Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-HO-MET dosis? 20mg heftig..

4-HO-MET dosis? 20mg heftig..

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
JJM_boyedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb nu voor het eerst eens 20mg 4-ho-met geprobeerd.
Waarom? Nouja ik dacht dat het een goede vervanger zou zijn voor een paddotrip. Vind Paddo’s ronduit smerig....

Heel eerlijk? Ik ben dus echt compleet van mijn sokken geblazen. Had echt niet verwacht dat een pilletje van 20mg zo extreem intens zou zijn.

Vraag me dan ook af hoe jullie dit zien? Als je bijvoorbeeld 10mg neemt of zelfs 5mg merk je dan nog wel iets van de Visuals?
Of voel je dan echt alleen de bodyload??

Ik merkte echt heel duidelijk een vergelijkbare ‘golf beweging’ zoals bij paddo’s. Voor mijn gevoel was het ene moment extreem intens en het andere moment weer precies zoals ik wilde. Daarnaast waren er ook wel momenten dat ik zelfs even dacht dat het was uitgewerkt was en sjoef daar ging ik weer.

Het begon ook echt snel na een halfuurtje al gelijk te werken. Bij paddo’s duurt dit bij mij soms wel een uur of zelfs twee uur en bouwt de trip zich dan ook veel rustiger en natuurlijker op. Dit was ook wel één van de redenen waarom het zo overweldigend voelde omdat het ‘visuele spektakel’ ook wel echt in één keer BOEM er was...
alsof je in één keer keihard in een andere realiteit word gezogen.

En de Visuals? Super mooi! Had dit echt totaal niet verwacht op 20mg.... Het is wel grappig dat het daardoor ook ergens wel heel onnatuurlijk voelt ofzo. Met paddo’s heb ik wel vergelijkbare momenten gehad maar nooit zo extreem continue overal om me heen.

Bijvoorbeeld... met paddo’s heb je wel eens dat objecten smelten of dat hier en daar een boom gaat dansen in de wind. Nu was bij mij echt alles in de natuur aan het dansen. Van grassprietje tot aan bomen, wolken, lantaarnpalen en alles schitterde in het mooiste zonlicht dat ik ooit heb gezien! Ik vond het zelfs zo extreem dat ik niet naar buiten durfde te gaan. Dit doe ik juist altijd met paddo’s... En vind het fantastisch om de de natuur rond te lopen. Dus ergens vond ik dit wel jammer.

Ik vond dit nu dus ergens wel een beetje teveel van het goede? Ik merkte ook continue dat ik alles heel mooi vond. Vond mezelf ook heel erg mooi! Ook wel eens leuk... lol
En alles voelde ook ongelooflijk mooi.... Mooi voelde ook echt als een emotie... Maar dit was dan ook wel de enige emotie die ik zo ongeveer voelde...

Dusja. Als je nu 10mg zou nemen? Zou je dan nog wel vergelijkbare maar minder heftige Visuals krijgen
of voel je dan echt alleen maar de bodyload continue heel aanwezig?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#2
JJM_boyed zei:
Heel eerlijk? Ik ben dus echt compleet van mijn sokken geblazen. Had echt niet verwacht dat een pilletje van 20mg zo extreem intens zou zijn.
Klik om te vergroten...
Gevoeligheid verschilt uiteraard per persoon maar deze drug staat ook bekend om z'n nadruk op het visuele aspect van trippen. Ik ben er zelf wel fan van.

JJM_boyed zei:
Vraag me dan ook af hoe jullie dit zien? Als je bijvoorbeeld 10mg neemt of zelfs 5mg merk je dan nog wel iets van de Visuals?
Of voel je dan echt alleen de bodyload??
Klik om te vergroten...
Als 20mg te intens was kun je ook eens 15 of 10mg proberen. Alle effecten zullen een lagere intensiteit hebben, dus zowel de lichamelijke en visuele effecten. 5mg is wel erg weinig en is waarschijnlijk de dosis dat je net aan voelt dat je iets gebruikt heb. Op 10mg zal het ook nog weinig visueel zijn, maar op 15mg zal het wel aanwezig zijn als 20mg intens was voor je.

Ik heb meerdere doseringen gebruikt en ik voel wel heel duidelijk verschil in intensiteit tussen 15, 20 of 25mg.

Mooi dat je het wel leuk vond in ieder geval 😃
J
JJM_boyedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeker! het was overweldigend maar wel erg mooie visuals. Vond vooral het tijdsverloop perfect... Toch voelt dit middel voor mij wel erg chemisch ofzo?

Weet niet of anderen dit ook ervaren. Heb toch regelmatig momenten gehad dat ik kramp kreeg in mijn nek en schouders en het is duidelijk te herleiden aan de 4-HO-MET. Daarnaast ook vaak het gevoel alsof bloedvaten kloppen/vernauwen tijdens de trip.

