Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFirst time 2-FMA

First time 2-FMA

36 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weeg trouwens alles af en stop het in een capsule, behalve pep, dat snuif ik. Weeg dan wel eens aan het begin van de avond het hoopje waar we van gaan nemen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
John Trap zei:
Ik ben niet op zoek naar het aantal mg, maar naar de juiste dosis die ik zelf kan inschatten en wat voor mij goed voelt.

Maar ik heb je overigens al gelijk gegeven hoor!
Klik om te vergroten...
Het gaat me niet om gelijk halen. Maar om de gebrekkige manier van dosering bepalen. Met eyeballing is de kans op afwijking zo groot dat je op deze manier niet weet hoe veel je binnenkrijgt. Ik bedoel je uit te leggen dat je dus je ideale dosis nu niet weet. Volgende keer kan dat hoopje of lijntje veel meer of minder zijn.

Een weegschaal kost 2 tientjes online en dan weet je het relatief zeker. Is een stuk veiliger.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#3
MDMAZING zei:
Heb je kunnen pitten?
Klik om te vergroten...
Jep, 7 uur zelfs. Wel met een benzootje en een wijntje!
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ganggang💯 zei:
Het gaat me niet om gelijk halen. Maar om de gebrekkige manier van dosering bepalen. Met eyeballing is de kans op afwijking zo groot dat je op deze manier niet weet hoe veel je binnenkrijgt. Ik bedoel je uit te leggen dat je dus je ideale dosis nu niet weet. Volgende keer kan dat hoopje of lijntje veel meer of minder zijn.

Een weegschaal kost 2 tientjes online en dan weet je het relatief zeker. Is een stuk veiliger.
Klik om te vergroten...
Ik zal me eens gaan oriënteren op een mg weegschaal (die van mij is ongeveer per 5 à 10 mg accuraat). Ik dacht wel dat deze een stuk duurder zijn dan 2 tientjes?

Heb je misschien naam van eentje die jou goed bevalt?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
John Trap zei:
Ik zal me eens gaan oriënteren op een mg weegschaal (die van mij is ongeveer per 5 à 10 mg accuraat). Ik dacht wel dat deze een stuk duurder zijn dan 2 tientjes?

Heb je misschien naam van eentje die jou goed bevalt?
Klik om te vergroten...
Ik heb deze (of een vergelijkbare, is al even geleden dat ik 'm gekocht heb)

www.dx.com

Mini Portable 1.8" LCD Precision Digital Pocket Scale (30g / 0.001g)

I like this from DX. Find the cool gadgets at a incredibly low price with worldwide free shipping here.
www.dx.com
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ganggang💯 zei:
Ik heb deze (of een vergelijkbare, is al even geleden dat ik 'm gekocht heb)

www.dx.com

Mini Portable 1.8" LCD Precision Digital Pocket Scale (30g / 0.001g)

I like this from DX. Find the cool gadgets at a incredibly low price with worldwide free shipping here.
www.dx.com
Klik om te vergroten...
Thanks!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ganggang💯 zei:
Hier ben ik het niet mee eens. Stofjes waar bij de dosering zo nauw komt kun je niet verantwoordelijk gebruiken zonder weegschaal. Ik vind het daarom belangrijk om te vermelden, zodat als iemand informatie over 2-fma opzoekt en dit leest ze geen voorbeeld nemen aan jouw manier.

Mooi natuurlijk dat je wel wat kan hebben, maar ik lees dat dit je eerste keer was. Dus je had eigenlijk geen idee wat het met je zou doen en hoe je op een dosis zou reageren. Eigenlijk weet je nu nog steeds niet hoe veel je nodig hebt.
Klik om te vergroten...

Zo potent is deze stof niet dat een paar mg meer of minder veel uitmaakt.
Hij had vandaag de overgebleven poeder kunnen wegen, als die een weegschaal had 🙃
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Natozlato zei:
Zo potent is deze stof niet dat een paar mg meer of minder veel uitmaakt.
Hij had vandaag de overgebleven poeder kunnen wegen, als die een weegschaal had 🙃
Klik om te vergroten...
Ik ga snel de aangedragen weegschaal aanschaffen. Al is het maar voor de 4F-MPH die ik ook nog heb liggen (dat komt wel echt wat nauwer)!
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#9
John Trap zei:
Jep, 7 uur zelfs. Wel met een benzootje en een wijntje!
Klik om te vergroten...
Zonder benzo kon je zeker niet?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#10
MDMAZING zei:
Zonder benzo kon je zeker niet?
Klik om te vergroten...
Niet geprobeerd. Het gaat ook allemaal om de mindset. Als je denkt dat het lukt (met of zonder benzo), dan lukt het ook.

Gisteren was een met-avond!
T
TartarusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Boldvandebuurt zei:
Je zal er echt niet dood van gaan.
Klik om te vergroten...
Zeer gevaarlijke uitspraak dit.
B
BoldvandebuurtLid
01-01-2024, 00:00
#12
FredKroket zei:
Het gaat me niet om gelijk halen. Maar om de gebrekkige manier van dosering bepalen. Met eyeballing is de kans op afwijking zo groot dat je op deze manier niet weet hoe veel je binnenkrijgt. Ik bedoel je uit te leggen dat je dus je ideale dosis nu niet weet. Volgende keer kan dat hoopje of lijntje veel meer of minder zijn.

