#1
Niets dus
Wat ik wil zeggen is dat mijn gebruik nooit de overhand heeft genomen in mijn
werk sinds mijn 18, alles gaat goed in mijn leven etcetera.
Je spreekt jezelf nogal tegen.interesseer me in heel weinig en ik vind ook geen motivatie om positief te zijn. Ik weet van mezelf dat ik dus verslaafd ben. Nu ben ik sinds enkele maanden zonder dealer gevallen,
Ik ben ook verhuisd naar een omgeving waar precies niemand dit gebruikt. Ik zit dus zonder en het leven is nu kut. Ik functioneer niet hoe ik wil, mijn vreugde en positiviteit is verdwenen en ik verlang maar naar 1 ding. Speed.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."