld bij een andere. 2fma heb ik ook eens geprobeerd en ja daar kreeg ik ook extreem veel energie van .maar ook mijn hartslag was daar minder blij mee ,ging echt flink omhoog, dat duurde mij ook veels te lang ,echt de hele nacht niet kunnen slapen,wat niet mijn bedoeling is.
Ik denk dat ik het voorlopig zo nu en dan bij 2fa houd,en dan een halfie neem,en na een paar uur nog een halfie,dat werkte bij mij perfect toen. Ik weet niet of ik goede 3fa had of dat het gewoon rotzooi was,maar een energiedrank deed bij mij nog meer iig. Nu iig even een tijd niks meer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."