Een weegschaal kost 2 tientjes online en dan weet je het relatief zeker. Is een stuk veiliger.
Klik om te vergroten...
Wat loop je nou weer te mauwen joh. Hij heeft toch de dosis al ongeveer bepaald en dat is toch goed gegaan? Dat kan je echt wel onthouden voor een volgende keer. Hij zegt dat die het zo gewoon liever doet en als je hem een keer waarschuwt oke, maar je blijft maar ertegenin gaan.
Persoonlijk weeg ik dingen ook nooit af hoor. Ik neem gewoon een lage dosering, kijk effe wat ik ervan voel, en op basis daarvan neem ik wat meer waarvan ik wel denk dat het de juiste dosering is. En joh, dan gaar het een keer fout bij ‘m. Je hebt ‘m gewaarschuwd en meer kan je niet doen. Je zal er echt niet dood van gaan.
Groetjes,
B
BoldvandebuurtLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tartarus zei:
Zeer gevaarlijke uitspraak dit.
Klik om te vergroten...
Welnee joh, dood ga je niet zomaar. Of je moet het wel heel heel gek maken, dat je een hoop voor je neer legt wat angstaanjagend is. Ik heb ook wel eens zieke hartkloppingen en en een tijd een raar gevoel rondom m’n hart gehad. Heel eng, maar zo heb ik er wel van geleerd.
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#14
Boldvandebuurt zei:
Wat loop je nou weer te mauwen joh. Hij heeft toch de dosis al ongeveer bepaald en dat is toch goed gegaan? Dat kan je echt wel onthouden voor een volgende keer. Hij zegt dat die het zo gewoon liever doet en als je hem een keer waarschuwt oke, maar je blijft maar ertegenin gaan.
Persoonlijk weeg ik dingen ook nooit af hoor. Ik neem gewoon een lage dosering, kijk effe wat ik ervan voel, en op basis daarvan neem ik wat meer waarvan ik wel denk dat het de juiste dosering is. En joh, dan gaar het een keer fout bij ‘m. Je hebt ‘m gewaarschuwd en meer kan je niet doen. Je zal er echt niet dood van gaan.
Groetjes,
Klik om te vergroten...
Reageren op een 3 jaar oude post :sweatsmile:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Boldvandebuurt zei:
Wat loop je nou weer te mauwen joh. Hij heeft toch de dosis al ongeveer bepaald en dat is toch goed gegaan? Dat kan je echt wel onthouden voor een volgende keer. Hij zegt dat die het zo gewoon liever doet en als je hem een keer waarschuwt oke, maar je blijft maar ertegenin gaan.
Persoonlijk weeg ik dingen ook nooit af hoor. Ik neem gewoon een lage dosering, kijk effe wat ik ervan voel, en op basis daarvan neem ik wat meer waarvan ik wel denk dat het de juiste dosering is. En joh, dan gaar het een keer fout bij ‘m. Je hebt ‘m gewaarschuwd en meer kan je niet doen. Je zal er echt niet dood van gaan.
Groetjes,
Klik om te vergroten...
Eyeballen is gewoon gevaarlijk.

Miauw.
B
BoldvandebuurtLid
01-01-2024, 00:00
#16
Druggers zei:
Reageren op een 3 jaar oude post :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Dat heb jij goed gezien maatje :wink:
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#17
Boldvandebuurt zei:
Persoonlijk weeg ik dingen ook nooit af hoor. Ik neem gewoon een lage dosering, kijk effe wat ik ervan voel, en op basis daarvan neem ik wat meer waarvan ik wel denk dat het de juiste dosering is. En joh, dan gaar het een keer fout bij ‘m. Je hebt ‘m gewaarschuwd en meer kan je niet doen. Je zal er echt niet dood van gaan.
Groetjes,
Klik om te vergroten...
Dit is wel heel kort door de bocht. Beetje oppassen met wat je hier zegt. Ieder lichaam is anders, elk mens is anders. In sommige situaties is het minder gevaarlijk dan in andere situaties. Welk middel gebruik je? Sommige middelen zijn snel dodelijk op hogere doseringen en sommige niet. Bovendien zijn sommige middelen erg potent waardoor het lastiger een hoeveelheid in te schatten is. Hoe gezond ben je? Iemand met hartproblemen zal bijvoorbeeld snellen een hartaanval krijgen met "wat hogere doseringen" dan anderen.

En denk je echt dat je in staat bent te eyeballen wanneer je flink zit te trippen? Wanneer je in een k-hole zit? Wanneer je dronken bent? En over het aanvoelen gesproken, ik neem aan dat je het dan snuift. Maar met orale inname is dit een stuk lastiger (en vaak ook niet een optie). En al ga je er niet dood aan vraag ik me alsnog af of je onnodig je lichaam wilt beschadigen en eindigen met een onnodig hevige kater.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik moet eerlijk zeggen dat ook zeker bij 2-FMA de dosis nauwkeurig moet worden afgewogen om (ernstige) gezondheidsklachten te minimaliseren.

Het verschil tussen 15 mg of 25 mg vind ik zelf nogal significant. Veel hoger lijkt me voor mezelf overigens hoogst ongemakkelijk.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het ligt al even in de kast, maar vanavond de eerste keer 2-FMA!

Doel was 15 mg. Met mijn weegschaal 120 mg afgewogen en 3 keer opgedeeld. Daarvan een minilijntje gemaakt en schijterig als ik ben toch de helft achterwege gelaten. In theorie dus 7,5 mg. Schnauf! En weg. Doet geen pijn, beetje brand, maar wel lekker!

Ik vind het wel lastig hoor met die kleine doseringen, ben toch meer van de goeie punten en lijnen. Maargoed, we gaan het zien.

We zijn een kwartier verder en voel lichte stimulatie. Ik hou jullie later vanavond op de hoogte!

Nu eerst uit eten!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Dit heb ik een paar keer geslikt in een capsule, 60 mg. Vond het ook wel fijn spul.

John Trap zei:
Nu eerst uit eten!
Klik om te vergroten...

Whahaa, hoe gaat het met eten? Krijg je het nog weg?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."