#1
Heb nu voor het eerst eens 20mg 4-ho-met geprobeerd.
Waarom? Nouja ik dacht dat het een goede vervanger zou zijn voor een paddotrip. Vind Paddo’s ronduit smerig....
Heel eerlijk? Ik ben dus echt compleet van mijn sokken geblazen. Had echt niet verwacht dat een pilletje van 20mg zo extreem intens zou zijn.
Vraag me dan ook af hoe jullie dit zien? Als je bijvoorbeeld 10mg neemt of zelfs 5mg merk je dan nog wel iets van de Visuals?
Of voel je dan echt alleen de bodyload??
Ik merkte echt heel duidelijk een vergelijkbare ‘golf beweging’ zoals bij paddo’s. Voor mijn gevoel was het ene moment extreem intens en het andere moment weer precies zoals ik wilde. Daarnaast waren er ook wel momenten dat ik zelfs even dacht dat het was uitgewerkt was en sjoef daar ging ik weer.
Het begon ook echt snel na een halfuurtje al gelijk te werken. Bij paddo’s duurt dit bij mij soms wel een uur of zelfs twee uur en bouwt de trip zich dan ook veel rustiger en natuurlijker op. Dit was ook wel één van de redenen waarom het zo overweldigend voelde omdat het ‘visuele spektakel’ ook wel echt in één keer BOEM er was...
alsof je in één keer keihard in een andere realiteit word gezogen.
En de Visuals? Super mooi! Had dit echt totaal niet verwacht op 20mg.... Het is wel grappig dat het daardoor ook ergens wel heel onnatuurlijk voelt ofzo. Met paddo’s heb ik wel vergelijkbare momenten gehad maar nooit zo extreem continue overal om me heen.
Bijvoorbeeld... met paddo’s heb je wel eens dat objecten smelten of dat hier en daar een boom gaat dansen in de wind. Nu was bij mij echt alles in de natuur aan het dansen. Van grassprietje tot aan bomen, wolken, lantaarnpalen en alles schitterde in het mooiste zonlicht dat ik ooit heb gezien! Ik vond het zelfs zo extreem dat ik niet naar buiten durfde te gaan. Dit doe ik juist altijd met paddo’s... En vind het fantastisch om de de natuur rond te lopen. Dus ergens vond ik dit wel jammer.
Ik vond dit nu dus ergens wel een beetje teveel van het goede? Ik merkte ook continue dat ik alles heel mooi vond. Vond mezelf ook heel erg mooi! Ook wel eens leuk... lol
En alles voelde ook ongelooflijk mooi.... Mooi voelde ook echt als een emotie... Maar dit was dan ook wel de enige emotie die ik zo ongeveer voelde...
Dusja. Als je nu 10mg zou nemen? Zou je dan nog wel vergelijkbare maar minder heftige Visuals krijgen
of voel je dan echt alleen maar de bodyload continue heel aanwezig?
Waarom? Nouja ik dacht dat het een goede vervanger zou zijn voor een paddotrip. Vind Paddo’s ronduit smerig....
Heel eerlijk? Ik ben dus echt compleet van mijn sokken geblazen. Had echt niet verwacht dat een pilletje van 20mg zo extreem intens zou zijn.
Vraag me dan ook af hoe jullie dit zien? Als je bijvoorbeeld 10mg neemt of zelfs 5mg merk je dan nog wel iets van de Visuals?
Of voel je dan echt alleen de bodyload??
Ik merkte echt heel duidelijk een vergelijkbare ‘golf beweging’ zoals bij paddo’s. Voor mijn gevoel was het ene moment extreem intens en het andere moment weer precies zoals ik wilde. Daarnaast waren er ook wel momenten dat ik zelfs even dacht dat het was uitgewerkt was en sjoef daar ging ik weer.
Het begon ook echt snel na een halfuurtje al gelijk te werken. Bij paddo’s duurt dit bij mij soms wel een uur of zelfs twee uur en bouwt de trip zich dan ook veel rustiger en natuurlijker op. Dit was ook wel één van de redenen waarom het zo overweldigend voelde omdat het ‘visuele spektakel’ ook wel echt in één keer BOEM er was...
alsof je in één keer keihard in een andere realiteit word gezogen.
En de Visuals? Super mooi! Had dit echt totaal niet verwacht op 20mg.... Het is wel grappig dat het daardoor ook ergens wel heel onnatuurlijk voelt ofzo. Met paddo’s heb ik wel vergelijkbare momenten gehad maar nooit zo extreem continue overal om me heen.
Bijvoorbeeld... met paddo’s heb je wel eens dat objecten smelten of dat hier en daar een boom gaat dansen in de wind. Nu was bij mij echt alles in de natuur aan het dansen. Van grassprietje tot aan bomen, wolken, lantaarnpalen en alles schitterde in het mooiste zonlicht dat ik ooit heb gezien! Ik vond het zelfs zo extreem dat ik niet naar buiten durfde te gaan. Dit doe ik juist altijd met paddo’s... En vind het fantastisch om de de natuur rond te lopen. Dus ergens vond ik dit wel jammer.
Ik vond dit nu dus ergens wel een beetje teveel van het goede? Ik merkte ook continue dat ik alles heel mooi vond. Vond mezelf ook heel erg mooi! Ook wel eens leuk... lol
En alles voelde ook ongelooflijk mooi.... Mooi voelde ook echt als een emotie... Maar dit was dan ook wel de enige emotie die ik zo ongeveer voelde...
Dusja. Als je nu 10mg zou nemen? Zou je dan nog wel vergelijkbare maar minder heftige Visuals krijgen
of voel je dan echt alleen maar de bodyload continue heel aanwezig?