Moet eens kijken of dit bij 10mg nou net zo erg aanwezig is... Merk aan mezelf dat ik deze 'bijwerkingen' toch niet zo prettig vind...
Misschien dat een combi met 4-HO-Mipt nog een optie zou kunnen zijn dat je daardoor de bodyload wat minder ervaart aanwezig ervaart.

Het zou natuurlijk ook gewoon kunnen dat ik hier gevoelig voor ben ofzo. Bij LSD en paddo's merk ik dit soort klachten namelijk nooit.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey! Ik heb meerdere ervaringen met 4HO-MET, altijd 20 mg. Ik heb nooit last gehad van spierspanning.

Één keer heb ik 10 mg gedoseerd, ik was thuis. De bodyload was er duidelijk wel. Ik was een docu aan het kijken, toen het begon te werken was dat teveel.
Ik heb er geen visuals op gehad. Alleen dar kleuren intenser werden. En ik heb de blaadjes van mijn planten van dichtbij bekeken, dat zag er wel uit als HD.
Later nog 5 mg bijgepakt, maar dat deed niet veel.

Ik vond het niet zo interessant! Maar je kan het zeker proberen! Kijk of het je bevalt.
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoi! Grappig dat je dit schrijft. Ik werd van 1 pil 4-HO-MET ook zo enorm van m'n sokken geblazen. Echt totaal niet te vergelijken met truffels. Trip reportje hier.

Hoe gevoelig je ervoor bent scheelt ook echt wel per persoon. Op 10mg kan ik al een lekkere trip hebben met prima visuals, maar mijn vaste tripbuddy nam eigenlijk nooit minder dan 30mg. En hij spreekt ook vaak over de spierspanning en vasoconstrictie waar jij over schrijft. Dat is dus blijkbaar wel een bekend fenomeen bij 4-HO-MET; ik vond de bodyload zelf ook altijd erg onprettig. De visuals zijn met afstand de beste van alle tripmiddelen die ik genomen heb, maar voor een lekkere body high hoef je het niet te doen :)
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik nam het voor het eerst op een festival en ik had de hele tijd een soort orgasmisch gevoel in m'n lichaam. Het was eigenlijk heel plezierig 😁
J
JeProbeertEensWatHeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind het ook prachtspul, tijdje terug 1x gedaan en echt de mooiste kleurtjes gezien, ook patronen die uit zichzelf gingen vermeerderen enzo. Ik heb een vrij lichte dosis op toen, ik geloof 8 of 10mg. Ik had nog geen eerdere trip ervaring dus ik ging er wel lekker op!
J
JJM_boyedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Natozlato zei:
Één keer heb ik 10 mg gedoseerd, ik was thuis. De bodyload was er duidelijk wel. Ik was een docu aan het kijken, toen het begon te werken was dat teveel.
Ik heb er geen visuals op gehad. Alleen dar kleuren intenser werden.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Ik heb dus inderdaad precies hetzelfde. Heb inmiddels 5 10 en 15mg geprobeerd maar dan voel ik dus vrijwel alleen de bodyload en inderdaad kleuren en licht ervaar je iets intenser. Blijkbaar is 20mg voor mij dus 'perfect' als het gaat om de intensiteit van de Visuals. Maar het is echt persoonlijk.... een vriend van me heeft het toevallig dit weekend voor het eerst geprobeerd en die ervaarde dus helemaal geen visuals op 20mg.

Boyman zei:
hij spreekt ook vaak over de spierspanning en vasoconstrictie waar jij over schrijft. Dat is dus blijkbaar wel een bekend fenomeen bij 4-HO-MET; ik vond de bodyload zelf ook altijd erg onprettig. De visuals zijn met afstand de beste van alle tripmiddelen
Klik om te vergroten...

De bodyload en dan specifiek vasoconstrictie is voor mij dus ook de reden om het niet meer te nemen. Waar ik wel achter ben gekomen is dat wanneer je HO Mipt en Met combineert je spierspanningen / vasoconstrictie gevoel veel minder ervaart tijdens het trippen. Echter na het trippen blijf ik er dan gewoon echt wel minimaal een halve dag last van houden en soms langer. Het doet natuurlijk niet echt pijn... voelt gewoon als een stijve nek. Maarja? liever niet natuurlijk.

Ergens vind ik dat echt super jammer... visueel is het niet te vergelijken met een normale dosis truffels / wiet / LSD. En je voelt je natuurlijk met 4-HO-MET echt wel gewoon helder.... als je lekker wil genieten van Visuals en niet zo diep wil gaan dan zou dit dus een perfect stofje zijn.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#9
JJM_boyed zei:
als je lekker wil genieten van Visuals en niet zo diep wil gaan dan zou dit dus een perfect stofje zijn.
Klik om te vergroten...
Dat vind ik dus ook. Net zoals met 2cb.

Mijn ex had een keer hele trillende onderbenen van 4HO-MET. Ze trilden onbedwingbaar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."