#1
Ik weeg trouwens alles af en stop het in een capsule, behalve pep, dat snuif ik. Weeg dan wel eens aan het begin van de avond het hoopje waar we van gaan nemen.
Het gaat me niet om gelijk halen. Maar om de gebrekkige manier van dosering bepalen. Met eyeballing is de kans op afwijking zo groot dat je op deze manier niet weet hoe veel je binnenkrijgt. Ik bedoel je uit te leggen dat je dus je ideale dosis nu niet weet. Volgende keer kan dat hoopje of lijntje veel meer of minder zijn.Ik ben niet op zoek naar het aantal mg, maar naar de juiste dosis die ik zelf kan inschatten en wat voor mij goed voelt.
Maar ik heb je overigens al gelijk gegeven hoor!
Jep, 7 uur zelfs. Wel met een benzootje en een wijntje!Heb je kunnen pitten?
Ik zal me eens gaan oriënteren op een mg weegschaal (die van mij is ongeveer per 5 à 10 mg accuraat). Ik dacht wel dat deze een stuk duurder zijn dan 2 tientjes?Het gaat me niet om gelijk halen. Maar om de gebrekkige manier van dosering bepalen. Met eyeballing is de kans op afwijking zo groot dat je op deze manier niet weet hoe veel je binnenkrijgt. Ik bedoel je uit te leggen dat je dus je ideale dosis nu niet weet. Volgende keer kan dat hoopje of lijntje veel meer of minder zijn.
Een weegschaal kost 2 tientjes online en dan weet je het relatief zeker. Is een stuk veiliger.
Ik heb deze (of een vergelijkbare, is al even geleden dat ik 'm gekocht heb)Ik zal me eens gaan oriënteren op een mg weegschaal (die van mij is ongeveer per 5 à 10 mg accuraat). Ik dacht wel dat deze een stuk duurder zijn dan 2 tientjes?
Heb je misschien naam van eentje die jou goed bevalt?
Thanks!Ik heb deze (of een vergelijkbare, is al even geleden dat ik 'm gekocht heb)
![]()
Mini Portable 1.8" LCD Precision Digital Pocket Scale (30g / 0.001g)
I like this from DX. Find the cool gadgets at a incredibly low price with worldwide free shipping here.www.dx.com
Hier ben ik het niet mee eens. Stofjes waar bij de dosering zo nauw komt kun je niet verantwoordelijk gebruiken zonder weegschaal. Ik vind het daarom belangrijk om te vermelden, zodat als iemand informatie over 2-fma opzoekt en dit leest ze geen voorbeeld nemen aan jouw manier.
Mooi natuurlijk dat je wel wat kan hebben, maar ik lees dat dit je eerste keer was. Dus je had eigenlijk geen idee wat het met je zou doen en hoe je op een dosis zou reageren. Eigenlijk weet je nu nog steeds niet hoe veel je nodig hebt.
Ik ga snel de aangedragen weegschaal aanschaffen. Al is het maar voor de 4F-MPH die ik ook nog heb liggen (dat komt wel echt wat nauwer)!Zo potent is deze stof niet dat een paar mg meer of minder veel uitmaakt.
Hij had vandaag de overgebleven poeder kunnen wegen, als die een weegschaal had 🙃
Zonder benzo kon je zeker niet?Jep, 7 uur zelfs. Wel met een benzootje en een wijntje!
Niet geprobeerd. Het gaat ook allemaal om de mindset. Als je denkt dat het lukt (met of zonder benzo), dan lukt het ook.Zonder benzo kon je zeker niet?
Zeer gevaarlijke uitspraak dit.Je zal er echt niet dood van gaan.
Wat loop je nou weer te mauwen joh. Hij heeft toch de dosis al ongeveer bepaald en dat is toch goed gegaan? Dat kan je echt wel onthouden voor een volgende keer. Hij zegt dat die het zo gewoon liever doet en als je hem een keer waarschuwt oke, maar je blijft maar ertegenin gaan.Het gaat me niet om gelijk halen. Maar om de gebrekkige manier van dosering bepalen. Met eyeballing is de kans op afwijking zo groot dat je op deze manier niet weet hoe veel je binnenkrijgt. Ik bedoel je uit te leggen dat je dus je ideale dosis nu niet weet. Volgende keer kan dat hoopje of lijntje veel meer of minder zijn.
Een weegschaal kost 2 tientjes online en dan weet je het relatief zeker. Is een stuk veiliger.
Welnee joh, dood ga je niet zomaar. Of je moet het wel heel heel gek maken, dat je een hoop voor je neer legt wat angstaanjagend is. Ik heb ook wel eens zieke hartkloppingen en en een tijd een raar gevoel rondom m’n hart gehad. Heel eng, maar zo heb ik er wel van geleerd.Zeer gevaarlijke uitspraak dit.
Reageren op een 3 jaar oude postWat loop je nou weer te mauwen joh. Hij heeft toch de dosis al ongeveer bepaald en dat is toch goed gegaan? Dat kan je echt wel onthouden voor een volgende keer. Hij zegt dat die het zo gewoon liever doet en als je hem een keer waarschuwt oke, maar je blijft maar ertegenin gaan.
Persoonlijk weeg ik dingen ook nooit af hoor. Ik neem gewoon een lage dosering, kijk effe wat ik ervan voel, en op basis daarvan neem ik wat meer waarvan ik wel denk dat het de juiste dosering is. En joh, dan gaar het een keer fout bij ‘m. Je hebt ‘m gewaarschuwd en meer kan je niet doen. Je zal er echt niet dood van gaan.
Groetjes,
Eyeballen is gewoon gevaarlijk.Wat loop je nou weer te mauwen joh. Hij heeft toch de dosis al ongeveer bepaald en dat is toch goed gegaan? Dat kan je echt wel onthouden voor een volgende keer. Hij zegt dat die het zo gewoon liever doet en als je hem een keer waarschuwt oke, maar je blijft maar ertegenin gaan.
Persoonlijk weeg ik dingen ook nooit af hoor. Ik neem gewoon een lage dosering, kijk effe wat ik ervan voel, en op basis daarvan neem ik wat meer waarvan ik wel denk dat het de juiste dosering is. En joh, dan gaar het een keer fout bij ‘m. Je hebt ‘m gewaarschuwd en meer kan je niet doen. Je zal er echt niet dood van gaan.
Groetjes,
Dat heb jij goed gezien maatjeReageren op een 3 jaar oude post![]()
Dit is wel heel kort door de bocht. Beetje oppassen met wat je hier zegt. Ieder lichaam is anders, elk mens is anders. In sommige situaties is het minder gevaarlijk dan in andere situaties. Welk middel gebruik je? Sommige middelen zijn snel dodelijk op hogere doseringen en sommige niet. Bovendien zijn sommige middelen erg potent waardoor het lastiger een hoeveelheid in te schatten is. Hoe gezond ben je? Iemand met hartproblemen zal bijvoorbeeld snellen een hartaanval krijgen met "wat hogere doseringen" dan anderen.Persoonlijk weeg ik dingen ook nooit af hoor. Ik neem gewoon een lage dosering, kijk effe wat ik ervan voel, en op basis daarvan neem ik wat meer waarvan ik wel denk dat het de juiste dosering is. En joh, dan gaar het een keer fout bij ‘m. Je hebt ‘m gewaarschuwd en meer kan je niet doen. Je zal er echt niet dood van gaan.
Groetjes,
Nu eerst uit eten!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."