Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed

Speed

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
k
koffiedrinkerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niets dus
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik weet niet of je zin hebt om nieuwe ziektes te ontdekken voor de rest van de mensheid? Want als je research chemicals dagelijks gaat slikken dan is er wel een grote kans dat jij degene gaat zijn van wie wij kunnen leren wat er allemaal mis kan gaan.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Er zijn best wat mensen die van de dokter dexamfetamine krijgen vanwege ADHD of vergelijkbare stoornissen. Dat is eigenlijk ook niet aan te raden want je loopt er verhoogd risico mee op hart- en vaatproblemen. Nu je 33 bent wordt het wel tijd om over dat soort dingen te gaan nadenken. Ik weet niet hoe oud je ongeveer wil worden? Ouder dan 50?

Sorry voor mijn strenge commentaar, maar misschien kan je wel even een wake-up call gebruiken. Je hebt immers nooit echt met mensen hierover gepraat.

Goed, als je echt van plan bent om dit patroon voort te zetten. Misschien toch maar eens naar de huisarts om het aan te kaarten. Je zal de eerste niet zijn bij wie na jarenlang misbruik van stimulerende middelen alsnog iets van ADHD of ADD wordt vastgesteld, wat dan aanleiding is voor een recept dexamfetamine.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
koffiedrinker zei:
Wat ik wil zeggen is dat mijn gebruik nooit de overhand heeft genomen in mijn
Klik om te vergroten...

koffiedrinker zei:
werk sinds mijn 18, alles gaat goed in mijn leven etcetera.
Klik om te vergroten...

koffiedrinker zei:
interesseer me in heel weinig en ik vind ook geen motivatie om positief te zijn. Ik weet van mezelf dat ik dus verslaafd ben. Nu ben ik sinds enkele maanden zonder dealer gevallen,
Ik ben ook verhuisd naar een omgeving waar precies niemand dit gebruikt. Ik zit dus zonder en het leven is nu kut. Ik functioneer niet hoe ik wil, mijn vreugde en positiviteit is verdwenen en ik verlang maar naar 1 ding. Speed.
Klik om te vergroten...
Je spreekt jezelf nogal tegen.

Beter leer je omgaan met het leven en jezelf en ga je aan jezelf werken.

Je bent dus verslaafd aan speed en wil dat nu met iets anders gaan vervangen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zou er niet aan beginnen chef. Beter zoek je therapie om met de triggers om te leren gaan. Dat is veel gezonder en zo kun je nuchter ook gezellig mee doen met het leven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."