#1
Laat ik maar direct beginnen,
Sinds januari van dit jaar woon ik weer bij mijn moeder, na 3 jaar met huisgenoten gewoond te hebben. Dit heb ik zelf besloten omdat ik een opleiding wil doen naast mijn werk, en op mijzelf wonen met huisgenoten leek mij dan niet al te slim.
Jammer genoeg beviel dit mij niet echt. Ik had verwacht dat dit een stuk beter/gezonder zou zijn voor mij, alleen kwam ik in een depressieve sleur terecht, waar ik maar niet uit kwam. Ik ging tegelijkertijd hevig minderen met blowen, maar hierdoor ging ik alleen maar meer drinken.
Nu had ik via het internet wat RC's gekocht, waaronder 2-FDCK. Ik had een klein beetje geprobeerd, maar dit beviel niet echt. Te weinig effect, dacht ik.
Na een tijdje had ik weer wat geprobeerd, maar nu met hogere dosis. (ik weet niet meer hoeveel)
Ik belande een enorme head-trip. Ik kreeg een realisatie dat als ik uit deze sleur wil komen ik zelf moet beginnen met dingen te ondernemen. 1e stap zou dan mijn kamer opruimen zijn. Daarna, welke dingen interesseren mij naast middelen gebruik en youtube filmpjes kijken.
Sinds deze realisatie ben ik veel meer bezig met fotografie/film, wat ik altijd enorm leuk vond. Niet alleen zelf maken maar ook naar exposities/theaters gaan.
Ik voel me beter in mijn vel, ben op werk ook een stuk productiever.
Ik drink/blow/snuif ook minder. De behoefte om mij te verstoppen in deze slechte gewoontes zijn aanzienlijk minder geworden.
Sporten is een volgende! Ik heb afgesproken met wat vrienden om te gaan boxen. Hopelijk bevalt dat een beetje, ik ben namelijk al sinds ik jong ben niet een grote fan van sporten.
Good times are ahead![:relieved:]()
Heeft iemand anders ook zo een soort gelijke ervaring? Ook buiten 2-FDCK?
Sinds januari van dit jaar woon ik weer bij mijn moeder, na 3 jaar met huisgenoten gewoond te hebben. Dit heb ik zelf besloten omdat ik een opleiding wil doen naast mijn werk, en op mijzelf wonen met huisgenoten leek mij dan niet al te slim.
Jammer genoeg beviel dit mij niet echt. Ik had verwacht dat dit een stuk beter/gezonder zou zijn voor mij, alleen kwam ik in een depressieve sleur terecht, waar ik maar niet uit kwam. Ik ging tegelijkertijd hevig minderen met blowen, maar hierdoor ging ik alleen maar meer drinken.
Nu had ik via het internet wat RC's gekocht, waaronder 2-FDCK. Ik had een klein beetje geprobeerd, maar dit beviel niet echt. Te weinig effect, dacht ik.
Na een tijdje had ik weer wat geprobeerd, maar nu met hogere dosis. (ik weet niet meer hoeveel)
Ik belande een enorme head-trip. Ik kreeg een realisatie dat als ik uit deze sleur wil komen ik zelf moet beginnen met dingen te ondernemen. 1e stap zou dan mijn kamer opruimen zijn. Daarna, welke dingen interesseren mij naast middelen gebruik en youtube filmpjes kijken.
Sinds deze realisatie ben ik veel meer bezig met fotografie/film, wat ik altijd enorm leuk vond. Niet alleen zelf maken maar ook naar exposities/theaters gaan.
Ik voel me beter in mijn vel, ben op werk ook een stuk productiever.
Ik drink/blow/snuif ook minder. De behoefte om mij te verstoppen in deze slechte gewoontes zijn aanzienlijk minder geworden.
Sporten is een volgende! Ik heb afgesproken met wat vrienden om te gaan boxen. Hopelijk bevalt dat een beetje, ik ben namelijk al sinds ik jong ben niet een grote fan van sporten.
Good times are ahead
Heeft iemand anders ook zo een soort gelijke ervaring? Ook buiten 2-FDCK?